بهترین سریال های سال ۲۰۲۲

در سرتاسر سال ۲۰۲۲، هجوم سریال‌های جدید و بازگشتی از طریق پخش جریانی و تلویزیون شبکه در راه است. این ترکیب شامل موارد دلخواه بازگشتی (بهتره با سال تماس بگیری، بری، چیزهای عجیب) و همچنین برخی از پیشنهادات جدید هیجان انگیز است. اوه، و آیا شما چند اژدها می خواستید؟ خب، در ادامه، اسپین‌آف «بازی تاج و تخت» HBO و همچنین نمایش ارباب حلقه‌ها آمازون که مدت‌ها انتظارش را می‌کشید، عرضه خواهند شد. سال بزرگی خواهد بود، و ما به شما کمک می‌کنیم آنـچه را که ارزش هیجان‌انگیز بودن را پیگیری کنید.

سریال Better Call Saul – فصل آخر

فصل ششم و آخر سریال بهتره با ساول تماس بگیری تمدید شده است تا داستان‌های وحشیانه قهرمان مخوف آن، وکیل جنایی باب اودنکرک، جیمی مک‌گیل (یا بسته به اینکه از چه کسی بخواهید، سائول گودمن) به پایان برسد. طرفداران پیش درآمد محبوب Breaking Bad بسیار هیجان زده خواهند شد که ببینند چگونه این سریال در نهایت خود را به دنیای والتر وایت پیوند می دهد. مطمئن باشید سورپرایزهای بیشتری در انتظار شما خواهد بود. زیرنویس فارسی سریال Better Call Saul نیز آماده دانلود است.

سریال اوزارک – بخش دوم فصل ۴

نیمه دوم فصل چهارم اوزارک ماه آینده در نتفلیکس عرضه می‌شود، و پس از آن که بینندگان صخره‌ای میخ‌گزنده در ژانویه باقی ماندند، نمی‌توان آنقدر سریع پخش شد. نشان‌دهنده آخرین نمایش برنده جوایز، که داستان محاکمه‌ها و مصیبت‌های یک پول‌شوی و همسرش را به تصویر می‌کشد که به ترتیب توسط جیسون بیتمن و لورا لینی نقش‌آفرینی می‌کنند و مجبور می‌شوند خانواده خود را به روستایی میزوری منتقل کنند تا از یک مکزیکی دلجویی کنند. کارتل مواد مخدر، انتظار داشته باشید که سریال با صدای بلند از بین برود.

سریال همسر مسافر زمان

در سال ۲۰۰۹، زمانی که فیـلم پرفروش «همسر مسافر زمان» اثر آدری نیفنگر در سال ۲۰۰۳ مورد بررسی قرار گرفت، همکاری اریک بانا و ریچل مک آدامز به‌طور گسترده به‌عنوان همکاری بی‌نظیر شناخته می‌شد. با این حال، در دستان HBO، و با بازی رز لزلی و تئو جیمز، این داستان عاشقانه منحصربه‌فرد به نظر می‌رسد که بالاخره امسال عدالت را اجرا خواهد کرد. دستمال کاغذی آماده داشته باشید.

سریال دختران درخشان

با تثبیت محکم خود به عنوان ملکه تلویزیون پرستیژ جلوی دوربین، منطقی است که الیزابت ماس نیز بخواهد پشت آن قدم بگذارد. در این مجموعه جدید برای Apple TV+ که به عنوان یک مهیج متافیزیکی معرفی می‌شود، ماس هم کارگردانی می‌کند و هم در نقش یک گزارشگر بی‌باک که از یک حمله وحشیانه جان سالم به در می‌برد، قبل از اینکه متوجه شود حس واقعیت‌اش ممکن است در نتیجه برای همیشه مخدوش شده باشد.

سریال Stranger Things

غول ترسناک نوجوان نتفلیکس اواخر تابستان امسال پس از این که فصل چهارم شیوع بیماری همه گیر به تعویق افتاد، بازمی گردد. از آنجایی که فـیلمبرداری در مکان‌های دوردست مختلف انجام شده است، بسیاری پیش‌بینی می‌کنند که این فصل پرتحرک‌ترین و احتمالاً هیجان‌انگیزترین فصل سریال باشد.

پس از سه سال طولانی، طرفداران در نهایت امسال به هاوکینز، ایندیانا، آلوده به دموگورگون باز خواهند گشت. در یک نوبت جدید برای موفقیت پرچمدار علمی تخیلی نتفلیکس، پخش کننده فصل ۴ را در دو قسمت منتشر خواهد کرد. بخش ۱ در ۲۷ مه – درست در زمان آخر هفته روز یادبود – و بخش ۲ در ۱ ژوئیه می‌رسد. دانلود زیرنویس فارسی سریال Stranger Things نیز امکان پذیر است.

سریال پسران

پسرها به شهر برگشتند! سریال عالی اریک کریپکی که تصور می‌کند آیا ابرقهرمان‌ها ذاتاً بد هستند، با یک نمایش سه قسمتی بازمی‌گردد و بقیه فصل هر هفته در ژوئن منتشر می‌شود. دست و پنجه نرم کنید تا با تعدادی از سوپرهای جدید آشنا شوید و ببینید ویکتوریا نویمان، نماینده کنگره، با قرارداد مخفیانه خود با هیو، چه چیزی در سر دارد.

پیشنهاد ویژه: سریال تئوری بیگ بنگ

فصل جدیدی در انتظار سریال The Big Bang Theory نخواهد بود اما معرفی آن خالی از لطف نیست. سریال بیگ بنگ تئوری درباره گروهی از فیزیکدانان کلتک است که می توانند اسرار جهان را باز کنند اما از نظر اجتماعی آنقدر ناتوان هستند که با اکثر مردم اینجا روی زمین ارتباط برقرار کنند. لئونارد و شلدون هم اتاقی هایی هستند که اوقات فراغت خود را با دانشمند همکار هاوارد ولوویتز و راج کوتراپالی می گذرانند. اما وقتی با پنی، پیشخدمت بلوند زیبا که به همسایگی نقل مکان کرده، سیارات شروع به جابجایی می‌کنند. دانلود زیرنویس فارسی سریال تئوری بیگ بنگ نیز در تقویت زبان انگلیسی مفید خواهد بود.

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها