اقامت در هتل‌های شیراز با مناسب‌ترین هزینه

شهر توریستی و گردشگری شیراز، هتل‌ها و اقامتگاه‌های فراوانی دارد که می‌توانید برای اقامت در این شهر، روی آنها حساب کنید. اگر قصد دارید هزینه‌های سفرتان را کنترل کنید و برای اقامت هزینه زیادی نکنید، پیشنهاد ما به شما اقامت در هتل‌های اقتصادی این شهر است. ما در این مقاله، تعدادی از این هتل‌ها را به شما معرفی خواهیم کرد و در نهایت خواهیم گفت که چطور می‌توانید آنها را با قیمت مناسب بصورت آنلاین رزرو کنید. پس تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

هتل رودکی شیراز

یکی از هتل‌های سه ستاره و در عین حال خوب و باکیفیت شهر شیراز، هتل رودکی شیراز است. این هتل به لحاظ قیمتی یکی از به‌صرفه‌ترین هتل‌های شیراز است که با در پنج طبقه و با ۳۳ واحد اقامتی، با بهترین کیفیت از مسافرانی که به این شهر سفر می‌کنند، میزبانی می‌کند. هتل رودکی در بلوار کریمخان زند شیراز ساخته شده و دسترسی خوبی به سطح شهر دارد. این هتل جزو هتل‌های قدیمی شیراز است و حدود ۴۰ سال پیش تاسیس شده است، اما در سال ۱۳۹۶ مورد بازسازی قرار گرفت تا بتواند خدمات با کیفیت بالاتری را به مسافرانش ارائه دهد.

 

هتل شیرازیس شیراز

یکی دیگر از هتل‌های سه ستاره شیراز که جزو هتل‌های اقتصادی این شهر نیز می‌باشد، هتل شیرازیس است. این هتل شش طبقه که مجموعا ۵۰ واحد اقامتی برای میزبانی از مسافرانی که به شیراز سفر می‌کنند دارد، در سال ۱۳۹۸ ساخته شده و جزو هتل‌های جدید و نوساز این شهر بحساب می‌آید. این هتل در خیابان رودکی شیراز ساخته شده و به بافت تاریخی شیراز دسترسی خیلی راحتی دارد.

 

هتل نصیرالملک شیراز

آخرین هتلی که قصد معرفی آن را داریم، هتل نصیرالملک شیراز است. این هتل دو ستاره، فاصله خیلی کمی تا شاهچراغ شیراز دارد و می‌توانید خیلی سریع از هتل به آنجا برسید. این هتل در چهار طبقه مجموعا ۳۵ واحد اقامتی برای میزبانی از مسافرانی دارد که به شیراز سفر می‌کنند. هتل نصیرالملک حدود پنج سال است که ساخته شده و جزو هتل‌های جدید این شهر است.

 

راهنمای رزرو هتل در شیراز

برای اقامت در شهر زیبای شیراز، می‌توانید به سایت اسنپ تریپ مراجعه کنید و با رزرو هر یک از هتل‌های شیراز با قیمت مناسب، با خیال راحت به این شهر سفر کنید. برای این کار کافیست در بخش هتل داخلی، نام شهر شیراز را جستجو کنید و تاریخ مورد نظرتان برای ورود به هتل و خروج از آن را نیز تعیین نمایید. اسنپ تریپ بر اساس جستجوی شما، لیستی از هتل‌های شیراز را به شما نمایش می‌دهد و می‌توانید با مقایسه قیمت هتل و امکانات و موقعیت مکانی آن، هتل مورد نظرتان را رزرو کنید. برای رزرو هتل تهران یا اصفهان و مشهد نیز می‌توانید روی اسنپ تریپ حساب کنید.

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها