معرفی و دانلود فیلم ترسناک

ترسناک بجز ژانر بودن نوعی سبک کتاب نویسی بوده است، در حقیقت شروع ایده های ساخت فـیلم های دلهره آور از رمان های ترسناک نویسندگانی است که از قرن پیش تا کنون مشغول بوده اند.

وقتی نام Horror یا ترسناک را می شنویم در ناخودآگاهمان تصاویر خون، جیغ، فرار، عجیب، زامبی، گرگینه و هزاران شخصیت های دیگری توسط دنیای سینمایی ساخته شده اند در ذهن ما نقش می بندد. این واژه به برانگیخته شدن حس ترس در مخاطب اشاره دارد و مانند کمدی سازها که تمام تلاش خود را مبنی بر خندیدن مخاطبان دارند، ترسناک پردازان نیز تمام تلاش را می کنند تا با موزیک ها، صداها، تصویرپردازی ها نهایت دلهره و ترس را القا کنند، در برخی این مدل فـیلم ها، وقتی بیننده در حال تماشا است و بازیگر نقش مورد نظر در حال قدم زدن در محیطی کاملا ساکت است که ناگهان با کوچکترین صدا هیجان را در مخاطب به اوج می رسانند، این در واقع شگردی در برترین فـیلم های ترسناک خارجی است که شما را به دانلود فیلم ترسناک از سایت کاران مووی دعوت می کنیم.

جدیدترین فـیلم های ترسناک

  • دانلود فـیلم مادلین ها

فـیلم سینمایی مادلین ها یا مدلین ها یا مدلینز (Madelines) یک فـیلم کمدی، ترسناک و علمی تخیلی محصول سال ۲۰۲۲ کشور آمریکا به کارگردانی جیسون ریچارد میلر و به قلم جیسون ریچارد میلر و برآ گرانت است که توسط دو کمپانی Bossk VFX و GMMG Films تولید و منتشر شد؛ هنرمندانی چون برآ گرانت، پری شن و ریچارد ریلی در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند؛ این اثر اولین بار در تاریخ ۱ آوریل سال ۲۰۲۲ میلادی توسط Gravitas Ventures در سینماهای منتخب کشور آمریکا اکران شد سپس در آمریکا و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر گردید؛ فیلـم مدلین ها پس از اکران با بازخوردهای متفاوتی از سوی منتقدین و مخاطبان روبرو شد؛ اغلب آن‌ها بازی بازیگران، سکانس‌های مهیج، داستان و نحوه فـیلمبرداری را تحسین کردند اما در مقابل شخصیت‌پردازی‌ها، فیلمنامه و همچنین نحوه کارگردانی را مورد انتقاد قرار دادند؛ فـیلم مدلین ها درباره مدلین و اوون دو کارآفرین مستقل است که سفر در زمان را اختراع کرده‌اند؛ اما پس از ایجاد اختلال در یک کد که باعث می‌شود یک نسخه از مدلین هر روز ظاهر شود، آن‌ها باید هر مدلین جدید را کشته تا از وقوع فاجعه‌ای بزرگ جلوگیری کنند.

  • دانلود فـیلم وارهانت

وارهانت یا شکار جنگ (WarHunt) یک فـیلم ترسناک، اکشن و هیجان انگیز محصول سال ۲۰۲۲ کشور آمریکا به کارگردانی مائورو بورلی است که توسط سه کمپانی Forma Pro Films و RNG Entertainment و Berkeley Media Group تولید و منتشر شد؛ فیلمنامه این فـیلم را نیز مائورو بورلی، اسکات سواتوس و رگی کیوهارای سوم به صورت مشترک به رشته تحریر درآورده و هنرمندانی چون میکی رورک، جکسون رادبون، رابرت نپر، فردریک واگنر، پولینا پوشکاروا، جاش بوردت، لو استاسن، الکس میلز، آنا پالیگا، تام جی بندیکت در آن بازی می کنند. این فـیلم اولین بار در تاریخ ۲۱ ژانویه سال ۲۰۲۲ میلادی توسط کمپانی Saban Films در سینماهای کشور آمریکا اکران شد؛ فـیلم وارهانت پس از اکران با نظرات متفاوتی از سوی منتقدین و مخاطبان روبرو شد؛ اغلب آن‌ها بازی خوب بازیگران به ویژه میکی رورک و رابرت نپر و نحوه فـیلمبرداری را ستودند اما در مقابل از نحوه کارگردانی و همچنین فیلـمنامه انتقاد کردند. جهت دانلود فیلم های جنگ جهانی به آرشیو کامل این رسانه مراجعه کنید.

  • دانلود فیـلم حبس شده

فیلـم حبس شده یا شات این (Shut In) فیلمی ترسناک، مهیج و دراماتیک محصول کشور آمریکا به کارگردانی دی جی کاروسو است که در سال ۲۰۲۲ منتشر شد. فیلمنامه فـیلم حبس شده توسط ملانی تواست نوشته شده است و ستارگانی همچون رینی کوالی، جیک هوروویتس، وینسنت گالو، آیدن استیمر و دو بازیگر خردسال لوسیانا ون‎دت و پنه‌لوپه مارتونه در این فـیلم به ایفای نقش پرداخته اند. سه کمپانی Bonfire Legend و The Daily Wire و Voltage Pictures تهیه و ساخت این فـیلم را بر عهده داشته اند. موندو بویز موسیقی متن فـیلم Shut In دلهره آور و جذاب را نواخته است.

  • دانلود فـیلم کشتار با اره برقی در تگزاس

کشتار با اره برقی در تگزاس (Texas Chainsaw Massacre) یک فـیلم اسلشر در ژانر جنایی، ترسناک و هیجان انگیز محصول ایالات متحده آمریکا به کارگردانی دیوید بولو گارسیا و با فیلمنامه ای از فده آلوارز، کریس تومـاس داولین و رودو سایگاس محصول سال ۲۰۲۲ است که بازیگرانی چون سارا یارکین، السی فیشر، مارک بورنهام، جیکوب لاتیمور، مو دانفورد، اولون فوئره، جسیکا اَلین، نل هادسون، آلیس کریج، ویلیام هوپ، جالیون کوی، سم داگلاس و جان لاروکات در این فـیلم به ایفای نقش پرداخته اند. فـیلم کشتار با اره برقی در تگزاس ۱۸ فوریه ۲۰۲۲ از سرویس استریم نتفلیکس NETFLIX منتشر شد. کمپانی Bad Hombre و Exurbia Films و Legendary Entertainment تهیه و ساخت فیـلم را بر عهده داشته اند. این فـیلم در کشور بلغارستان فیلمبرداری و ساخته شده است و در گیشه به فروش حدود ۲۰ میلیون دلار دست یافته است. قسمت اول این فـیلم در سال ۱۹۷۴ با عنوان The Texas Chain Saw Massacre به کارگردانی ویلیام توبی هوپر ساخته شده بود که به گفته استوارت هریتج از روزنامه گاردین، این فـیلم یکی از تأثیرگذارترین فـیلم‌های تاریخ سینماست.

برای دانلود فیلم دوبله فارسی با موسسه های مختلف و دوبلورهای متفاوت رسانه کاران مووی بسیار مناسب است.

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها