پنجره آفتاب تولید کننده ارزان ترین پنجره دوجداره

ارزان ترین قیمت پنجره دوجداره

می توان ارزان ترین قیمت پنجره دوجداره را این طور تعریف کرد که علاوه بر اینکه قیمت مناسبی داشته باشد، به عنوان یک پنجره دوجداره عایق ویژگی ها و مزایای لازم را داشته باشد.

شرکت پنجره آفتاب،برای تولید درب و پنجره های UPVC ارزان، از پروفیل های هامر و کی تی اف (ktf) استفاده می نماید. شرایط تولید، نصب و شیشه دوجداره، در پنجره های ارزان قیمت، دقیقا مانند سایر پروفیل ها می باشد.

استانداردهای تولید حتی در ساخت درب و پنجره یو پی وی سی ارزان نیز باید رعایت شود. از جمله گالوانیزه یک تیکه و سرتاسری،لولاها و یراق آلات مناسب.

در واقع شرایط تولید و نصب درب و پنجره های ارزان کی تی اف و هامر، با بقیه درب و پنجره ها یکسان میباشدو اختلاف تنها در نوع پروفیل مصرفی میباشد.

تولید پنجره ارزان قیمت

تولید کننده می خواهد پنچره ای تولید کند که به صورت بهینه و با مواد اولیه استاندارد طراحی و ساخته شود و در نهایت قیمت تمام شده آن برای مصرف کننده مناسب باشد.

دو نوع تولید قابل توجه است، تولیدی که با مواد اولیه درجه ۳ انجام می شود و قیمت تمام شده آن پایین است ولی از کیفیت خوبی برخوردار نیست.

تولید نوع دوم ساخت پنجره ای است که با مواد اولیه مرغوب ولی با سود پایین باشد که قیمت تمام شده این محصول برای مصرف کننده پایین است.

ارزان ترین قیمت پنجره دوجداره با مدل، طرح و کیفیت مناسب هزینه های مصرف انرژی را در طی زمان استفاده کاهش داده و مقرون به صرفه است.

قیمت پنجره دوجداره

قیمت پنجره دوجداره UPVC اولین موردی است که خریدار می خواهد درباره آن بداند و مهم ترین عامل برای انتخاب مناسب آشنایی با نحوه محاسبه قیمت است.

قیمت پنجره دوجداره و استعلام آن به صورت تلفنی نیز امکان پذیر است. بد نیست بدانید قیمت اعلام شده توسط کارشناسان شرکت پنجره آفتاب به صورت حدودی است.

قیمت پنجره دوجداره بسیار متفاوت بوده و به عوامل مختلفی همچون جنس پروفیل، اندازه های دقیق پنجره مورد نظر، تعداد بازشوها، جنس و ضخامت شیشه، نوع یراق آلات مصرفی، هزینه حمل و نقل و … بستگی دارد.

قیمت پنجره هافمن مدل تک حالت نسبت به دیگر مدل های مشابه کمتر است. در صورت خرابی لولا و یراق آلات قابلیت تعویض آسان را دارد.

از مزایای پنجره UPVC هافمن می توان به قیمت آن اشاره کرد که نسبت به کیفیت ارائه شده، بسیار مناسب است و ضمانت نامه ۲۵ ساله پروفیل های رنگ سفید را نیز داراست.

این نوع پنجره دارای استانداردهای جهانی بوده، تولید آن با مدرن ترین قالب ها و ماشین آلات و همچنین بهترین مواد اولیه و طراحی زیبا انجام می شود.

خدمات پس از فروش، تولید پروفیل با لاستیک های بادگیر و ضربه گیر برای افزایش سرعت ساخت و آب بندی پنجره مناسب است.

تولید پروفیل های مخصوص نصب شیشه های چند جداره با ضخامت ۲۴ میلی متر سایر از مزایای پنجره UPVC هافمن هستند.

پنجره هافمن دو جداره برای جلوگیری از آلودگی صوتی است و مناسب نصب در ساختمان های مشرف به اتوبان و پر سر  و صداست.

این پنجره درجه راندمان حرارتی بالاتری دارد و گرما در داخل ساختمان شما ماندگارتر خواهد بود.

قیمت پنجره سه جداره هافمن ۵۰ تا ۶۰ درصد گران تر است چون شیشه های به کار رفته قیمت بالاتری دارد، به هرحال عایق حرارتی بهتری به شمار می رود.

 

برای صرفه جویی در قیمت تمام شده پنجره، می توانید نوع دوجداره را انتخاب کنید اما ضخامت شیشه ۶ میل باشد که با همین افزایش ضخامت تا ۲۰ درصد عایق صوتی شما بهبود پیدا می ‌کند.

شیشه یکی از مواردی است که می تواند دوجداره یا سه جداره انتخاب شود و ضخامت هر کدام در قیمت نهایی موثر است. طرح شیشه و رنگی یا ساده بودن نیز عاملی تاثیرگذار است.

یکی از پارامترهایی که در قیمت پنجره دوجداره UPVC تاثیرگذار است برند پروفیل پنجره دوجداره است و در بازار برندهای  مختلفی وجود دارد که هر کدام قیمت و کیفیت متفاوتی دارند.

اندازه پنجره و تعداد لنگه پنجره هم عوامل موثر دیگری در قیمت پنجره دوجداره UPVC محسوب می شوند. اندازه پنجره با میزان متریال مصرفی و یراق آلات رابطه مستقیم دارد، حتی نوع طرح پنجره نیز اهمیت فراوانی دارد.

وجود کتیبه و نوع طراحی آن در پنجره دوجداره و همچنین بازشوی پنجره در قیمت پنجره دوجداره موثر است. علاوه بر تعداد بازشوها، یک طرفه یا دو طرفه بودن بازشو هم مهم است.

بازشوی کشویی، برند و جنس یراق آلات و ابعاد بازشوها در محاسبه قیمت نقش مهمی دارند. بنابراین پس از اندازه گیری دقیق ابعاد پنجره شما توسط نصابان حرفه ای با نظر و سلیقه مشتری تعداد بازشوها و ابعاد هر لنگه مشخص می شود.

نمایندگی پنجره هافمن در تهران و کرج

نصب درب و پنجره UPVC مزایای فراوانی دارد که توسط نمایندگی پنجره هافمن در کرج و تهران اجرا شده و علاوه بر زیبایی و تنوع رنگ، عایق صوتی بوده مانع از هدر رفتن انرژی و کاهش هزینه ‌های ساختمان می شود.

افزایش طول عمر درب و پنجره، تنوع در انتخاب درب و پنجره و یراق آلات آنها، مقاومت در برابر نفوذ آب باران و عدم تغییر رنگ و حالت در برابر تابش اشعه خورشید مزایای قابل توجهی هستند.

از مزایای این نوع پنجره این است که زنگ نمی ‌زند، پوسته پوسته و پوسیده نمی ‌شود و آسیب‌ های محیط مانند باران ‌های اسیدی و بخارهای سمی موجود در هوا موجب تخریب آنها نمی ‌شود.

پنجره حد فاصل بین محیط خارجی و فضای داخل خانه است، با پنجره هایUPVC  سلامت محیط خانه را تامین کرده اید.

ضدآب بودن موجب می شود رطوبت هیچ تاثیری روی آن نگذارد و این یکی از مزایای مراجعه به نمایندگی پنجره هافمن در کرج و تهران است.

تعویض و بازسازی پنجره آلومینیوم با پنجره UPVC هافمن و استفاده از مزایای آن توسط نمایندگی پنجره هافمن در کرج و تهران اجرا می شود.

بهتر است فرصت را از دست ندهید و با یک تماس در کوتاهترین ترین زمان پنجره مناسب براساس کاربری فضا، سبک دکوراسیون و سلیقه شخصی شما نصب شود.

یراق آلات پنجره دارای تنوع و متریال خاصی نیستند اما به مدل باز و بسته شدن پنجره بستگی دارد. پنجره براساس کاربری فضا، سبک دکوراسیون و سلیقه شخصی می تواند حالت‌های متفاوتی داشته باشد.

شرکت پنجره آفتاب نمایندگی پنجره هافمن در کرج و تهران است و شما می توانید توسط این شرکت برای خرید پنجره مدل آن را منطبق با دکوراسیون خانه و نیازتان انتخاب کنید.

قیمت پنجره دوجداره در تهران براساس ابعاد به صورت قیمت متر مربعی ارائه می شود. قیمت متر مربعی حدودی بوده و برای محاسبه دقیق قیمت پنجره UPVC بهتر است با کارشناسان پنجره آفتاب تماس بگیرید.

استفاده از نور طبیعی در فضاهای داخلی هزینه استفاده از برق برای روشنایی را کاهش می دهد و این کار با نصب پنجره دوجداره انجام می شود.

پنجره دوجداره با مدل ها، ابعاد و طرح های مختلف وجود دارد و قیمت آن ها براساس یراق آلات، گالوانیزه داخلی، نوع پروفیل، نوع شیشه به کار رفته و هزینه نصب متفاوت است.

 

برای سفارش ساخت یا تعویض انواع پنجره دوجداره و کسب اطلاعات بیشتر به آدرس سایت  www.upvcmaster.com مراجعه کرده  یا از طریق شماره های ۰۲۱۲۸۴۲۵۷۱۸-۰۲۶۳۲۷۴۶۸۷۱-۰۹۱۲۰۵۹۳۱۹۶ – ۰۹۱۲۰۵۹۱۶۴۷  با کارشناسان و مشاوران ما در ارتباط باشید.

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها