آیا برای زبان عمومی دکتری وزارت بهداشت آماده‌اید؟

اگر داوطلب کنکور دکتری وزارت بهداشت باشید حتما می‌دانید از سال ۱۴۰۰ درس زبان انگلیسی به دفترچه سوالات این آزمون اضافه شده است. شاید خیلی از داوطلبان با اضافه شدن سوالات انگلیسی به کنکور چندان خوشحال نشدند و حتی تصمیم گرفتند بیخیال سوالات این بخش شوند و تمرکز خود را بر روی دروس تخصصی قرار دهند. اما خوب این می‌تواند یک فرصت بسیار مناسب برای کسانی باشد که هوشمندانه عمل کنند و با کسب درصدی حدود ۵۰ در بخش زبان عمومی موفقیت خود را در آزمون Ph.D تضمین کنند.

در این نوشته به شما منابعی بسیار عالی و کاربردی را برای کسب موفقیت در سوالات زبان عمومی کنکور دکتری وزارت بهداشت ارائه خواهیم کرد تا بتوانید قبولی خود را در کنکور تضمین کنید.

سطح سوالات زبان دکتری وزارت بهداشت

سطح سوالات درس زبان انگلیسی کنکور دکتری وزارت بهداشت مشابه آزمون‌های زبان دکتری ازجمله MHLE و MSRT است. البته با این تفاوت که اینجا فقط سوالات واژگان، گرامر و درک مطلب دارید. بنابراین برای آمادگی باید در سطح متوسط به بالای زبان انگلیسی باشید تا بتوانید درصد مناسبی کسب کنید.

چگونه بالاترین درصد را در این بخش کسب کنید؟

برای کسب درصد بالا در این درس نیاز است منابع مناسبی را نیز مطالعه کنید و قطعا با دانش دوره دبیرستان و دانشگاه به هیچ عنوان قادر نخواهید بود بالای ۱۰ درصد بزنید. از طرفی نباید نگران باشید و فکر کنید باید ماه‌ها زمان بگذارید تا برای این بخش آماده شوید. اگر هوشمندانه عمل کنید و منابع مختص این آزمون را مطالعه کنید، می‌توانید با صرف زمانی کوتاه در کنار دروس تخصصی رشته‌تان، بازدهی بسیار مناسبی از سوالات زبان عمومی کسب کنید.

منابع استاد مهرداد زنگیه‌وندی: جامع و کاربردی

منابع استاد مهرداد زنگیه‌وندی: جامع و کاربردی

مجموعه فست زبان سال‌هاست که در زمینه آموزش زبان انگلیسی ویژه آزمون‌های زبان دکتری از جمله MHLE وزارت بهداشت، MSRT و سایر آزمون‌های زبان دکتری دستی بر آتش دارد و توانسته جایگاه خود را با انتشار منابع کاملا کاربردی و کم حجم در بین داوطلبان تثبیت کند.

با تجربه‌ای که استاد مهرداد زنگیه‌وندی در زمینه آموزش این آزمون‌ها دارند، منابعی را تالیف کردند که داوطلبان می‌توانند در کمترین زمان ممکن بهترین نتیجه را کسب کنند.

بهترین منبع واژگان کنکور دکتری وزارت بهداشت

بدون شک مهمترین کاری که برای کسب درصد بالا از درس زبان عمومی باید انجام دهید، تقویت دامنه واژگان انگلیسی است. کتاب واژگان جامع دکتری استاد مهراد زنگیه وندی با وسواسی خاص مهمترین و کاربردی‌ترین کلمات انگلیسی برای آزمون‌های زبان ازجمله کنکور دکتری را گردآوری کرده است. این کتاب در کمتر از سه ماه به چاپ دوم رسید و در سال ۱۴۰۰ سه بار تجدید چاپ شد. بنابراین مطالعه کتاب فست وکب نه تنها برای کنکور بلکه برای تقویت واژگان زبان انگلیسی قطعا بهترین منبع حال حاضر در ایران است.

کتاب فست گرامر

گرامر جامع آزمون های زبان یا فست گرامر با آموزش حرفه‌ای مطالب گرامر انگلیسی کنکور دکتری وزارت بهداشت خیال شما را از بابت سوالات این بخش راحت می‌کند. این کتاب حجم بسیار مناسبی دارد و مطالب را به زبان ساده و قابل فهم برای هر سطحی آموزش می‌دهد و برای مطالعه آن فقط کافیست یک ماه روزی یک ساعت اختصاص دهید.

کتاب درک مطلب ارشد – دکتری

مطالب این کتاب بصورت مهارت محور است و توضیحات آن بسیار ساده و کاربردی می‌باشد. برای مطالعه این کتاب فقط یک هفته زمان و روزی ۴۰ دقیقه کافیست.

کلاس مجازی آموزش گرامر و درک مطلب ویژه کنکور دکتری وزارت بهداشت

قطعا برای کسانیکه زمان کافی برای مطالعه ندارند، شرکت در یک کلاس آنلاین می‌تواند راهگشا باشد. گروه آموزشی فست زبان در زمینه برگزاری کلاس‌های مجازی آموزشی گرامر و درک مطلب نیز فعالیت دارند و رکورد بیشترین تعداد دانشجوی را نیز مال خود کرده‌اند. دوره آفلاین آموزش گرامر فست زبان بیش از ۱۴۰۰ نفر دانشجو تا فروردین ۱۴۰۱ داشته است و صدها نفر با مشاهده این دوره در آزمون خود بهترین نتیجه را کسب کرده‌اند. در کلاس آنلاین آموزش گرامر دکترای وزارت بهداشت نکاتی کنکوری و تستی برای پاسخ دادن به سوالات آموزش داده می‌شود که نمونه آنها را در هیچ منبع و کلاسی پیدا نخواهید کرد. 

برای کسب درصد بالا در درس زبان عمومی کنکور دکترای وزارت بهداشت نیازی نیست منابع عجیب و غریبی مطالعه کنید بلکه می‌توانید با مطالعه منابع کاربردی که امتحان خود را در آزمون‌های مختلف پس داده‌اند، به قبولی در کنکور دکتری با کمترین زحمت فکر کنید.

منابعی که در این نوشته معرفی شدند را می‌توانید از تمام کتاب‌فروشی‌های سراسر کشور و یا فروشگاه‌های اینترنتی مانند دیجی کالا، فست زبان و غیره خریداری نمایید.

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها