درب اتوماتیک شیشه ای بدون فریم بهتر است یا فریم دار؟

درب اتوماتیک شیشه ای بدون فریم از لحاظ زیبایی نسبت به نوع فریم در اولویت می باشد . پنل های شیشه ای در دربهای اتوماتیک فریم لس توسط یراق آلات مخصوص به غلطک های متحرک در اپراتور متصل می شود . از آنجاییکه این دربهای فاقد فریم آلومینویمی و استیل هستند باید طوری طراحی شوند که فشار اصلی به شیشه ها منتقل نشود. یکی از مزیت هایی که در مورد دربهای فریم دار می توان به آن اشاره کرد محافظت شیشه از لبه ها می باشد.فریم های آلومینیومی و یا استیل از شیشه های سکوریت در برابر ضربات و برخورد شدید مراقبت می کنند اما این مورد در دربهای شیشه ای فریم لس صادق نمی باشد به همین دلیل معمولا در طراحی دربهای اتوماتیک شیشه ای بدون فریم از شیشه های سکوریت با ضخامت بالا استفاده می شود تا مقاومت بیشتری در برابر ضربات داشته باشد.

فریم های فـلزی تا حدود زیادی از ورود گرد و غبار به داخل جلوگیری می کنند حال که در مورد دربهای فریم لس از قاب دور استفاده نمی شود از چسب های سیلیکونی و یا پلی اورتان جهت درزگیری دربهای فاقد فریم استفاده می کنند.

درب اتوماتیک شیشه ای

مزایای درب اتوماتیک شیشه ای فریم لس

درب اتوماتیک شیشه ای بدون قاب باعث ورود نور حداکثری به داخل محیط می شوند ، از آنجاییکه فاقد فریم هستند فضای کمی را اشغال می کنند بدین ترتیب می توانند بازشوی بیشتری را در اختیار ما قرار دهند .

درب اتوماتیک به صورت بدون قاب زیبایی بی نظیری دارد و معمولا در امکانی که زیبایی ظاهری در اولویت کارفرما می باشد کاربری بیشتری دارد

انواع درب اتوماتیک شیشه ای بدون قاب

دربهای برقی شیشه ای انواع مختلفی دارند و این امکان وجود دارد که تمامی دربهای برقی شیشه ای را بدون قاب طراحی و تولید کرد.

درب اتوماتیک کشویی : درب های شیشه ای اسلایدینگ برقی جزو پرکاربردترین دربهای برقی می باشند که در هر مکانی قابلیت نصب دارند این دربهای به صورت تک لنگه ، دو لنگه ، سه لنگه و چهار لنگه طراحی می شوند ، دربهای اتوماتیک اسلایدینگ را می توان با توجه به محل نصب بدون قاب طراحی و اجرا کرد.

درب اتوماتیک تلسکوپی: دربهای شیشه ای تلسکوپی نوعی از دربهای کشویی می باشند و درون یک ریل باز و بسته می شوند. دربهای تلسکوپی به صورت نیمه تلسکوپی و تمام تلسکوپی طراحی می شوند ، که طراحی هریک به عرض ورودی درب بستگی دارد. دربهای تلسکوپی شیشه ای نیز با توجه به محل نصب و کارایی که دارند می توانند به صورت فریم لس طراحی و اجرا شوند

درب اتوماتیک کرو : دربهای شیشه ای برقی کرو یا نیمه گرد از جمله دربهای زیبا و قوسی می باشند که اغلب در ساختمان هایی با نمای قوسی کاربرد دارند.زیبایی ادرب های کرو در صورت فریم لس بودن دوچندان می شود . از درب های قوسی مععمولا به عنوان درب ورودی هتل و مراکز تجاری استفاده می شود.

درب اتوماتیک گردان : درب های اتوماتیک ریولوینگ یا گردان جزو درب های لاکچری میباشند که هم با فریم و هم بدون فریم زیبایی خاص خود را دارد از درب های گردان در اماکنی که جلوه ی بصری از اهمیت بالایی برخوردار می باشد استفاده می کنند ، دربهای گردان شیشه ای را نیز می توان بدون فریم و قاب طراحی کرد .

درب اتوماتیک شیشه ای بدون فریم

درب اتوماتیک شیشه ای فریم دار

درب های شیشه ای فریم دار دارای مقاومت بیشتری نسبت به درب های فریم لس هستند ، بنابراین در مراکز پرتردد و شلوغ که امکان برخورد افراد با لبه های شیشه زیاد می باشد بهتر است از دربهای فریم دار استفاده شود تا فریم لس. فریم های دور شیشه می تواند از جنس آلومینیوم و استیل باشد ، هر دوی این فلـزات در برابر رطوبت مقاوم هستند و زنگ نمی زنند. همچنین دربهای شیشه ای فریم دار این قابلیت را برای کاربر ایجاد می کنند تا جهت هماهنگی با دکوراسیون اطراف از فریم هایی با رنگ دلخواه استفاده شود . درب های شیشه ای فریم دار به دلیل ضخامت فریم فضای بیشتری را اشغال می کند ، همچنین یک دید کامل برای کاربر ایجاد نمی کند و این دو مورد از معایب درب های قابدار می باشد.

مزایای درب اتوماتیک شیشه ای فریم دار

  • مقاومت بیشتری نسبت به نوع فریم دار دارد
  • می توان از فریم های رنگی جهت هماهنگی با دکوراسیون استفاده کرد
  • در ابعاد سفارشی قابل طراحی هستند
  • مناسب مکان های پرتردد و شلوغ می باشند

درب اتوماتیک شیشه ای فریم دار

قیمت درب اتوماتیک شیشه ای

قیمت درب اتوماتیک شیشه ای با توجه به متراژ محل پروژه تعیین می شود . نوع شیشه ، ضخامت شیشه ، رنگ شیشه ، ابعاد درب ، اینکه سایز استاندارد باشد یا سفارشی ، نوع برد الکترونیکی و موتور ، تمامی این عوامل بر قیمت درب برقی موثر هستند .

عامل دیگری که می تواند بر روی قیمت دربهای اتومات موثر باشد فریم دار یا نبودن دربهای هوشمند است. فریم های آلومینیومی و استیل قیمت بالایی دارند در نتیجه باعث افزایش بهای قیمت درب میشوند ، در مقابل دربهای فریم لس نیازمند نصب دقیق تر و زمانبر تری هستند بنابراین هزینه ی نصب بالاتری دارند.

کلام آخر

با توجه به مواردی که در بالا ذکر شد ، می توان نتیجه گرفت هر دو درب اتومات ، مزایا و معایب خاص خود را دارند و افراد با توجه به نیاز و کاربری که از درب برقی می خواهد می تواند از هریک بهره ببرد. برخی از افراد با توجه به نوع شغل و محل کسبی که دارند نیازمند درب برقی با ظاهری متجلل می باشند تا بتوانند مشتریان بیشتری را به سوی خود جذب کنند ، همچنین تردد کمتری دارند و نگران آسیب دیدگی درب نیز نیستند خوب بهترین گزینه برای این افراد درب های فریم لس می باشد.

درمقابل در مراکز تجاری ، بانک و یا بیمارستان ها که همزمان افراد زیادی وارد و یا خارج می شوند ، بهتر است از دربهای فریم دار استفاده شود ، چرا که این درب به واسطه ی وجود فریم های فـلزی مقاومت بیشتری دارند و می توانند از لبه های شیشه سکوریت در مقابل ضربات محافظت کنند.

درتیس یکی از بهترین شرکت های درب اتوماتیک شیشه ای می باشد ، این شرکت تولیدی با حذف واسطه ها تمامی محصولات خود را با قیمتی پایین تز از بازار به دست مشتریان خود می رساند ، همچنین علاوه بر استفاده از متریال با کیفیت و مرغوب ، محصولات خود را با ضمانت بی قید و شرط جهت رفاه حال کارفرملن محترم ، به مشتریان تحویل می دهد. جهت دیدن نمونه کارهای ما به گالری درتیس به نشانی doortis.ir مراجعه نمایید و از نمونه کارهای اجرا شده در سراسر ایران دیدن فرمایید.

شما عزیزان می توانید جهت دریافت مشاوره ، لیست قیمت و یا هرگونه رفع ابهام با کارشناسان ما در بخش فروش تماس حاصل فرمایید ، راه های ارتباطی با ما

۳۴ ۳۰ ۱۱ ۴۴ ۰۲۱

۵۶۲ ۵۷۲ ۱ ۰۹۱۲

منبع : doortis.ir

عضویت
اطلاع از
guest

1 نظر
پرامتیازترین
جدیدترین قدیمی‌ترین
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها
مهدی
امتیاز :
     

خدمات تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای هم دارید؟