تیرآهن دست دوم از کجا بخریم؟ آشنایی با آهن اسپات

تیرآهن بخش مهمی از عناصر سازه‌ای هستند که نقش ویژه‌ای در ایجاد یک مسیر بار ایمن برای انتقال وزن و نیروهای وارد بر سازه به پی سازه و در نهایت داخل زمین به عهده دارند. تیرآهن عضوی از سازه است که عمدتاً تحت بار عرضی و بار محوری قرار می‌گیرد.

سطح مقطع تیر حمایت باربری بیشتر را برای حفظ شکل و ساختار کلی سازه فراهم می‌کند. قابلیت پوشانندگی برتر تیرآهن فولادی به معنای ستون‌های کمتر و فضای قابل‌استفاده بیشتر است. اهمیت ویژه تیرآهن در سازه و عرضه و تقاضای مضاعف آن باعث ایجاد بازاری وسیع در این زمینه شده است، به‌طوری‌که تیرآهن دست‌دوم یک‌چهارم بازار را به خود اختصاص داده. در این مقاله از آهن اسپات(Ahanspot) با تیرآهن دست دوم و نحوه خرید آن آشنا میشوید.

تیرآهن دست‌دوم

قطعاً خرید تیرآهن دست‌دوم از افراد و دلالان بازار آهن امری به‌مراتب خطرناک و جبران‌ناپذیر است؛ بنابراین به دنبال عرضه‌کننده‌ای باشید که ضمانت کیفی و خدمات مناسبی را ارائه دهد تا بدین صورت به خریدی موفقیت‌آمیز دست‌یابید.

در این راستا مجموعه آهن اسپات، بستری مناسب برای تأمین آهن‌آلات ساختمانی و دسترسی سریع به محصولات بازار آهن، گروهی پیش‌گام در زمینه عرضه هر نوع آهن‌آلات درخواستی شماست. همان‌طور که می‌دانید مقاومت آهن در سازه بسیار بالاست و بعد از تخریب ساختمان‌ها بسیاری از تیرآهن‌های به‌کاررفته امکان استفاده مجدد را دارند. آهن اسپات بهترین تیرآهن‌های استوک با کمترین خوردگی و بیشترین مقاومت را برای ارائه و استفاده مجدد در سازه در نظر گرفته است. تیرآهن‌هایی که از تضمین لازم و ساختار قوی برخوردارند و برای استفاده در بخش‌هایی از ساختمان که فشار کمتری وارد می‌شود مناسب هستند.

مزایا و معایب استفاده از تیرآهن دست‌دوم

تیرآهن دست‌دوم بسیاری از مشکلات تأمینی که با مصالح ساختمانی دست‌دوم قابل‌اجرا می‌شود رفع می‌کند، تیرآهن دست‌دوم آهن اسپات باعث صرفه‌جویی در مصرف انرژی نسبت به فولاد بازیافتی و به‌ویژه فولاد بکر تازه تولید شده از سنگ معدن است و قیمت نهایی این مصالح باارزش کمتر تمام می‌شود.

مزایای فولاد دست‌دوم و قیمت مناسب، آن را به یک محصول بسیار مقرون‌به‌صرفه تبدیل می‌کند. اما به این معنی نیست که باید نشان‌دهنده هر نوع مصالحه‌ای در مورد ساختار نهایی بوده باشد و آن را بی‌نقص جلوه دهد؛ بنابراین استفاده از فولاد دست‌دوم در تمام اجزای سازه مجاز است.

به‌عنوان‌مثال، فولاد دست‌دومی که قبلاً در ساخت‌وساز استفاده شده است، می‌تواند در هنگام تخریب از ساختمان‌هایی که هنوز در شرایط خوبی هستند جداسازی شود. برخلاف بسیاری از مواد دیگر که ممکن است در هنگام تخریب تغییر شکل دهند؛ تیرآهن به دلیل مقاومت و پایداری ویژه‌اش قابل‌استفاده است.

در عمل، این نوع جداسازی دقیق تیرآهن امروزه ضروری است، زیرا فولاد دست‌دوم در وهله اول در هنگام تخریب سازه از قسمت‌هایی که تحت‌فشار کمتری بوده جدا می‌شود.

جداسازی تیرآهن از ساختمان‌های قدیمی در زمانی که در حال تخریب هستند، بسیار مقرون‌به‌صرفه است. هنگامی که سازه‌ها نیاز به برچیده شدن دارند به‌جای اینکه به‌سادگی و به طور کامل تخریب شوند، مزایای فولاد سازه در نظر گرفته می‌شود، زیرا اغلب تیرآهن‌ها به‌سادگی به هم متصل می‌شوند یا با استفاده از جوش‌هایی که نسبتاً آسان سوزانده خواهد شد، نگه داشته می‌شوند تا بتوان بخش‌های فولادی را راحت‌تر جدا کرد. طراحی فولاد باعث شده برای به‌کارگیری مجدد تیرآهن دست‌دوم از آن در بخش‌هایی که تحت‌فشار باری کمتری هستند استفاده شود.

قیمت تیرآهن استوک

آهن اسپات برای راحتی مشتریان خود قیمت‌ها را به‌صورت لحظه‌ای در معرض نمایش می‌گذارد و با فراهم‌کردن امکان ثبت سفارش و خرید به‌صورت غیرحضوری بار سنگینی از روی دوش شما برداشته است. خدمات آهن اسپات صرفاً به خریدوفروش ختم نمی‌شود بلکه با مشاوره ویژه کارشناسان این مجموعه متخصص بسیاری از نگرانی‌ها رفع و سؤالات پاسخ داده می‌شود. در وبگاه آهن اسپات ویژگی هر تیرآهن و تمامی آهن‌آلات ذکر شده و ابعاد محصولات و حتی وزن آن نیز قابل‌بررسی است. با یک جست‌وجوی ساده از ویژگی‌های آهن اسپات بهره‌مند شوید.

نکات خرید تیرآهن دست‌دوم

قبل از تهیه تیرآهن با رعایت نکات اصولی دید بهتری نسبت به تهیه و استفاده از آن را برای خود ایجاد کنید.

  • ابتدابه‌ساکن، مشخصات را بررسی کنید.

قبل از تصمیم‌گیری در مورد خرید تیرآهن دست‌دوم، باید به‌دقت ویژگی‌های این قطعه را در نظر بگیرید. ویژگی‌های ایمنی بدون شک قابل‌توجیه است. در نظر داشته باشید که چگونه تیرهای استوک می‌توانند به شما برای صرفه‌جویی در منابع مالی پروژه کمک کنند.

  • ایجاد طراحی مناسب و خرید عمده

به‌جای خریدهای جزئی، باید به نیازهای کلی پروژه خود نگاه کنید. یک نقشه راه کامل و بررسی طراحی سازه برای شناسایی نیاز پروژه ضروری خواهد بود. این روشی است که به همسو کردن اهداف تجاری با بررسی پروژه اجرا شده، کمک می‌کند. این اقدام درک بهتری از آنچـه در حال حاضر دارید و آنـچه که باید انجام شود برایتان به وجود می‌آورد.

  • خرید از مجموعه معتبر

در پایان بعد از درنظرگرفتن دو نکته قبل، با تهیه از آهن اسپات بهترین تیرآهن دست‌دوم را برای پروژه فنی مهندسی خود در نظر بگیرید.

سخن پایانی

 

اگر سوال داشتید که تیرآهن دست دوم از کجا بخریم؟ پاسخ خود را در این مقاله از آهن اسپات حتما گرفته اید. کمی پیش‌اندیشی و تفکر مدرن در مورد پایداری تیرآهن می‌توانید به این نتیجه برسید که هر پروژه به‌گونه‌ای طراحی شده است که در پایان عمر موردنظر خود بادقت برچیده شود و مجدداً مورداستفاده قرار گیرد.

آهن اسپات با فروش تیرآهن دست‌دوم به‌صورت آنلاین قدمی مهم در راستای حذف واسطه‌گری و آگاهی از کیفیت و قیمت تیرآهن استوک برداشته است. آهن اسپات با فروش آنلاین از طریق ثبت سفارش به‌صورت غیرحضوری، هرآنـچه را برای خرید محصولات فولادی نیاز دارید در فضایی کاملاً نوین و با تنوع بالای محصولات در وزن و ابعاد را در اختیارتان می‌گذارد تا به خریدی موفق در جهت تأمین نیازهای پروژه و صرفه‌جویی در خریدتان دست‌یابید.

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها