ورق مولتی استایل چیست؟

ورق مولتی استایل چیست؟

ورق مولتی استایل یک نوع پلکسی کاربردی است که در ساخت لوح یا تندیس و طراحی دکوراسیون داخلی مورد استفاده قرار می گیرد. ورق مولتی استایل از پسماند های پتروشیمی ساخته می شود. همچنین از ترکیب یک لایه پلاستیک فشرده و یک لایه ورق فلزی یا پلاستیک ABS تولید می شود که این ترکیب موجب مقاوم شدن و زیبایی منحصر به فرد این محصول می شود. بنابراین این ترکیبات باعث انعطاف پذیری بالا و هزینه و وزن پایین می شود همچنین مقاومت بالا می رود.

مولتی استایل شباهت ظاهری به فلـزات دارد و گاهی اوقات به جای فلـزات مورد استفاده قرار میگیرد. همچنین در امورات تزئینی نیز کاربرد دارد. مولتی استایل یک نوع پلکسی است با این تفاوت که یک لایه ABS بیشتر دارد. و این ویژگی باعث انعطاف پذیری بیشتری در این ورق می شود.

کاربرد های ورق مولتی استایل چیست؟

ورق مولتی استایل کاربرد های فراوانی دارد. و از این ورق در صنایع مختلفی استفاده می شود. همچنین از ورق مولتی استایل به جای برخی از متریال هایی مثل فـلز نیز استفاده می شود که کاربرد این ورق را دوچندان کرده است.

  • ورق مولتی استایل در ساخت تابلو ها
  • ورق مولتی استایل در ساخت بنر ها
  • ورق مولتی استایل در ساخت گیفت ها و جعبه ها
  • ورق مولتی استایل در طراحی دکوراسیون های داخلی
  • ورق مولتی استایل در ساخت استند ها
  • ورق مولتی استایل در ساخت پلاک ها
  • ورق مولتی استایل در ساخا آکواریوم
  • ورق مولتی استایل در ساخت خودرو
  • و در سایر موارد

ورق های مولتی استایل چه مزایایی دارند؟

همان طور که گفته شد ورق های مولتی استایل در موارد بسیاری کاربرد دارند و به همین دلیل است که قطعا مزایای زیادی دارند که کاربرد آن ها هم بسیار است. ورق های مولتی استایل در حال شناخته شدن و جایگزین شدن به جای اکثر متریال های دیگر است. همچنین ورق مولتی استایل در تولیدات بسیار موفق عمل کرده است به همین دلیل است که خواهان زیادی دارد.

  1. انعطاف پذیری بسیار بالا: ورق مولتی استایل انعطاف بالایی دارد به همین دلیل است که در اکثر مکان ها می توان از آن استفاده نمود.
  2. وزن بسیار پایین: به دلیل متریال استفاده شده در ورق مولتی استایل وزن آن بسیار پایین آمده.
  3. صرف هزینه بسیار کم: ورق مولتی استایل نسبت به متریال های مورد استفاده دیگر بسیار اقتصادی می باشد.
  4. مقامت بسیار بالا: ورق مولتی استایل به دلیل دو لایه ای بودن مقاومت بسیار بالایی دارد.
  5. چسبندگی بسیار قوی : به دلیل چسبندگی قوی ورق مولتی استایل در بسیاری از مکان ها مورد استفاده قرار می گیرد.
  6. حمل و نقل و جا به جایی آسان: به دلیل داشتن وزن بسیار کم جا به جایی ـن بسیار راحت است.
  7. تنوع بسیار در طرح و رنگ: تنوع طرح و رنگ خوبی دارد و همین باعث شده است که در اکثر کسب و کار ها و ساختمان سازی ها مورد استفاده قرار بگیرد.
  8. قابلیت حکاکی و کار با لیزر بر روی آن: به راحتی می توان بر روی ورق مولتی استایل حکاکی نموذ و در زمینه های مهمی ار آن استفاده کرد مثل ساخت تندیس
  9. قابلیت برش و تغییر شکل راحت: به راحتی می توان ورق مولتی استایل را برش داد و همچنین شکل آن را تغییر داد.
  10. نصب آسان با زمان کم: ورق مولتی استایل زمان نصب بسیار کمی میگیرد و این مهم ترین مزیت آن است.

انواع ورق مولتی استایل

تا حدود بسیاری موضوع ورق مولتی استایل چیست و چه کاربرد هایی دارد مورد بررسی قرار گرفت. حال نوبت انواع ورق مولتی استایل است. ورق های مولتی استایل انواع بسیاری دارد که هر کدام ار انواع ورق مولتی استایل برای مکانی قابل استفاده است. در ادامه با انواع ورق مولتی استایل آشنا می شوید.

ورق مولتی استایل براق

یکی از پرطرفدارترین نوع ورق مولتی استایل ورق مولتی استایل برق می باشد. این ورق نور را به خوبی منعکس کرده و در ساختن لوح و تقدیر نامه بسیار کاربرد دارد. ورق مولتی استایل براق در دکوراسیون های داخلی که به صورت کلاسیک انجام می پذیرد بسیار پرکاربرد است. ای نوع ورق مولتی استایل در رنگ های طلایی و نقره ای و همچنین مسی نیز تولید و به بازار عرضه می گردد.

ورق مولتی استایل خش دار: یکی از محبوب ترین ورق های مولتی استایل ورق مولتی استایل خش دار است. این ورق بسیار کاربردی است و ویژگی های منحصر به فردی دارد.  از ورق مولتی استایل خش دار در طراحی های مدرن استفاده می شود. ای ورق مولتی استایل نور را به خوبی منعکس نمی کند بلکه این مدل ورق مولتی استایل خش دار در طراحی های دکوراسی.ن داخلی و همچنین ساخت تابلو ها استفاده می شود.

ورق مولتی استایل طلایی: ورق مولتی استایل طلایی یکی از رنگ های ورق مولتی استایل است که در نوع براق و خش دار به تولید می رسد. همچنین ورق مولتی استایل طلایی بسیار پرکاربرد در طراحی های سلطنتی و کلاسیک می باشد طلایی یک رنگ بسیار جذاب است به همین دلیل است که این رنگ ورق مولتی استایل طرفداران بیشتری دارند.

ورق مولتی استایل نقره ای: همان طور که گفته شد ورق مولتی استایل نقره ای نیز یک رنگ است که در ساخت بسته بندی های هدیه کاربرد دارد همچنین بسیار مورد استفاده قرار می گیرد برای ساختن تابلو به همین دلیل است که ورق مولتی استایل نقره محبوبیت خوبی دارد.

ورق مولتی استایل ایرانی: ورق مولتی استایل ایرانی با متریال ایرانی ساخته شده است و برعکس ورق مولتی استایل خارجی هزینه بسیار کمتری میبرد. به این دلیل که نیاز بر این نیست که مراحل واردات و عوارض ها را طی کرد.

ورق مولتی استایل خارجی: ورق مولتی استایل خارجی برعکس ایرانی می باشد. همچنین هر کشور با متریال خاص خودش می توان این ورق را بسازد.

هزینه ورق مولتی استایل

هزینه ورق مولتی استایل بستگی به نوع و سایز و همچنین ضخامتش دارد.عوامل تاثیر گذار بر قیمت  و یا نرخ هزینه ورق مولتی استایل رنگ و انواع و مقدار ورق مولتی استایل می باشد. بنابراین برای استفاده از ورق مولتی استایل با کارشناسان حرفه ای فروش این محصول تماس حاصل فرمایید و مشورت های لازم در مورد اینکه ورق مولتی استایل چیست و با توجه به نیاز شما چه ورق مولتی استایلی به دردتان می خورد و قیمت روز ورق مولتی استایل چقدر است را جویا شوید.

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها