خرید فالوور بدون ریزش

خرید فالوور بدون ریزش تضمینی

خرید فالوور بدون ریزش تضمینی یکی از دغدغه های مردم عزیز میباشد ، اگر شما دارای  یک پیج کاری در اینستاگرام مانند آنلاین شاپ‌ها هستید، به عنوان بلاگر مشغول فعالیت بوده یا جزو افرادی هستید که قصد دارند یک صفحه در اینستاگرام با هدف کسب درآمد ایجاد کنند، قطعا از اهمیت داشتن تعداد زیاد فالوور خبر دارید و می‌دانید که تا چه حد داشتن فالوور زیاد مهم است. این مسئله تا حدی مهم است که بسیاری از افرادی که دارای پیج‌های پربازدید و فالوور های زیادی نیز هستند باز در تلاشند تا فالوورهای بیشتری را به صفحه خود جذب کنن؛ چرا که هر چه تعداد فالوورهای آن‌ها بیشتر باشد اعتبار و درآمد آن‌ها بیشتر خواهد بود. در این مطلب قصد داریم در ارتباط با خرید فالوور بدون ریزش با شما صحبت کنیم. بنابراین اگر شما هم جزو افرادی هستید که می‌خواهید پیج اینستاگرام خود را رشد دهید به شما توصیه می‌کنم تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

خرید فالوور بدون ریزش

قیمت خرید فالوور بدون ریزش برای صفحه اینستاگرام چه قدر است؟

یکی از سوالاتی که بسیاری از افراد می‌پرسند این است که  قیمت خرید فالوور بدون ریزش چه قدر است و دلیل انواع قیمت‌های متفاوت در چیست؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که بسته به نوع کیفیت اکانت‌های خریداری شده و اینکه آیا اکانت دارای پروفایل است یا نه؟ آیا اکانت خریداری شده دارای فالوور و فالوینگ است یا نه؟ باعث تفاوت قیمت‌ها می‌شود. بنابراین هر چه اکانت‌های  با کیفیت‌تری خریداری کنید مسلما باید پول بیشتری بپردازید.

تفاوت بین فالوور فیک و واقعی چیست؟

فالوورها همان دنبال کننده‌های صفحه اینستاگرام شما هستند که معمولا از طریق لایک و کامنت گذاشتن با شما ارتباط برقرار می‌کنند. حال منظور از فالوور واقعی افرادی است که به طور عادی با پیج شما آشنا شده‌اند و شما را دنبال می‌کنند و با لایک کردن و کامنت گذاشتن برای پست‌های شما با صفحه اینستاگرام شما تعامل می‌کنند. به بیان دیگر به فالوورهایی که در پیج شما فعالیت دارند، فالوور واقعی می‌گویند.

اما فالوور فیک به اکانت‌هایی می‌گویند که در صفحه اینستاگرام شما فعالیت ندارند و تنها تعداد آن‌ها در قسمت followers اکانت شما دیده می‌شود و هیچ گونه فعالیتی اعم از لایک و کامنت گذاشتن در پیج شما انجام نمی‌دهند. معمولا افرادی که می‌خواهند خیلی زود پیج خود را ارتقا دهند به خرید فالوور فیک می‌پردازند.

برای خرید فالوور فیک چه باید کرد؟

معمولا سایت‌ها و شرکت‌های بسیاری وجود دارند که به فروش خدمات اینستاگرام می‌پردازند؛ در واقع این شرکت‌ها اکانت‌های فیک بسیاری در اینستاگرام می‌سازند و زمانی که شما فالوور فیک می‌خرید آن‌ها این اکانت‌ها را وارد صفحه اینستاگرام شما می‌کنند.

آیا فالوور بدون ریزش همان فالوور فیک است؟

بله، فالوور بدون ریزش همان فالوور فیک است و وقتی که صفحه اینستاگرام شما با ریزش فالوور مواجه می‌شود، یعنی تعداد زیادی از افراد شما را آنفالوو می‌کنند با ریزش فالوور مواجه شده‌اید. بنابراین در چنین مواقعی برای حفظ اعتبار پیج اینستاگرامی خود مجبور هستید فالوور فیک بخرید.  همچنین افرادی که به تازگی پیج کاری ساخته‌اند از راه‌های مختلف مانند خرید فالوور فیک یا فالوور بدون ریزش به ارتقا و رشد پیج خود کمک می‌کنند.

معمولا چه کسانی فالوور بدون ریزش می خرند؟

صاحبان پیج‌های اینستاگرامی با هدف‌های مختلفی اقدام به خرید فالوور بدون ریزش می‌کنند. در اینجا به طور کلی کسانی که فالوور فیک می‌خرند را به شما معرفی می‌کنیم:

  1. بلاگرها برای حفظ و ارتقا پیج خود
  2. صاحبان پیج‌های کاری مانند انواع آنلاین شاپ‌ها
  3. کسانی که به تازگی پیج کاری خود را ساخته‌اند و قصد دارند هر چه سریع‌تر پیج خود را ارتقا دهند.

خرید فالوور بدون ریزش تضمینی

خرید فالوور بدون ریزش چه مزایایی دارد؟

از جمله مزیت‌هایی که خرید فالوورهای بدون ریزش دارند، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. این نوع فالوورها همان طور که از نامشان پیدا است ریزش فالوور ندارند.
  2. فالوورهای بدون ریزش تعداد دنبال کننده‌های شما را زیاد نشان می‌دهد و این موضوع باعث افزایش اعتبار صفحه شما می‌شود.
  3. علاوه بر این خرید فالوورهای بدون ریزش باعث می‌شود که مشتری‌ها و مخاطبان به صفحه شما اعتماد کنند و از خدمات و محصولات شما استاده کنند.
  4. همچنین خرید فالوور بدون ریزش به شما کمک می‌کند تا سایت شما به طور طبیعی رشد و ارتقا پیدا کند.
  5. در حالت کلی خرید فالوور فیک یا بدون ریزش باعث جذب مشتری در پیجتان می‌شود.

خرید فالوور بدون ریزش یا فیک چه معایبی دارد؟

از جمله معایب خرید فالوورهای فیک یا بدون ریزش می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. از آن جا که این نوع از فالوورها در پیج شما هیچ فعالیتی ندارند در نتیجه پست‌های شما خیلی دیر وارد اکسپلور اینستا می‌شود.
  2. فالوور فیک استوری‌های شما را نمی‌بیند و پست‌های شما را لایک نمی‌کند؛ بنابراین برای افزایش لایک و بازدید شما مجبور هستید از ربات‌های افزایش لایک و بازدید استفاده کنید.
  3. فالوورهای بدون ریزش هیچ گاه به مشتری کسب و کار شما تبدیل نمی‌شود.

همچنین میتوانید با مراجعه به سایت گت وایرال آموزش کامل در مورد خدمات شبکه های اجتماعی را ببینید.

گت وایرال

جمع بندی گت وایرال

با توجه به این که اینستاگرام به یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی به خصوص در حوزه کسب و کار تبدیل شده است، در این مطلب درباره خرید فالوور بدون ریزش صحبت کردیم و دانستیم که خرید فالوور بدون ریزش تا چه حد در رشد و اعتبار پیج شما تاثیرگذار است. سپس مزایا و معایب خرید فالوور فیک را به طور کامل برای شما توضیح دادیم. همچنین فرق بین فالوور فیک و واقعی را به شما توضیح دادیم. اگر شما  قصد دارید پیج خود را خیلی سریع توسعه و ارتقا دهید و یا اینکه به اعتبار سایت خود بیفزایید می‌توانید به خرید فالوور بدون ریزش بپردازید. امیدواریم خواندن این مطلب برای شما مفید واقع شده باشد.

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها