کدامیک از قسمت های لپ تاپ دل قدیمی و جدید را می توان ارتقا داد؟

بحث ارتقا لپ تاپ دل و بخصوص بخش گرافیک آن برای کسانی که از مدل های مختلف لپ تاپ قدیمی و جدید برند دل استفاده می کنند و قصد ارتقا سخت افزاری آن را دارند بسیار مهم بوده و با توجه به نقشی که گرافیک بر روی سرعت پردازش و خروجی گرفتن از نرم افزارهای مختلف دارد،  توانایی قابلیت ارتقا گرافیک لپ تاپ دل می تواند به شما کمک می کند تا بتوانید با صرفه جویی در هزینه های خود همان لپ تاپ خود را برای اجرای نرم افزار های سنگین تر و پردازش گرفتن از آنها داشته باشید.

برای پاسخ دادن به این سوال که آیا می توان گرافیک لپ تاپ دل قدیمی و جدید را ارتقا داد باید حتماً با افراد متخصص و کارشناسان این حوزه که در نمایندگی دل فعالیت می کنند تماس بگیرید تا با توجه به مدل لپ تاپ شما و همچنین کارایی های سخت افزاری که بر روی آن قرار داده شده است،  راهنمایی های لازم در مورد ارتقا سخت افزاری لپ تاپ و به خصوص در بخش ارتقا گرافیک لپ تاپ را دریافت نمایید.

ارتقا رم لپ تاپ دل

قبل از اینکه به بررسی نحوه ارتقا گرافیک و همچنین مدل هایی که برای آنها می توان گرافیک لپ تاپ را ارتقا داد بپردازیم بهتر از این موضوع بپردازیم که به جز گرافیک چه قسمت هایی از لپ تاپ های قدیمی و جدید دل را میتوان ارتقا داد.

 لپ تاپ دل نیز مانند دی لپ تاپ های برنده متر درصد بازار قسمت مختلف سخت افزاری مانند رم و پردازنده مرکزی و همچنین حافظه داخلی تشکیل شدند که برای مدلهای مختلف شما به راحتی می‌توانید میزان رم دستگاه را با توجه به نیاز خود ارتقا داده تا بتوانید از این طریق سرعت عملکرد و راندمان دستگاه را بالاتر ببرید.

نکته ای که در مورد ارتقا رم لپ تاپ دل باید در نظر داشته باشید این است که این لپ تاپ ها در مدل های مختلفی  ساخته شده اند و هر کدام از این مدل ها از نظر ساختاری تفاوت های دیگر مدل های برند دل دارند و به همین دلیل قبل از اینکه برای ارتقا رم لپ تاپ دل قانونمندی بهتر است با کارشناسان متخصص نمایندگی دل در تهران ارتباط برقرار نموده تا بتوانید به راحتی متوجه شوید که دستگاه شما تا چه میزان رم را ساپورت میکند و از کدام نوع رم میتوانید برای ارتقاء آن استفاده نمایید.

این نکته را در نظر داشته باشید که ارتقای رم لپ تاپ های دل متخصص و آشنایی کامل با مدل های مختلف لپ تاپ های دل دارند انجام شود زیرا در حین ارتقاء سخت افزاری این دستگاه ممکن است مشکلاتی برای قسمتهای مختلف آن به وجود می آید که باعث نیازمند شدن لپ تاپ شما به تعمیر و تعویض قطعات باشد.

ارتقاء گرافیک لپ تاپ dell امکان پذیر است؟

ارتقا و بالا رفتن سرعت هر لپ تاپ بعد از به وجود آمدن نیازهای جدید و وجود آمدن مدلهای جدید از جمله ضروریات استفاده از مدل لپ تاپ برای افراد مختلف می باشد.

اما در برخی از موارد ارتقا لپ تاپ فقط بالا رفتن سرعت دستگاه نیست و  شما می خواهید بازی های جدید و نرم افزارهای جدید را بتوانیم روی دستگاه خود با قدرت پردازش بسیار بالا اجرا نماید و این موضوع نیازمند استفاده از کارت گارانتی بارم بالاتر و مدل جدید تر می باشد.  کیفیت نمایش تصاویر نحوه استفاده کاربران از صفحه نمایش لپ تاپ دل تاثیر گذار است و به همین دلیل زمانی که کاربران از رفتارهای دل قدیمی استفاده می‌کند و قصد دارند لپ تاپ دل جدیدی را خریداری کنند با این سوال مطرح می‌شود که آیا می توان کارت گرافیک لپ تاپ در قدیمی و جدید را ارتقا داد یا خیر؟

 کاربران مدل های مختلف لپ تاپ های دل برای ارتقاء کارت گرافیک لپ تاپ خودشان باید حتماً با کارشناسان بخش تعمیر لپ تاپ در نمایندگی رسمی برند در تماس بوده تا با راهنمایی و مشاوره آنها متوجه شویم که مدل مورد نظر آنها قابلیت ارتقا و به روز رسانی کارت حافظه را دارد یا برای استفاده از کارت حافظه جدید باید به سراغ خرید یک مدل جدید ترین لپ تاپ بروند.

 پس به عبارتی می توانیم بگوییم که ارتقاء کارت گرافیک لپ تاپ برای برخی از مدل های قدیمی تر قابل انجام است اما برای مدل های جدید طرح برند دل به شما نمی توانید لپ تاپ دل خود را از نظر گرافیکی ارتقا دهید.  مهمترین دلیل این موضوع این است که لپ تاپ های جدید برند دل از گرافیک آنبرد استفاده می کنند که همین موضوع باعث می‌شود تا قابلیت تغییر آن و به روز رسانی گرافیک و البته ارتقا کامل سخت افزاری لپ تاپ دل امکان پذیر نباشد.

ارتقا گرافیک لپ تاپ دل

ارتقاء حافظه داخلی و بالا بردن سرعت با SSD

 اگر شما هم جزو کسانی هستید که از کندی سرعت لپ تاپ دل خودتان کلافه شده اید و نرم افزار های مختلف را پس از چند دقیقه باز می کنید باید به دنبال ارتقاء سخت افزاری بخش های مختلف لپ تاپ دل خود از جمله ارتقا حافظه داخلی آن باشید.

 به صورت کلی حافظه داخلی لپ تاپ دل از نوع HDD بوده که به عبارتی فقط یک حافظه ذخیره سازی است و برای پردازش اطلاعات شما  نمی تواند نقش موثری داشته باشد.  به همین دلیل زمانی که قصد داشته باشه سرعت لپ تاپ دل خود را برای اجرای نرم افزارهای مختلف به صورت همزمان بالاتر ببرید باید حافظه داخلی خود را از این نوع به نوع پر سرعت آنی اس اس دی ارتقا داد.

 این نوع حافظه که در ظرفیت های مختلف موجود می باشد از قدرت پردازش و سرعت بسیار بالاتری که دارد به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید به راحتی سرعت بسیار بیشتری روی لپ تاپ خود تجربه کنید و نرم افزارهای مختلف راحت به صورت همزمان در سریع ترین زمان ممکن برای لپ تاپ خود اجرا کنید البته این موضوع ارتباط مستقیمی با میزان پردازنده مرکزی دستگاه و همچنین حافظه رم استفاده شده روی دستگاه شما دارد و هر چقدر حافظه رم و پردازنده شما قوی‌تر باشد این حافظه اس اس دی لپ تاپ نیز می تواند سرعت بسیار بیشتری را بر روی لپ تاپ در اختیار شما قرار دهد.

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها