دارکشی فرش ارزان توسط قالیشویی یاب بشور

دارکشی فرش ارزان توسط قالیشویی یاب بشور

فرش‌ها از عوامل زیبایی برای هر خانه‌ای هستند.  آن‌ها  کف خانه را  گرم، رنگارنگ و زیبا می‌کنند. اگر روی فرش‌های باکیفیتی سرمایه‌گذاری کرده‌اید که می‌توانند در طی گذشت زمان ماندگاری خود را حفظ کنند، کار بسیار خوبی انجام داده‌اید. شما باید مطمئن شوید که از فرش‌هایتان به بهترین و تمیزترین شکل ممکن مراقبت می شود. برای این کار بردن فرش‌ها به قالیشویی تصمیم خوب و بجایی است. یک فرش خوب و باکیفیت باید بین ۳ تا ۵ سال دوام بیاورد. فرش های بافته شده در می توانند برای مدت زمان بیشتری نیز کیفیت خود را حفظ کرده و دوام بیاورند.

قالیشویی چیست؟

فرش‌ها از کف‌پوش‌های پارچه‌ای ضخیم با یک لایه پرز که به پشت آن متصل است، ساخته می‌شوند. فرش‌ها معمولاً برای راحتی و گرما بر روی یک لایه عایق زیرین قرار می‌گیرند. فرش ها انواع مختلفی دارند. در روش های سنتی، فرش ها از پشم ساخته می شدند. امروزه بسیاری از آنها از نایلون، پلی پروپیلن، پلی استر یا سایر مواد مصنوعی ساخته می شوند. این فرش ها دارای مزایایی همچون نگهداری آسان و مقرون به صرفه تر بودن هستند.

راه های دارکشی فرشها در قالی شویی

آیا فرش مورد علاقه ای دارید که می خواهید همیشه تمیز دیده شود و بدون ساییدگی و پارگی بتوانید آن را بشویید؟ فرش شما ممکن است یک میراث خانوادگی باشد یا قدمت زیادی داشته باشد. پس در نحوه تمیز کردن این فرش باید نهایت دقت را به کار ببرید. حالا سوال این است که چگونه می توانید این انتظار خود را برآورده کنید؟ فرش های پشمی با از کیفیت ترین نوع فرش ها هستند. پشم، بادوام و به طور طبیعی در برابر فشار مقاوم است و می تواند در برابر سایش و پارگی شدید ناشی از راه ‌رفتن های بیش از حد روی آن مقاومت کند که این مزایا آن را به یک انتخاب مطمئن برای هر خانه ای تبدیل می کند.

برای تمیز کردن فرش ها بهتر است از یک قالیشویی کمک بگیریم. یکی از راه های خشک کردن فرش های شسته شده دارکشی آن ها توسط  قالیشویی است. معمولا قالیشویی همیشه کار خود را به بهترین نحو انجام میدهد. راه های متعددی برای دارکشی فرش ها توسط قالیشویی در هر شکل و اندازه ای به دیوار وجود دارد و همه چیز به اندازه و وزن فرشی که باید آویزان شود، مکان آن و البته ترجیح شخصی شما بستگی دارد.

دارکشی فرش

چرا در اولین فرصت فرشها را دارکشی می کنند؟

چرا یک فرش را به دیوار آویزان می کنند در حالی که فرش ها باید روی زمین قرار گیرند؟ ممکن است فکر کنید که این مسئله عادی است، با این حال این کار موجب می شود که فرش های شما هرچه زودتر خشک شوند و به بافت آن ها آسیبی نرسد. قالیشویی ها دارکشی فرش  را بلافاصله بعد از شستن آن ها انجام می دهند.

فرش های پلیمری نوع دیگری از فرش هستند. برخی از تولید کنندگان بزرگ فرش، پلیمرهای مصنوعی خود را تولید کرده اند که الیاف آنها سازگار با محیط زیست بوده و از یک پلیمر تجدیدپذیر ساخته شده اند. همچنین ویژگی های دیگری مثل راحتی، مقاومت در برابر لکه و نرمی را هم دارند. شرکت های مهندسی شیمی و تولیدی درحال ‌توسعه پلیمرهای جدیدی هستند که عملکرد، ظاهر و دوام پیشرفته ای را ارائه می دهند و بازاراین فرش به سرعت در حال توسعه است.

چرا فرش ها کثیف می شوند؟

فرش های پهن شده در خانه های دارای کف های چوبی یا لمینت می توانند مو، موهای حیوانات خانگی، گرد وغبار، خاک، باکتری‌ها و موارد دیگر را در خود جمع کنند. با این حال آنها اغلب تمیز به نظر میرسند، اما با یک نگاه دقیق می توان متوجه این کثیفی ها شد! به همین دلیل است که فرش‌ها نیاز به تمیز کردن منظم دارند.

مراقبت از فرشهای شما در قالی شویی

مراقبت و نگهداری فرش باید به طور منظم با محصولات قالیشویی مناسب و ماشین های قالیشویی انجام شود. فرش خود را حداقل ۱-۲ بار در هفته جاروبرقی بکشید تا آلودگی سطح بالایی  آن از بین برود. این کار از ورود گرد وغبار و کثیفی ها به داخل پرز فرش جلوگیری می کند. در صورت ورود گرد و غبار به فرش، فرش شروع به تغییر رنگ کرده و الیاف آن ساییده می‌شود.

دارکشی فرش

بخارشوی حرفه ای

در لکه گیری فرش ها برای شستشوی آن ها، پاک کننده های حرفه ای وجود دارند و خدمات تخصصی مانند تمیز کردن از طریق بخار را ارائه می دهند. شستشو با بخار یک روش فشرده شستشوی فرش و در عین حال ملایم است که هم فرش را تمیز و هم ضد عفونی می‌کند. خشک شویی و جاروکشی فرش برای نظافت های روزانه مفید است، اما بخارشویی، میکروارگانیسم‌ها و کثیفی های عمیقی را که می‌توانند در پرزهای فرش باقی بمانند از بین نمی برد. متخصصان از روش ۶ مرحله ای برای شستشوی فرش استفاده می‌کنند. قالیشویی های حرفه ای از دستگاه آب گرم تحت فشار و محلول تمیز کننده برای تمیز کردن عمیق استفاده می کنند. شویندگان روش های تمیز کردن را متناسب با فرش مورد نظر تنظیم می کنند.

فرآیند شستشوی فرش با بخار همچنین به کاهش آلرژی زاها مانند قارچ‌ها، کپک‌ها، کنه ها و گرد و غبار کمک می کند. افراد می توانند فرش ها را به لطف کیفیت تجهیزات مورد استفاده، در سریع ترین زمان ممکن خشک کنند.

دارکشی فرش

موردی برای خدمات قالی شویی سازگار با محیط زیست

برخی از قالیشویی ها همچنین از پاک کننده های  دوستدار محیط زیست برای تمیز کردن و شستن  استفاده می کند که قوی و موثر هستند. آنها بدون ایجاد مشکل برای بافت فرش ها می توانند حتی سرسخت ترین لکه ها را از بین ببرند. برخی از پاک‌کننده‌های ارزان تر و غیرسازگار با محیط زیست که توسط برخی شرکت‌ های قالیشویی استفاده می شوند، نتایج مؤثری را ارائه نمی دهند. این شوینده ها می توانند حاوی مواد شیمیایی باشند که برای حفظ بافت فرش ها اصلا خوب. با انتخاب تنها باکیفیت ترین م.اد شوینده سازگار با محیط زیست، می توان این اطمینان را داد که فرش های شسته شده برای خانواده ها و حیوانات خانگی بی خطر باشند.

هر چند وقت یکبار باید فرشها را به قالی شویی ببرید؟

یک سرویس شستشوی منظم فرش با بخار به طولانی‌تر شدن عمر فرش شما کمک می‌کند. اگر روی محصولی با کیفیت سرمایه گذاری کرده باشید که برای چندین سال در خانه یا محل کار شما بماند، کار بسیار خوبی انجام داده اید. توصیه ما این است که خدمات قالیشویی حرفه ای، حداقل دو بار در سال انجام شود. برخی از مشتریان قالیشویی ترجیح می دهند که بخارشویی فرش ها را به طور منظم تر انجام دهند.

جهت دارکشی فرش ارزان توسط قالیشویی یاب بشور کافیست به سایت یا نرم افزار بشور مراجعه کرده و با انتخاب استان , شهر و محله خود , قالیشویی های اطراف خود را مشاهده نموده و سپس اقدام به تماس با انها فرمایید…

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها