معرفی مراکز خرید کرمان

کرمان از شهر های کویری قدیم ایران می باشد که به دلیل داشتن بافت تاریخی همه ساله مسافران زیادی از ایران و خارج از ایران می ایند ،شما می توانید با تهیه بلیط چارتر از آس چارتر از تخفیفات ویژه برخوردار شوید. کرمان بازار های سنتی و مدرن زیادی دارد که می توانید هنگام سفر به کرمان ان ها را امتحان کنید ، شما می توانید بلیط چارتر ارزان کیش کرمان خود را از سایت اس چارتر تهیه فرمایید و به این شهر تاریخی سفر کنید.

مرکز خرید اطلس

این مرکز خرید بزرگ در کرمان ۲ طبقه دارد و در ان انواع لوازم هنری ، ارایشی ، پوشاک ، وسایل ورزشی و تجهیزات پزشکی دارد ، قیمت وسایل این مرکز خرید نسبت به مراکز دیگر گران تر می باشد ، مرکز خرید اطلس در خیابان شریعتی و رجائی شهر کرمان قرار دارد ، بعد از خرید در این مرکز می توانید به مکان های گردشگری چون مجموعه گنجعلی خان ، یخدان مویدی بروید که تنها یک چهارراه فاصله دارد ساعت کار این مرکز خرید از ساعت ۸:۳۰ صبح تا ۱۰:۳۰ دقیقه شب است توجه داشته باشید که مرکز خرید اطلس در روز جمعه بسته می باشد.

مجتمع تجاری شفا

مجتمع تجاری شفا صنایع چرم دارد اگر علاقه مند به چرم هستید می توانید سری به این مجتمع بزنید این مجتمع ۲ طبقه دارد و دارای ۳۵ واحد تجاری است ، از امکانات این مجتمع می توانیم به پارکینگ که ظرفیت ان ۱۰۰۰ خودرو ، اسانسور ، پله برقی ، کافی شاپ ، سرویس بهداشتی ، اشاره کنیم.

مجتمع تجاری صالح المهدی

در این مجتمع می توانید علاوه بر خرید کردن از تفریحاتی که در مجتمع قرار دارد استفاده کنید ، از امکانات این مجتمع می توان به تالار و رستوران ، فست فود ، کافی شاپ ، سالن بولینگ ، سالن بیلیارد ، سفره خانه سنتی ، شهربازی اشاره کرد.

بازار بزرگ ستاره

در این بازار می توانید اجناسی چون انواع لباس های زنانه ، مردانه ، بچگانه ،  کیف و کفش، زیورآلات و بدلیجات، لوازم آرایشی و بهداشتی، شال و روسری، لوازم ورزشی، تلفن همراه، لوازم کامپیوتری و دیجیتالی، مواد غذایی، لوازم تزئینی و دکوری، لوازم‌التحریر، عطر و ادکلن، پارچه‌فروشی، سیسمونی و لوازم کودک، لوازم صوتی و تصویری را تهیه نمایید همچنین می توانیم از امکانات ان به نورپردازی داخلی و خارجی ، دوربین مداربسته ، اسانسور ، پله برقی ، سیستم گرمایش و سرمایش ، پارکینگ طبقاتی اشاره کنیم.

مجتمع کامپیوتر رضا

اگر به دنبال وسایل الکترونیکی هستید و یا لب تاب یا کامپیوتر شما دچار مشکل شده است می توانید به مجتمع کامپیوتر رضا سر بزنید ، و اگر می خواهید قیمت وسایل الکترونیکی را داشته باشید به این مجتمع بروید ، توجه کنید که این مجتمع فقط لوازم الکترونیک دارد و وسایل های دیگر خود را باید از مرکز خرید دیگری تهیه نمایید.

پاساژ ولیعصر

این مرکز خرید کمی کوچک است اما می توانید خرید های خود را تا حدی انجام بدهید ، پاساژ ولیعصر در خیابان بهشتی کرمان واقع شده است شما می توانید با رفتن به این خیابان به ان سر بزنید.

بازار گنجعلی خان

بازار گنجعلی خان که نام دیگر ان بازار بزرگ کرمان است قدمت ان به سده ۸ باز می گردد ، هنگامی که به این بازار می روید علاوه بر خرید کردن و تماشای بازار می توانید این بازار تاریخی که معماری جالب و جذابی دارد را ببینید ، هر قسمت از این بازار در زمان فرمانروایی یکی از پادشاهان بنا شده است ، قسمت هایی از این بازار شامل بازار ارگ ، چهار سوق گنجعلی خان ، بازار گنجعلی خان ، بازار اختیاری ، بازار وکیل ، بازار سردار ، بازار مظفری ، بازار قلعه محمود ، بازار میدان قلعه ، بازار مسگری ، بازار زرگری ، بازار کفش ها می باشد ، در این بازار هر اجناسی را که بخواهید می توانید تهیه کنید.

مرکز خرید فایتون

اگر به دنبال یک مرکز خریدی هستید که همه اجناس مورد نیاز خود و همچنین در سفر را تهیه کنید پیشنهاد اس چارتر به شما مرکز خرید فایتون می باشد که بزرگ ترین فروشگاه ناحیه جنوب شرقی ایران است ، در این فروشگاه می توانید فروشگاه هایی چون فروشگاه های فرش ، شیرینی ، مواد خوراکی ، اسباب بازی ، مبلمان و دکوراسیون ، فروشگاه های غذای بیرون بر را پیدا کنید.

پاساژ زمرد

پاساژ زمرد در بلوار قائم واقع شده که جزو بهترین مراکز خرید کرمان می باشد در این مرکز خرید می توانید هر چه نیاز دارید را تهیه نمایید.

بازار اختیاری

بازار اختیاری بافت ان سنتی می باشد و از انتهای جنوبی بازار گنجعلی خان کرمان شروع شده و تا ابتدای بازار وکیل ادامه دارد این بازار جزو قدیمی ترین قسمت بازار کرمان می باشد و بعضی ان را به اسم بازار شاهی می شناسند  و می توانید در این بازار سوغات و صنایع دستی کرمان از جمله : ظروف مسی ، ادویه جات ، گلیم خریداری نمایید ، از بخش های این بازار می توانیم به مدرسه شفیعیه ، سرای سردار ، سرای گلشن اره نمود.

بازار میدان قلعه

از قدیمی ترین و طویل ترین بازارهای کرمان بازار میدان قلعه می باشد که از خیابان امام خمینی شروع می شود و به سمت شمال تا چهار سوق ادامه پیدا می کند .

پاساژ ایران

در این مرکز خرید می توانید خرید های ریز انجام بدهید این مرکز خرید هم در خیابان شریعتی قرار دارد و نزدیک به مکان هایی چون حمام گنجعلی خان و موزه سکه می باشد.

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها