معرفی بهترین اتاق فرار های تهران

بدون شک اتاق فرار از محبوب‌ترین مکان‌های تفریحی در شهر تهران محسوب می‌شود که در بین تمامی گروه‌های سنی و به خصوص جوانان بسیار محبوب است. در این بازی شما به همراه افراد تیم خود در یک محیط ترسناک و رمزآلود قرار می‌گیرید که باید با همفکری، معماهای مختلفی که برای شما چیده شده است راه حل کنید و راه فرار را پیدا کنید. تجربه قرار گرفتن در اتاق فرار می‌تواند برای هر فردی لذت‌بخش و هیجان‌انگیز باشد. بنابراین پیشنهاد می‌شود اگر به تهران سفرکردید با اجاره سوئیت روزانه در تهران چند روزی میهمان این شهر باشید و فرصت تجربه اتاق فرار را از دست ندهید.

انواع اتاق فرارهای تهران

تا همین الان که مشغول خواندن این مقاله هستیم، بیش از ۱۰۰ اتاق فرار با ژانرهای مختلف ترسناک، معمایی، تئاتر تعاملی و… در شهر تهران افتتاح شده‌ است. برای اینکه بتوانید معماهای اتاق فرار را حل کنید نیازی نیست که خیلی باهوش باشید، تنها کافی است که از خلاقیت خود نهایت استفاده را کنید و با تیم خود همفکری کنید. اگر قصد دارید با اجاره آپارتمان مبله در تهران در کنار اقامت خود، از این بازی‌ هیجان‌انگیز لذت ببرید با ما همراه باشید زیرا در ادامه می‌خواهیم به معرفی بهترین اتاق فرارهای تهران بپردازیم.

اتاق فرار کابوس

اتاق فرار کابوس، اتاق فراری با سبک سورئال بوده که درصد سختی آن ۸۵ درصد است. در این بازی از قبل به تمامی بازیکنان و ترس‌های آن‌ها فکر شده است بنابراین اینکه چگونه با این اتاق فرار روبرو شوید و معمای آن را حل کنید بستگی به شما و تیم‌تان دارد. البته توجه داشته باشید اگر این اولین تجربه شما از این بازی است، اتاق فرار کابوس را انتخاب نکنید زیرا برای افراد مبتدی ممکن است کمی سخت به نظر برسد. این اتاق فرار در بزرگراه حقانی تهران واقع شده؛ بنابراین با اجاره سوئیت روزانه در تهران و رفع دغدغه جهت اقامت در این منطقه می‌توانید از این اتاق فرار لذت ببرید.

 اتاق فرار آرماگدون

این اتاق فرار سبک هیجان‌انگیز و ترسناکی دارد و درجه سختی آن ۱۰۰ درصد است. بنابراین اگر یک فرد مبتدی در این بازی هستید، پیشنهاد نمی‌شود که این بازی را انجام دهید؛ زیرا این اتاق فرار فقط مخصوص حرفه‌ای‌ها است. اتاق فرار آرماگدون با سبک شگفت‌انگیز و آخرالزمانی که دارد بزرگ‌ترین اتاق فرار تهران محسوب می‌شود. در این اتاق فرار با یک کارگاه متروکه، فضاسازی بسیار واقعی به همراه تعداد زیادی زامبی روبرو خواهید شد. ازآنجایی‌که در این بازی باید تحرک بالایی داشته باشید؛ بنابراین پیشنهاد می‌شود که پوشیدن لباس راحتی را فراموش نکنید. با اجاره خانه مبله در تهران و در منطقه میرداماد می‌توانید از این اتاق فرار دیدن کنید زیرا اتاق فرار آرماگدون در میرداماد قرار دارد.

اتاق فرار شبح بازارچه

اتاق فرار شبح بازارچه یکی از اتاق فرارهای جدید با سبک تئاتر تعاملی و درجه سختی ۹۰ درصد است. در این بازی هیجان‌انگیز شما در شبی تاریک برای سرقت اجناس چندین مغازه وارد بازارچه قدیمی می‌شوید که محل تردد اشباع است. این اتاق فرار بالاتر از میدان کاج و در بلوار سعادت‌آباد قرار دارد.

 اتاق فرار تهران ۱۳۴۶

یکی دیگر از اتاق فرارهای محبوب تهران اتاق فرار تهران ۱۳۴۶ است که سبک جنایی و معمایی دارد و درجه سختی آن ۹۰ درصد است. سبک طراحی این اتاق فرار به گونه است که شما را به یاد تهران قدیم می‌اندازد. معماهایی که برای بازیکنان قرار داده‌شده است، دولایه‌اند؛ یعنی شما باید هم‌زمان معماهای قتل و فرار از اتاق را حل کنید. ازآنجایی‌که این اتاق فرار در مرکز شهر و در خیابان نوفل لوشاتو قرار دارد؛ بنابراین پیشنهاد ما به شما این است که با اجاره آپارتمان مبله در تهران از شلوغی‌ها و هیاهو خیابان انقلاب تهران و اطراف آن دیدن کنید و هم سری به این اتاق فرار بزنید و از تجربه بازی در آن لذت ببرید.

اتاق فرار جنون زندان

اگر به دنبال تجربه ترس و هیجان هستید پیشنهاد می‌شود به‌هیچ‌عنوان اتاق فرار جنون زندان را از دست ندهید. این اتاق فرار درجه سختی ۸۰ درصد را دارد. در این اتاق شما گروگان یک قاتل هستید. این قاتل قبل از اینکه جان قربانیانش را بگیرد آن‌ها را در زیرزمین زندانی می‌کند و به شما فرصت داده می‌شود که تنها در مدت زمان یک ساعت از دست این قاتل فرار کنید و جان خود را نجات دهید. اگر دوست دارید عمیقا حس ترس و استرس در شما ایجاد شود، از روی کنجکاوی هم که شده یک‌بار سری به این اتاق فرار بزنید. اتاق فرار جنون زندان در میدان تجریش واقع شده است.

جمع‌بندی

خبر خوب ما برای شما این است که اگر قصد دارید چند روزی خود را مهمان شهر بزرگ و زیبای تهران کنید و از مکان‌های هیجان‌انگیز آن لذت ببرید می‌توانید به راحتی و تنها با چند کلیک با استفاده از اسنپ روم آپارتمان مبله در تهران اجاره کنید. اسنپ روم برای راحتی کاربران خود یک سایت جامع و بسیار کامل به همراه یک اپلیکیشن برای دسته‌بندی انواع خانه‌ها و سوئیت‌ها قرار داده تا در کمترین زمان ممکن شما بتوانید اقدام به اجاره خانه مبله در تهران کنید. همچنین تیم اسنپ روم برای راحتی و جلب رضایت مخاطبان خود پشتیبانی ۲۴ ساعته را قرار داده است تا در هر زمان که نیاز دارید بتوانید با کمک آن‌ها مراحل اجاره سوئیت روزانه در تهران را انجام دهید.

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها