راز پر فروش بودن تلویزیون X85J چیست؟

تلویزیون X85J سونی در سری تلویزیون‌های سونی ۲۰۲۱، یک تلویزیون عالی محسوب می‌شود. این تلویزیون از امکانات فراوان و متفاوتی از مدل‌های قبلی برخوردار است و به همین دلیل یکی از پرفروش‌ترین تلویزیون‌های سونی محسوب می‌شود. ما در اینجا قصد داریم ویژگی‌ها و امکانات تلویزیون X85J را برای شما عزیزان بیان کنیم.

تلویزیون X85J سونی
تلویزیون X85J سونی

ویژگی ‌های کلی تلویزیون X85J سونی

تلویزیون X85J سونی مناسب‌ترین تلویزیون‌های سونی در سال ۲۰۲۱ به شمار می‌آید. این تلویزیون از محتوای ۴K به خوبی پشتیبانی می‌کند و تصاویر را با وضوح کامل در معرض نمایش قرار می‌دهد. همچنین به دلیل استفاده از پنل VA، کنتراست بی‌نظیری در صفحه نمایش ایجاد می‌کند و بهترین حالت از رنگ‌ها را نشان می‌دهد.

این تلویزیون روشنایی بسیار زیادی دارد و قادر به ایجاد روشنایی برای هر محتوا است. زمان پاسخگویی این تلویزیون فوق العاده عالی است؛ به همین دلیل یک گزینه عالی برای بازی‌های ویدیویی خواهد بود.

سیستم عامل Google TV در تلویزیون X85J امکانات مدرن و پیشرفته‌ای را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. در حالت کلی این تلویزیون برای تماشای فـیلم، بازی و استفاده به عنوان مانیتور بسیار عالی عمل می‌کند.

تماشای فیـلم در تلویزیون X85J سونی

تلویزیون سونی X85J یکی از مدل‌های مناسب برای تماشای فـیلم است. این تلویزیون می‌تواند محتوا‌های قدیمی با کیفیت پایین را ارتقا دهد. این تلویزیون هر محتوا با هر کیفیتی را به کیفیت مناسب می‌رساند.

پنل VA نسبت کنتراست بی‌نظیری در تلویزیون ایجاد می‌کند و باعث نمایش رنگ مشکی در بهترین حالت می‌شود. به همین دلیل در هنگام تماشای فیـلم در محیط‌های کم نور، جزئیات فـیلم به صورت کامل حفظ می‌شود و مشکلی در تماشای فـیلم در محیط تاریک نخواهید داشت.

طراحی فوق‌العاده تلویزیون X850J
طراحی فوق‌العاده تلویزیون X850J

طراحی و کیفیت تلویزیون

تلویزیون X85J طراحی فوق‌العاده زیبا و با کیفیتی دارد و با قرارگیری در هر محیط، یک جلوه‌های ویژه به آن می‌بخشد و با هر دکوراسیونی همخوانی دارد. برای نگهداری صفحه تلویزیون از دو پایه دوشاخه استفاده شده که ظرافت بی نظیری دارد. فاصله استاندارد میان تلویزیون و میز، توسط این پایه‌ها ایجاد می‌شود.

ضخامت بدنه در حد متوسط است. در واقع در این تلویزیون از نور پس‌زمینه direct استفاده شده است که این نور پس‌زمینه یک پنل نوردهی به بخش نمایشگر اضافه می‌کند؛ درنتیجه ضخامت بدنه افزایش پیدا می‌کند. این ویژگی‌های ظاهری باعث می‌شود که تلویزیون X85J سونی یکی از پرفروش‌ترین تلویزیون‌های سونی محسوب شود.

اوج روشنایی

اوج روشنایی در نمایش محتوایSDR بسیار عالی است. یک مزیت درباره روشنایی این تلویزیون، ثابت بودن میزان روشنایی در تمام محتواهای SDR است. اوج روشنایی تلویزیون باید بالاتر از عدد ۳۶۵ نیت باشد؛ در تلویزیون X85J این عدد برابر با ۵۰۶ نیت است و نشان دهنده اوج روشنایی عالی است.

اما محتواهای HDRجزئیات و رنگ‌های بیشتری نسبت به محتوا‌های SDR دارند. بنابراین برای نمایش محتوا، به اوج روشنایی قدرتمندتری نیاز دارند. این تلویزیون برای محتوای HDRنیز از روشنایی مناسبی برخوردار است. البته ممکن است در نمایش برخی جزئیات ریز با مشکل روبرو شوید. ولی در کل، روشنایی نمایش محتوای  HDR بسیار مناسب است.

نمایش انواع محتوا‌ در تلویزیون X85J سونی

تلویزیون X85J در نمایش محتوای باکیفیت و وضوح پایین در حد ۴۸۰p و ۷۲۰p هیچ مشکلی نخواهد داشت. این تلویزیون امکان ارتقای کیفیت محتوا ۱۰۸۰p را تا حد نزدیک به ۴K دارد. ۴K بهترین نوع محتوایی است که می‌توان در یک تلویزیون مشاهده کرد.

این تلویزیون سونی بهترین امکانات را در بخش تصویر برای نمایش محتوا با کیفیت ۴K فراهم کرده و کاربران بهترین تجربه را از تماشا تصویر در این تلویزیون خواهند داشت. همچنین این تلویزیون در پورت‌های HDMI3 و HDMI4 از فرمتHDMI2.1 پشتیبانی می‌کند. این فرمت‌ داده‌های تصویری کنسول بازی را با سرعت بالاتری به صفحه نمایش انتقال می‌دهد.

تصویر k4 در تلویزیون سونی
تصویر k4 در تلویزیون سونی

ویژگی‌ های صوتی تصویری تلویزیون

در بخش ورودی تلویزیون سونی، برخی از ویژگی‌های صوتی تصویری در قالب فرمت پشتیبانی می‌شود و تاثیر زیادی روی کیفیت و وضوح تلویزیون خواهد داشت. بلندگوهای سونی فوق‌العاده باکیفیت عمل می‌کنند. دو عدد بلندگو در تلویزیون X85J در نظر گرفته شده که کدام توانایی پخش صدای معادل با ۱۰ وات را دارد. توان خروجی تلویزیون برابر با ۲۰ وات است.

این میزان صدا برای تلویزیون بسیار مناسب است. علاوه بر آن سونی از ویژگی‌های صوتی عالی برای ارتقا کیفیت صدا در تلویزیون پشتیبانی می‌کند. این مدل توانایی ایجاد بیس بلند برای صداهای قوی را ندارد که این امری کاملا طبیعی است.

Google TV

Google TV جدیدترین رونمایی در تلویزیون‌های ۲۰۲۱ سونی است. تلویزیون‌های قدیمی سونی از سیستم عامل Android TV استفاده می‌کنند که عملکرد عالی دارد. در تلویزیون‌های جدید از سیستم عامل Google TV استفاده می‌کنند. این سیستم عامل همانند اندروید است اما تغییراتی در ظاهر و عملکرد رخ داده است.

تلویزیون X85J سونی در انجام دستورات کاربر توسط سیستم عامل Google TV با سرعت بسیار بالایی عمل می‌کند که یک امتیاز عالی برای تلویزیون محسوب می‌شود.

Google TV
Google TV

آیا تلویزیون X85J سونی را بخریم؟

پس از بررسی تخصصی این تلویزیون یک سوال باقی می‌ماند که آیا این تلویزیون گزینه مناسبی برای خرید است؟ در جواب باید بگوییم که تلویزیونی X85J سونی از بهترین تلویزیون‌ها است و برای خرید گزینه عالی خواهد بود. این تلویزیون برای کسانی که به دنبال یک تلویزیون مناسب با امکانات پیشرفته هستند انتخاب عالی است.

تلویزیون X85J دارای ویژگی‌های تصویری عالی است و به خوبی از عهده نمایش انواع محتوا برمی‌آید. کیفیت تصویر این تلویزیون با بسیاری از مدل‌های رده بالا، هم سطح هست و نسبت به تلویزیون‌های هم رده خود از کیفیت بهتری برخوردار است.

از مهمترین و بهترین ویژگی‌های این تلویزیون، امکانات هوشمند گسترده است که آن را به تلویزیون هوشمند مدرن تبدیل کرده است. قیمت تلویزیون X85J سونی نسبت به امکاناتی که ارائه می‌دهد مناسب است و یک گزینه عالی برای خرید محسوب می‌شود.

پس از آشنایی با ویژگی‌های مثبت این تلویزیون، لازم است بگوییم که خانه سونی یک مرجع معتبر در فروش تلویزیون‌های سونی است. خانه سونی تمام محصولات را با قیمت مناسب ارائه می‌دهد و مطمئن باشید با خرید از ما، خرید لذت‌بخشی را تجربه خواهید کرد.

 

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها