معرفی تجهیزات هتلی رنوس

گروه رنوس تامین کننده تجهیزات هتل با یک سبد متنوع از ملزومات هتلی، پوشش کف ، کالای خواب هتلی و حوله هتلی فعالیت می‌کنند. تلاش ما بر تامین نیازها و تجهیزات مراکز اقامتی و هتل ها است. گروه ما سریعترین تامین کننده تجهیزات هتل در ایران هستیم. تمرکز ما روی رضایت مهمانان هتل، ارائه دهندگان مراکز اقامتی، مصرف کنندگان و کسانی است که ارتباط مستقیمی با سبد محصولات ما دارند. کاهش دغدغه‌های اجرایی مدیران هتل‌ها با سطح بالای خدمات، سرعت تامین بالا، انعطاف و صمیمیت در همکاری در راستای ارتقا سطح کیفی خدمات هتل مهمترین رسالت ما به حساب می‌آید. ارتباط صمیمی و دریافت بازخورد از مصرف کنندگان، گروه‌های مربوط به محصولات و مدیران از اهمیت بسیاری در فرآیند تصمیم گیری ما برخوردار است. همچنین بازخورد مشتری‌های ما به ما در رشد و پیشرفت به سمت یک سطح بهتر و بالاتر خدمات کمک می کند.

برای خرید اقلام هتلی از رنوس کافیست با شماره های زیر تماس بگیرید یا از طریق وب سایت رنوس محصولات و خدمات  آنها را مشاهده نمایید.

لبخند بزن و  میزبانی کن

رنوس

سریعترین |  تخصصی‌ترین |  منعطف‌ترین

تامین کننده تجهیزات و ملزومات هتل در ایران

۰۲۱-۶۶۹۰۸۳۵۸

۰۹۱۲۹۵۳۳۵۴۳

کالای خواب هتلی

ما یک شرکت بازرگانی هستیم که میتوانیم کالای خواب هتل شما را در کوتاه ترین زمان ممکن تامین کنیم. ما به جای شما کنترل کیفیت محصولات را به عهده میگیریم و قیمت را برای شما بهینه می کنیم. ما در انبار کالای خواب هتلی را موجود داریم و در صورت نیاز بر اساس نیاز شما می‌توانیم سایز و هر چیز دیگری را سفارشی سازی کنیم.

تشک هتلی

تشک هتلی یا تشک خوشخواب هتلی، تشکی است که برروی سرویس خواب یا تخت باکس هتلی انداخته می‌شود. تشک‌هایی که در هتل استفاده می‌شود باید به دقت انتخاب شوند زیرا که درگیر با سلایق زیاد مهمانان متنوع خود است. همچنین برای  یک هتلدار توقع دارد محصول به  نسبت گرانی مثل تشک برایش با دوام باشد. همچنین قیمت نیز عامل مهمی برای تصمیم گیری برای یک خرید است و خیلی طبیعی است که برندهای زیادی در زمینه تولید و عرضه تشک فعالیت می‌کنند اما همه آن‌ها فقط تشک تولید می‌کنند و ایده‌ای نسبت به هتل و آنـچه نیاز واقعی یک هتل است ندارند. بنابراین وظیفه مسئول خرید این است که دنبال محصولی با معیارهای مورد نیاز هتل خود بگردد. زمان تعویض تشک هتلی بسته به نوع تشک متفاوت است. برای مثال تشک‌های فنری معمولا در زمان کوتاه‌تری نیاز به تعویض و یا تعمیر دارند. اما همین زمان نیز در تشک‌های فنری مختلف بسته به نوع فنر و متریال به کار رفته در تشک متغیر است. بنابراین زمان تعویض تشک‌ها بنا به کیفیت و دوام تشک متفاوت است. مهمترین کاری که برای نگهداری تشک در هتل باید انجام شود، این است که یا از تخت باکس استفاده شود یا اینکه یک کفی تخت بسیار محکم با رویه یک دست (یک ورق ام دی اف ۸ یا ۱۶ میل) در نظر گرفته شود. محکم بودن زیر تشک باعث بالا رفتن عمر تشک‌های هتلی می‌شود. بعلاوه برای جلوگیری از کثیفی تشک‌ها بر اثر ریختن مایعات و خون و … از محافظ تشک ضد آب استفاده کنید. پشت و رو کردن تشک ماهی یکبار در هتل  باعث حفظ سلامتی تشک در طولانی مدت می‌شود.

بالش هتلی

کالای خواب نقش مهم  در آرامش و راحتی هر فردی دارد و مناسب و استاندارد نبودن آن باعث درد در نواحی مختلف بدن می‌شود. همانطور که می‌دانیم بالش یکی از مهم‌ترین کالاهای خواب به حساب می‌آید. بالش‌های هتلی نیز یکی از مهم‌ترین کالای خواب به حساب می‌آید زیرا در راحتی مهمانان هتل تاثیر مهمی خواهد داشت. انواع بالش هتلی عبارتند از:

  1. بالش پنبه ای
  2. بالش طبی ساده
  3. بالش مموری فوم
  4. بالش پر

از جمله ویژگی‌ها و مزایای بالش هتلی می‌توان به این موارد اشاره نمود:

  • آنتی باکتریال باشد و از الیاف ضد آلرژی و حساسیت پر شده باشند.
  • انعطاف پذیر و نرم راحت باشند.
  • در ابعاد و ارتفاع استاندارد تهیه شده باشند.
  • رویه نخی با کیفیت و قابل شست شو داشته باشند.
  • حرکت آسان زیر سر و گردن داشته و باعث کاهش گردن درد تا حد زیاد می‌باشند.

حوله هتلی

معمولا بسیاری از افراد پس از طی مسیرهای طولانی در مسافرت‌ها و اقامت گزیدن در هتل‌ها در اولین فرصت جهت استحمام اقدام می‌نمایند. یکی از مهترین لوازم بهداشتی حوله‌ها می‌باشند. حوله‌‌ هتلی یکی از محصولات هتلی بهداشتی می‌باشد. استفاده از حوله هتلی برای خشک نمودن و آب گیری سر و بدن می‌باشد که مهم‌ترین موضوع دراین رابطه جنس حوله است. حوله‌های هتلی یکی از پر مصرف‌ترین محصولات در زمینه حوله می‌باشد. حوله هتلی بیشتر در رنگ سفید تولید می‌شود. مقدار تراکم و جنس نخ استفاده شده در این حوله‌ها از مرغوب‌ترین آن‌ها استفاده شده است. برای اینکه مسافران راضی و خشنود از اقامت در یک هتل باشند باید وسایل بهداشتی که در هتل استفاده می‌شود، از بهترین وسایل باشد تا مسافران اقامتی به‌یاد ماندنی را تجربه نمایند. از جمله مزایای حوله هتلی عبارتند از:

  • جنس الیاف به کار رفته در حوله‌های هتلی باید سازگار با پوست بدن باشد و هیچ گونه حساسیت و آلرژی ایجاد نکند.
  • حوله هتلی از قدرت جذب و آبگیری بسیاری برخوردار است و همچنین ضد بو می‌باشد.
  • قابلیت شستشو و استفاده چند باره از این محصول یک ویژگی مورد توجه برای مصرف کنندگان است.

گروه تجهیزات هتلی رنوس ما می‌توانیم برای هتل و اقامتگاه شما حوله سفید هتلی را با بهترین قیمت و با کیفیت تامین کنیم. برای خرید حوله هتل تنها قیمت عامل انتخاب نیست بلکه لازم است به جنس نخ، بافت، وزن و سایز حوله هم توجه نمود. این دقت ویژه و توجه با راحتی و آسایش مهمان در تماس مستقیم است که در نهایت منجر به رضایت مهمان شما خواهد شد. ما همیشه حوله هتلی را در انبار موجود داریم و خیلی سریع می‌توانیم آن را برای شما ارسال کنیم.

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها