ام دی اف پاک چوب + قیمت ورق ام دی اف پاک چوب ۱۴۰۱

ام دی اف پاک چوب از جمله برندهای مختلفی است که در زمینه تولید انواع ورق‌های ام دی اف مشغول به کار هستند. ورق های ام دی اف پاک چوب به دلیل کیفیت و مرغوبیت بالا موفقیت زیادی در بازار ام دی اف ایران کسب کرده‌اند. البته میزان تولیدات این شرکت به حدی است که امروزه می‌تواند انواع ورق‌های MDF ملامینه و هایگلاس خود را به چندین کشور دیگر صادر کند. به طوری که کیفیت محصولات این برند آن را به یک برند مطرح بین‌المللی تبدیل کرده است. قیمت ورق ام دی اف پاک چوب ۱۴۰۱ را می توانید در سایت ایچوب مشاهده کنید و آن را با بالاترین کیفیت خریداری کنید.

همچنین در حال حاضر این شرکت نمایندگی‌های فروش متعددی در سراسر ایران دارد. از این رو مشتریان گرامی می‌توانند برای خرید ورق ام دی اف مورد نیاز خود در هر میزانی به یکی از این مراکز فروش مراجعه کرده یا از طریق وب‌سایت آن‌ها اقدام به خرید نمایند. گروه تولیدی و تجاری ورق ام دی اف ایچوب یکی از نمایندگی‌های عرضه انواع ورق ام دی اف پاک چوب در ایران است که در ادامه بیشتر با آن آشنا می‌شوید.

ام دی اف پاک چوب

ورق‌های ام دی اف ملامینه پاک چوب از ورق‌های خام تایلندی و کاغذهای تزئینی آغشته به چسب رزین در ابعاد گوناگون تولید می‌شوند. در حقیقت خرده چوب‌ها به همراه این مواد افزودنی در دما و فشار بسیار بالا پرس شده و به شکل ورق‌های چوبی در می‌آیند. روکش ملامینه، هایگلاس و سایر جنس‌های به‌کار رفته روی ورق‌های پاک چوب نیز بافت زیبایی دارند که حس گرمی و نشاط خاصی به محیط می‌بخشند. قابلیت شکل‌پذیری بالا، وجود رگه‌های چوب و بافت منحصربه‌فرد این محصولات نیز از دیگر ویژگی‌های آن‌ها به شمار می‌روند. از این رو طراحان دکوراسیون داخلی به این محصولات علاقه ویژه‌ای دارند. همچنین ورق‌های ام دی اف این برند مقاومت بالایی در برابر مایعات سرد از خود نشان می‌دهند و در اثر گذشت زمان دچار تغییر رنگ نمی‌شوند.

از دیگر ویژگی‌های این نوع ورق‌ها می‌توان به لبه‌های دو طرف گرد یا یک طرف گرد آن اشاره کرد. این لبه‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که بدون درز بوده و از نفوذ آب جلوگیری می‌کنند. در ضمن سطح رویی ورق‌های ام دی اف پاک چوب به گونه‌ای است که مقاومت خوبی در برابر خط و خش دارند. بنابراین شما به راحتی می‌توانید با یک اسکاچ اسفنجی سطح این محصولات را تمیز نمایید. علاوه بر این، ورق‌های MDF با روکش ملامینه این برند در مقابل گرمای خشک نیز مقاوم هستند.

کاربردهای ورق ام دی اف پاک چوب

ورق‌های ام دی اف پاک چوب برای ساخت وسایل مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند، زیرا این محصولات مقاومت قابل قبولی در برابر رطوبت، آب، حرارت و سایش دارند. از این مدل ورق‌های ملامینه در ساخت انواع میزهای تلویزیون، میزهای آرایش، در و بدنه کابینت‌های آشپزخانه و لوازم اتاق خواب استفاده می‌شود. همچنین این ورق‌های با کیفیت در ساخت مبلمان اداری، مبلمان منازل و دکوراسیون اتاق کودک کاربرد دارد. در ضمن شما می‌توانید کمدهای مخصوص دستشویی و حمام، انواع پارتیشن، کمد و کتابخانه و بسیاری وسایل دیگر خود را با استفاده از ورق‌های ام دی اف و هایگلاس پاک چوب تهیه کنید. از دلایل محبوبیت و کاربرد بالای ورق‌های MDF با روکش ملامینه می‌توان موارد زیر را نام برد:

  • متناسب بودن رنگ لبه‌های ورق ام‌دی‌اف با رنگ سطح روی آن.
  • قیمت مناسب محصولات.
  • دارای بیش از ۱۵۰ طرح و رنگ مختلف.

ای چوب؛ عرضه بهترین قیمت ورق ام دی اف پاک چوب در سال ۱۴۰۱

شما می‌توانید انواع ورق‌های ام دی اف تولید شده توسط برند پاک چوب را از سایت ایچوب با قیمت عمده تهیه بفرمایید. زیرا ایچوب یکی از نمایندگی‌های معتبر فروش محصولات پاک چوب در ایران است که با حذف واسطه‌ها توانسته این اجناس را با قیمت بسیار مناسب در اختیار مشتریان قرار دهد. خرید از این مجموعه به صورت اینترنتی و تنها با چند کلیک صورت می‌گیرد. بنابراین شما می‌توانید از سراسر ایران به ورق‌های ام دی اف پاک چوب با کیفیت بسیار بالا دسترسی یابید. پس از ثبت سفارش در این وب‌سایت و پرداخت هزینه خود، کالای خریداری شده با بسته‌بندی مناسب و در کوتاه‌ترین زمان ممکن در محل تعیین شده به دست شما خواهد رسید.   

همچنین در وب‌سایت ایچوب شرایطی فراهم شده است که می‌توانید قیمت ورق‌ ام ‌دی‌ اف سفید پاک چوب ۱۴۰۱ را مشاهده کنید. در هنگام خرید این محصولات به نکاتی همچون نوع رنگی انتخابی و هماهنگی آن با دکوراسیون منزل یا محل کار خود دقت داشته باشید. در ضمن توجه به جنس ورق‌های MDF، جنس مغزی به‌کار رفته در ساخت آن‌ها و همچنین روکش مورد استفاده نیز بسیار مهم است. پس از دریافت محصول مورد نظر خود توجه بفرمایید که پالت‌ها در سلفون چند لایه و دارای هولوگرام پاک چوب باشند.

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها