ارزان ترین مدل های میز ناهارخوری

آیا می دانید ارزان ترین مدل های میز ناهار خوری کدامند؟ خرید مبلمان منزل همیشه یکی از جالب ترین خریدهاست.

 اما در عین حال، باید بسیار با دقت انجام شود. میز و صندلی های ناهارخوری نیز در این دسته قرار می گیرند که بهتر است در هنگام خرید آن ها دقت کافی داشته باشید.

 در میان انواع مختلف میز ناهارخوری، مدل های مدرن و کلاسیک امروزه از محبوب ترین ها هستند.

در حال حاضر تعداد زیادی از مردم به دنبال خرید میزهای ناهارخوری ارزان قیمت می باشند. در این مطلب قصد داریم ارزان ترین مدل های میز ناهارخوری را معرفی کنیم.

میز ناهارخوری و انواع آن

میزهای ناهار خوری در شکل ها و اندازه های مختلفی تولید می شوند که می توان آنها را بر اساس شکل، جنس و تعداد صندلی ها به دسته های مختلفی طبقه بندی کرد.

طراحی و تولید میزهای ناهارخوری در مدل های گرد، مربع یا مستطیل انجام می گیرد. این میزها از فـلز، چوب، شیشه، پلاستیک، ام دی اف و همچنین ملامینه ساخته شده اند.

میزهای ناهارخوری در اندازه های دو نفره، چهار نفره، شش نفره و هشت نفره در بازار وجود دارند. لازم به ذکر است که سایز ۲ نفره به عنوان ارزان ترین مدل های میز ناهارخوری به شمار می آید.

مدل چوبی میز ناهارخوری

میز ناهار خوری چوبی که محبوب ترین میز ناهارخوری در بازار است ارزان ترین مدل های میز ناهارخوری می باشد. میز ناهار خوری چوبی در سایزهای بزرگ یا کوچک موجود می باشد.

 میزهای چوبی به دلیل هماهنگی با هر دکوری در بین مردم بسیار محبوب هستند. با طراحی و تغییر پایه می توانیم این میزها را به هر نحوی بچینیم.

از مدل های مدرن میز ناهارخوری گرفته تا میزهای غذاخوری سنتی چوبی و میزهای غذاخوری سنتی چوبی همه آنها کیفیت خوب و قائل قبولی دارند.

مراقبت خوب از میزهای ناهارخوری چوبی باعث دوام آنها برای سال ها می شود.

مدل سلطنتی میز ناهارخوری

سبک میز سلطنتی برای تزئین خانه های لوکس استفاده می شود، اخیراً مردم این سبک را با سبک های کلاسیک ترکیب می کنند. امروزه میز ناهارخوری سلطنتی انتخاب اکثر افراد است.

 البته کسانی که این سبک را انتخاب می کنند باید سبک های کلاسیک و سلطنتی را برای بقیه وسایل خانه انتخاب کنند. ورق های فولادی برای تزئینات کلاسیک و سلطنتی استفاده می شود.

 از ویژگی های خاص این نوع میز می توان به منبت کاری روی دسته و تکیه گاه صندلی اشاره کرد. این امر باعث شد که میز نهارخوری سلطنتی نسبت به مدل های دیگر این کالا قیمت بالاتری داشته  باشد.

مدل کم جا میز ناهارخوری

یکی دیگر از ارزان ترین مدل های میز ناهارخوری مدل کم جا می باشد. میز ناهار خوری کم جا یک میز تاشو یا کوچک است که می توانید آن را در آشپزخانه یا اتاق غذاخوری خود قرار دهید. این میزها فضای زیادی را اشغال نمی کنند و می توان از آنها در خانه های کوچک استفاده کرد.

 این نوع میز به دلیل چیدمان صندلی ها فضای بسیار کمی را اشغال می کند. نمونه های مختلفی از این مدل میز ناهارخوری از قبیل گرد و بیضی شکل در بازار موجود است.

 این نوع میز ناهارخوری طرفداران زیادی دارد و انتخاب آن برای خانه های کوچک بهترین و مناسب ترین گزینه می باشد.

مدل کلاسیک میز ناهارخوری

میز ناهارخوری کلاسیک نیز جز ارزان ترین مدل های میز ناهارخوری محسوب می شود. یکی از مهم ترین اصولی که در انتخاب میز باید به آن توجه کرد، سازگاری میز با دکوراسیون ساختمان است.

 میز ناهار خوری کلاسیک یکی از انواع میز ناهارخوری است که در سبک کلاسیک استفاده می شود. این میزها معمولا مستطیل شکل هستند و شما می توانید الگوهای زیادی را ببینید.

 همچنین صندلی های این میز از نوع سلطنتی انتخاب شده اند تا با مبلمان پذیرایی مطابقت داشته باشند و جذابیت فضا را افزایش دهند.

 اتاق‌های غذاخوری استیل و چوبی دو نوع غذاخوری بسیار رایج در سبک‌های تزئینی هستند. این میز به فضای زیادی نیاز دارد و برای یک خانواده پرجمعیت ایده آل است.

مدل پلیمری میز ناهارخوری

مشکل میزهای چوبی، شیشه ای و فـلزی، تولیدکنندگان را به فکر ساخت نسل جدیدی از میزها می اندازد. این تولید میز از مواد شیمیایی به نام پلیمر ساخته شده است. این میز علاوه بر زیبایی منحصربفرد از ماندگاری، دوام و کیفیت بسیار بالایی نیز برخوردار است.

میز پلیمری مشکلات میزهای دیگر را به طور کامل حل کردند. به عنوان مثال، غیر قابل تخریب، ضد آب است و به راحتی باز و بسته می شود. چنیت قابلیتی باعث شده تا جابجایی این میزها بسیار راحت تر و آسان تر شود‌. تصور کنید یک میز ناهار خوری با همه صندلی های آن را می توان در یک کارتون  کوچک قرار داد.

مدل فلـزی میز ناهارخوری

مدل فـلزی به عنوان یکی از ارزان ترین مدل های میز ناهار خوری به شمار می رود. میز ناهار خوری فلزی معمولا پایه فلـزی دارند و بسیار محکم هستند.

 رویه این میزها شیشه ای است که با چسب لیزر به پایه چسبانده می شود. اما از معایب این نوع میزها جدا شدن پایه از شیشه به دلیل از بین رفتن چسب آن است.

 البته عدم تنوع یکی از دلایل استقبال کم از این نوع غذاخوری است. میز ناهارخوری فـلزی به دلیل مقاوم بودن در برابر آب و جابجایی آسان در رستوران ها بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

 در صورتی که صاحب رستوران هستید، توصیه می شود حتما از مجموعه ای از میزهای چوبی را مورد استفاده قرار دهید.

عوامل موثر بر قیمت میز ناهارخوری

بعد از مبل، میز ناهارخوری پرمصرف ترین وسیله منزل است. از طرفی از نظر قیمت میز ناهار خوری خانوادگی بعد از مبلمان بیشترین هزینه طراحی داخلی را دارد، بنابراین قیمت سرویس غذاخوری برای بسیاری از خانواده ها بسیار مهم است.

اهمیت و توجه میز ناهارخوری تنها به چند منظوره یا ارزش آن مشخص می شود، این وسایل به صورت فیزیکی قسمت زیادی از فضای خانه را به خود اختصاص می دهند به همین دلیل در زیبایی و چیدمان خانه تاثیر زیادی دارد.

 همه این موارد خدمات پذیرایی را به عنصری موثر در رفاه، آسایش، زیبایی و هزینه خانه تبدیل می کند. اگرچه مدل های معرفی شده در این مطلب ارزان ترین مدل های میز ناهارخوری هستند اما باید بدانید که عواملی مانند جنس، اندازه، طرح، مدل، برند و تعداد بر قیمت میز ناهارخوری تاثیر می گذارند.

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها