پله پیچ پیش ساخته

پله پیچ پیش ساخته

هستند کارگاه های ساخت راه پله ای که بدون هیچ معیاری از قبل اقدام به ساخت پله پیچ پیش ساخته می کنند و تنها دلیلشان برای این کار فقط حذف کردن روز های طی شده توسط سازنده می باشد به عنوان مثال اگر هر موقع قصد سفارش راه پله گردی را دارید به صورت خودکار از زمان قرارداد تا هنگام نصب باید ۱الی ۲ هفته صبر کنید.و این تایم سپری شده اولا بستگی به نوع و مدل پله دوبلکس شما دارد. دوما تردد کاری سازنده که شامل این است که آیا سازنده قبل از اجرای پله شما قرار است چند تای دیگر را بسازد و بعد به ترتیب برای نصب هر کدام به صورت جداگانه اقدام می کنند.

معایب پله گرد از قبل ساخته شده:

عیب های زیادی دارد ولی عمده این معایب پله پیچ ساخته در هنگام نصب نمایان خواهد شد و اصلی ترین آن یکسان نبودن کف پله ی اول و آخر با ارتفاع سایر کف پله ها و دومین عیب آن این است که کارفرما دوست دارد که محل شروع و انتهای راه پله خود در طبقه فوقانی را خودش تعیین کند ولی در پله پیچ پیش ساخته به هیچ عنوان امکانش وجود ندارد پس حتما قبل از خرید پله معلق به صورت آماده بهتر است همه جوانب کار را در نظر بگیرید من می دانم شما می خواهید کارتان سریع تر انجام شود و زودتر به هدف نهایی خود که همان پله گرد است برسید ولی یک نقص در طراحی باعث می شود که زمان زیادی از شما هدر رود حتی بیشتر از تایم کلی ساخت صفر تا صد پله گردون.

مدل های پله گردون:

اکثر راه پله های فلزی که شکل و شمایل اصلی راه پله به نوع طراحی آن ها وابسته است و اکثر سازندگان حتی پله گرد نوربخش هم از آن تبعیت می کند به صورت دو محور یا تک محور،یا حول محور می باشد پس خارج از این نیست حال تغییراتی کوچک در ظاهر مدل های راه پله گرد باعث تغییر نام و حتی تغییر قیمت تمام شده کار خواهد شد شاید شما در نگاه اول دو مدل متفاوت از پله پیچ را زیاد تفاوتی در آن ها احساس نکنید. ولی در ساخت یکی ممکن است ۵روز زمان طی شود و در نوع دوم ۸روز و این سپری شدن روزهای کاری توسط آهنگر باعث اختلاف قیمت می شود.

نصب پله پیچ فلزی:

در شرکت پله گرد نوربخش که تمامی نصب های تهران رایگان می باشد و در شهر های دیگر بستگی به مسافت و دوری و نزدیکی آن شهر خواهد داشت.

وزن پله گرد چقدر است:

از ۱۲۰کیلوگرم در ۳ متر ارتفاع شروع می شود تا ۱ تن و یک سازنده برای تعیین قیمت باید ابتدا وزن کلی را محاسبه کند و در آخر اجرت ساخت خود را هم در کنارش اضافه کند و مبلغ پایانی خواهد شد هزینه نهایی پله پیچ پیش ساخته یکی از آیتم های مهم در هزینه همین وزن سازه فلزی می باشد.

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها