سفری تاریخی به قدیمی ترین شهرهای ترکیه

اگر به دنبال یک مقصد تعطیلاتی زیبا و تاریخی هستید، اصلا به کشوری جز ترکیه فکر نکنید! این کشور خانه تعدادی از معروف ‌ترین و تاریخی ترین شهرهای جهان است که هر کدام جذابیت ‌ها و جاذبه‌ های منحصر به فرد و زیبای خود را دارند. از مساجد و بازارهای معروف استانبول گرفته تا شهر زیبای آنکارا، در ترکیه برای همه سلیقه‌ ها مکان ‌های دیدنی و تاریخی بسیار متنوعی وجود دارد. ترکیه شاهد برخی از بزرگترین لحظات تاریخ بوده است و بقایای این وقایع هنوز هم باقی مانده است! این سرزمین محل زندگی اسکندر مقدونی، کنستانتین کبیر و امپراتوری عثمانی بوده و مکان ‌های دیدنی این سرزمین در دوران های تاریخی مختلف مورد جنگ قرار گرفته ‌اند، مکان‌هایی که زمانی مهم بودند، بازسازی و تغییر کاربری داده شده ‌اند، به عنوان مثال امروزه قدم زدن در شهری مانند استانبول به نظر می ‌رسد که در حال کاوش در یکی از منحصر به ‌فردترین موزه‌ های روباز جهان هستید.

استانبول یکی از قدیمی ترین شهرهای جهان

استانبول به عنوان تنها شهری که بر روی دو قاره قرار گرفته است، این شهر جذاب هم در قاره اروپا و هم در قاره آسیا جای گرفته است. رم، لایتن، رم شقی و عثمانی از تمدن هایی هستند که استانبول در گذشته پایتخت آنها بوده است. استانبول که پر جمعیت ترین شهر ترکیه بشمار می رود و همچنین در میان شلوغ ترین ۵ شهر جهان نیز می باشد. بیش از ۱۵ میلیون جمعیت داشته و بیش از بسیاری از کشورها منجلمه بلژیک، یونـان، تونس و پرتغال جمعیت دارد. این شهر همچنین از نظر توریستی نیز رشدی بالایی در سال های اخیر داشته و همچنین یکی از مراکز تجاری با رشد سریع نیز محسوب میشود. در رابطه با استانبول افسانه های بسیاری وجود دارد؛ براساس آنـچه که گفته میشود، زیر خلیج پر از طلا بوده و در دوره ای، ژاپنی ها تنها برای جمع آوری این طلاها، خلیج را به رایگان تمیز میکرده اند. از سالهای ۱۹۵۰ به بعد، با ورود مهاجران بسیار به این شهر، جمله ” سنگ و خاک استانبول از طلاست ” ورد زبان ها شد و این نیز شاید به همین دلیل گفته شده است.

حالا جدا از اینها این روزها تور استانبول یکی از پرفروش ترین تورهای مسافرتی خارجی در ایران  شده است. استانبول بزرگ ترین شهر کشور ترکیه و البته یکی از بزرگ ترین شهرهای جهان هم بشمار می رود. برای خرید تور استانبول باید نوع سفر یعنی هوایی یا زمینی سفر کردن و هتل مورد نظرتان را در ابتدا انتخاب کنید که اصلی ترین فاکتور تاثیر گذار روی قیمت تور استانبول ترکیه از تهران و سایر شهرها، تاریخ سفر شماست! تورهای استانبول اقتصادی ‌تر از خرید بلیط و رزرو هتل به صورت انفرادی می باشند و به همین منظور آژانس‌ های مسافرتی با چارتر کردن پرواز و رزروهای متنوعی از هتل های این شهر، سفری مقرون به صرفه را برای شما علاقه مندان فراهم می ‌کنند. تورهای استانبول معمولا شامل بلیط رفت و برگشت، هتل، بیمه، راهنمای فارسی زبان، ترنسفر فرودگاهی و گاهی گشت شهری می‌ شوند.

در ضمن توجه داشته باشید که پرواز‌های استانبول با ایرلاین ‌های ایرانی ارزان ‌تر هستند، چون معمولا شب به استانبول می ‌روند. پرواز‌های ماهـان ساعت ۱۷، معراج ساعت ۱۷ و ۱۹:۴۰، قشم ایر ساعت ۱۷ و ۲۳ و ایران ایر ساعت ۲۳ پرواز‌های ارزانتری نسبت به پرواز‌های صبح هستند. ضمنا پرواز‌های صبح با هواپیمایی ترک مثل ترکیش و اطلس جت قیمت بالاتری دارند و اینکه اگر شما تور ارزان استانبول را با پروازهای ارزان شب تهیه کنید، آخر شب به هتل می‌ رسید و اتاقتان را تحویل می‌ گیرید، یعنی هزینه یک شب را باید اضافه تر پرداخت کنید!  در نهایت پیشنهاد مجموعه مسافرتی نامی گشت به شما عزیزان این است که این مقاطع زمانی را برای سفر با تور ارزان استانبول انتخاب نمایید:

  • بعد از تعطیلات نوروز
  • مهرماه
  • اوایل بهمن تا اواخر اسفند
  • اوایل هفته
  • این زمان‌ها بدون در نظر گرفتن تعطیلی، مناسبت یا جشنواره هاست.

تور آنکارا، سفری تاریخی و جذاب به ترکیه

اگر تصمیم سفر به پایتخت کشور ترکیه با تور آنکارا گرفته اید، بهترین گزینه را انتخاب کردید، آنکارا یعنی شهری که با تلفیقی از مدرنیته و سنت شما را مجذوب خود می کند و همچنین این شهر دارای جاذبه های متنوع و دیدنی زیادی می باشد که همین موضوع باعث شده که در سال های اخیر آنکارا پیشرفت های زیادی را تجربه کند و مهمتر این شهر میزبان توریست و مسافران زیادی است. چرا که سفارت های مهمی در آنکارا هست که دلیل اصلی سفر بیشتر مسافران ایرانی می باشد و همچنین از آنجاییکه فرهنگ مردمان این کشور به ایرانیان شباهت های بسیاری دارد، همین موضوع توجه مسافرانی ایرانی را به این مقصد برانگیخته کرده است. قطعا می دانید که آنکارا پایتخت کشور ترکیه و همچنین پایتخت سیاسی این کشور هم به حساب می آید.

لازم به ذکر است که موضوع قیمت ارزان تور آنکارا را قطعا بیشتر مسافرانی که بارها به آن سفر کرده اند می دانند که در کل قیمت پکیج های مسافرتی در فصل های مختلف از سال کلی با هم تفاوت دارند. برای مثال در فصل بهار قیمت تور آنکارا با توجه به اینکه مردم سفرهای نوروزی خود را شروع می کنند و یا در تابستان که همه به دنبال گشت و گذار و استفاده از تفریحات ساحلی هستند، نسبتا بالاتر می رود. اما منظور از نسبتا یعنی اینکه نسبت به ایام عید و یا ایام سفرهای تابستانی است. حالا سوال پرتکرار این روزها که مسافران از ما می پرسند این است که تور آنکارا از چه شهرهایی انجام می شود؟ در حال حاضر امکان پرواز از تهران، اصفهان (در فصول پر مسافر)، مشهد (در فصول پر مسافر) و شیراز (در فصول پر مسافر) ، اصفهان، بندرعباس و تبریز با پروازهای مستقیم به آنکارا وجود دارد.

لازم به ذکر است که موضوع قیمت ارزان تور آنکارا را قطعا بیشتر مسافرانی که بارها به آن سفر کرده اند می دانند که در کل قیمت پکیج های مسافرتی در فصل های مختلف از سال کلی با هم تفاوت دارند. برای مثال در فصل بهار قیمت تورها با توجه به اینکه مردم سفرهای نوروزی خود را شروع می کنند و یا در تابستان که همه به دنبال گشت و گذار و استفاده از تفریحات ساحلی هستند، نسبتا بالاتر می رود. اما منظور از نسبتا یعنی اینکه نسبت به ایام عید و یا ایام سفرهای تابستانی است. حالا سوال پرتکرار این روزها که مسافران از ما می پرسند این است که تور آنکارا از چه شهرهایی انجام می شود؟ در حال حاضر امکان پرواز از تهران، اصفهان (در فصول پر مسافر)، مشهد (در فصول پر مسافر) و شیراز (در فصول پر مسافر) ، اصفهان، بندرعباس و تبریز با پروازهای مستقیم به آنکارا وجود دارد.

نتیجه گیری نهایی

در ضمن آژانس هواپیمایی نامی گشت ایرانیان بهترین و متنوع ترین تورهای ترکیه در قالب تور استانبول، تور آنکارا و… در طیف گسترده ای که با توجه به ارائه بهترین خدمات و در بالاترین کیفیت به متقاضیان خود ارائه می دهد. همچنین شما می توانید برای اطلاع از تورهای ارائه شده توسط آژانس مسافرتی نامی گشت هم به وب سایت این مجموعه به آدرس www.namigasht.com مراجعه نمایید و هم با شماره تلفن ۴۹۳۹۸- ۰۲۱در خصوص قیمت تورهای ترکیه تماس حاصل نمایید تا تورهای مورد علاقه خود را رزرو و خریداری کنید.

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها