هتل هانی، هتلی شیک و زیبا در جزیره قشم

همه ما برای رزرو هتل در قشم، به دنبال هتلی شیک و مجهز هستیم تا بتوانیم روزهای سفرمان به جزیره زیبای قشم را با آرامش و راحتی پشت سر بگذاریم. هتل هانی قشم، هتلی چهار ستاره و جدید است که در سال ۱۳۹۹ در بلوار آزادگان قشم ساخته شده و به دلیل وجود انواع امکانات رفاهی و موقعیت مکانی عالی، خیلی زود به یکی از محبوب ترین هتل های نوساز قشم تبدیل شد.

اگر به دنبال هتلی شیک و راحت در جزیره قشم هستید، ما به شما رزرو هتل هانی قشم را پیشنهاد می کنیم. در این نوشته با امکانات و خدمات این هتل چهار ستاره آشنا خواهید شد و از شما دعوت می کنیم تا انتهای این نوشته با ما همراه باشید.

برای رزرو هتل در قشم و تمام شهرهای ایران، می توانید از سامانه گردشگری سفربازی برای اجاره هتل و سوئیت استفاده کنید و هتل موردنظر خود را خیلی سریع و راحت رزرو کنید.

هتل هانی قشم هتلی زیبا و آرام

هتل هانی در قشم، یکی از زیباترین هتل های این جزیره است که فضایی آرام و شیک دارد. این هتل چهار ستاره، در سال ۱۳۹۹ ساخته شده است. موقعیت مکانی هتل هانی در قشم بسیار خوب بوده و این هتل به ساحل دریای خلیج فارس و سایر جاذبه های این جزیره بسیار نزدیک است.

ساختمان هتل هانی قشم، ۳ طبقه است و ۶۰ اتاق مختلف دارد. یکی از مزایای رزرو هتل هانی قشم، موقعیت مکانی بسیار خوب این هتل است که فاصله کمی تا مکانهای مهم جزیره قشم دارد.

هتل هانی، هتلی با موقعیت مکانی عالی

با رزرو هتل هانی قشم و اقامت در این هتل، شما به پارک زیتون قشم بسیار نزدیک خواهید بود و می توانید برای پیاده روی و تفریح به این پارک جذاب بروید.

همچنین هتل چهار ستاره هانی، فاصله کمی تا بازار سنتی قشم، مجتمع تجاری خلیج فارس، مجتمع تجاری سیتی سنتر و بازار بزرگ ستاره قشم دارد و شما می توانید در عرض چند دقیقه، خودتان را به بازارها و پاساژهای قشم برسانید و مشغول خرید شوید.

با رزرو هتل هانی قشم، شما در زمان و هزینه های خودتان صرفه جویی خواهید کرد؛ زیرا هتل هانی به جاذبه های گردشگری قشم مانند قلعه پرتقالی ها، غار نمکدان و… بسیار نزدیک است و می توانید با ماشین خیلی سریع به جاذبه های دیدنی قشم بروید و آنها را از نزدیک مشاهده کنید.

به غیر از موقعیت مکانی عالی هتل هانی قشم، این هتل از امکانات رفاهی متنوعی برخوردار است که اقامت در هتل را برای مهمانان عزیز راحت تر می کند. در ادامه با امکانات رفاهی این هتل چهار ستاره بیشتر آشنا خواهید شد.

امکانات رفاهی هتل هانی قشم

با ورود به اتاق ها و سوئیت های هتل هانی، مشاهده خواهید کرد که وسایلی مانند مبلمان، آباژور، تلفن، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، وسایل سرمایشی و گرمایشی و کمد لباس داخل اتاق یا سوئیت شما قرار دارد. از دیگر تجهیزات موجود در اتاق ها و سوئیت های هتل هانی باید به وجود وسایلی مانند چای ساز، یخچال، آب معدنی و مینی بار اشاره کرد.

در حمام و سرویس بهداشتی اتاق ها هم انواع وسایل بهداشتی مانند دمپایی، حوله، مسواک، خمیردندان، شامپو، دستمال، صابون و مواد شوینده قرار دارد که می توانید از این وسایل و تجهیزات استفاده کنید.

خدمات ارائه شده در هتل هانی قشم

در هتل هانی قشم، انواع خدمات فکس، فتوکپی و پرینت برای مهمانان هتل انجام می شود. خدمات باربری، خدمات بیدار باش، خدمات معلولین، خدمات تور و خدمات تهیه بلیط از دیگر سرویس های ارائه شده در این هتل چهار ستاره است.

برای رفت و آمد راحت مهمانان هتل، در هتل هانی خدماتی مانند ترانسفر رفت و برگشت و تاکسی سرویس انجام می شود. پذیرش هتل هانی قشم به صورت ۲۴ ساعته انجام می شود و شما می توانید در هر ساعتی از شبانه روز به این هتل شیک و دنج بروید و کلید اتاق یا سوئیت خود را تحویل بگیرید.

در لابی هتل هانی قشم، مبلمان و صندلی برای نشستن وجود دارد و شما می توانید در لابی این هتل بنشینید و همزمان با خوردن یک نوشیدنی خوشمزه، تلویزیون تماشا کنید یا با اینترنت کار کنید.

از دیگر خدمات این هتل باید به وجود پارکینگ روباز، رستوران و کافی شاپ، خدمات لباسشویی و خشکشویی، روم سرویس و خدمات خانه داری روزانه اشاره کرد.

رستوران هتل هانی قشم در طبقه همکف هتل قرار دارد و خوشمزه ترین غذاها و نوشیدنی ها را برای مهمانان هتل سرو می کند.

برای رزرو هتل هانی در جزیره قشم، می توانید اتاق یا سوئیت دلخواه خود را انتخاب کرده و از طریق سامانه گردشگری سفربازی، اقدام به رزرو این هتل کنید.

امکانات تفریحی در هتل هانی قشم

اگر در هنگام رزرو هتل در قشم به امکانات ورزشی و تفریحی هتل موردنظر توجه می کنید، لازم است بدانید که در هتل هانی قشم، یک سالن بیلیارد مجهز و بزرگ وجود دارد که می توانید همراه با دوستان و عزیزان خود به این سالن بروید و بیلیارد بازی کنید.

همچنین برای تجربه حس آرامش عمیق در سفر، می توانید به سالن ماساژ هتل هانی قشم بروید و آرامش را به جسم و روحتان هدیه دهید.

اگر به دنبال هتل با موقعیت مکانی خوب، قیمت منطقی و امکانات رفاهی مناسب هستید، می توانید هتل هانی قشم را برای اقامت خود انتخاب کنید و از طریق سامانه گردشگری سفربازی، اقدام به رزرو این هتل چهار ستاره کنید. پیش از اقدام برای رزرو هتل هانی قشم، خوب است با اتاق ها و سوئیت های این هتل آشنا شوید.

تنوع اتاق ها و سوئیت های هتل هانی قشم

در این هتل چهار ستاره، شما می توانید از میان اتاق های یک تخته، دو تخته دابل، دو تخته توئین، اتاق سه تخته و سوئیت چهار تخته، گزینه موردنظر خود را انتخاب کنید.

مسافران عزیز با رزرو هتل هانی قشم، از بوفه رایگان صبحانه هتل بهره مند می شوند و با خوردن غذاهای خوشمزه در وعده صبحانه هتل، روزشان را با انرژی بیشتر شروع می کنند.

مهمترین مزیت هتل هانی قشم

موقعیت مکانی عالی و دسترسی راحت به جاذبه های مهم قشم، مهمترین مزیت این هتل چهار ستاره محسوب می شود. افرادی که علاقمند به خرید و پاساژگردی هستند، می توانند خیلی سریع به مرکز خرید سیتی سنتر و مجتمع تجاری خلیج فارس بروند و انواع سوغاتی ها و وسایل موردنیازشان را خریداری کنند.

اگر عاشق ساحل و دریا هستید، از هتل هانی می توانید با ۲۰ دقیقه پیاده روی، خودتان را به ساحل زیبای دریای خلیج فارس برسانید و از تماشای منظره ساحل دریا و شنیدن صدای مرغان دریایی لذت ببرید.

افرادی که به قصد تفریح و خرید به قشم سفر می کنند، با اقامت در هتل هانی قشم می توانند به خوبی تفریح و پاساژگردی کنند و بهترین خاطرات را از سفر به قشم داشته باشند.

رزرو هتل هانی قشم از سایت سفربازی

در سامانه گردشگری سفربازی، شما می توانید اتاق یا سوئیت دلخواه خود را با بهترین قیمت رزرو کنید. در سایت سفربازی شما می توانید مراحل رزرو هتل هانی قشم را به صورت اینترنتی انجام دهید و با خیال راحت، آماده سفر به جزیره زیبای قشم شوید.

در سامانه سفربازی، نماد الکترونیک و مجوزهای لازم را مشاهده خواهید کرد و این موضوع به شما اطمینان خاطر می دهد که با یک سایت معتبر برای رزرو هتل در قشم روبرو هستید.

 

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها