بهترین و جدیدترین تلویزیون های ال جی ۲۰۲۳ – ۲۰۲۲ و پرفروش ترین مدل

پرفروش ترین مدل تلویزیون ال جی ۲۰۲۳ – ۲۰۲۲

هر ساله در نمایشگاه ces معرفی می شوند. نمایشگاه CES در دی ماه با حضور برندها و تولید کننده های معتبر جهانی برگزار می شود. با این وجود تولید کننده ها هر کدام به نوبه خود محصولاتشان را در بهترین شکل ممکن عرضه کردند. در ادامه به بررسی بهترین و جدیدترین تلویزیون های ال جی ۲۰۲۳ – ۲۰۲۲ و پرفروش ترین مدل خواهیم پرداخت.

تلویزیون ها از جزو محصولاتی هستند که هر ساله در این نمایشگاه جایگاه ویژه ای به خودشان اختصاص دادن و معمولا برندهایی همچون LG ، SAMSUNG ، SONY و شیائومی بیشترین محصولات را با متنوع ترین ویژگی ها معرفی می کنند. در سال ۲۰۲۱ شرکت ال جی در رابطه با تلویزیون هایش اطلاعات دقیقی ارائه نکرده اما تا به امروز توانسته نام مدل و برخی امکانات این محصولات خودش را در اختیار کاربران قرار دهد.

قیمت تلویزیون های خارجی اصلی پایین تر از دیجی کالا و بانه و گناوه

قیمت تلویزیون های خارجی اصلی در برند های معتبر با ارز مشخص میشود چون از کشورهای خارجی و با دلار خریداری میشود فروشگاه اینترنتی تیک تاک سعی میکنید قیمت مناسب تری نسبت به دیجی کالا و بانه و گناوه تقدیم کند

بهترین تلویزیون ال جی

مبارزه برای تنوع بیشتر

احتمالا مهمترین خبر در رابطه با تلویزیون های ۲۰۲۱ ال جی وجود فناوری نانوسل باشد که ال جی آن را تنها در سری نانو به کار برده؛ ال جی می گوید این پنل به نسبت پنل های OLED روشن تر است و جزئیات بیشتری از تصویر را به نمایش می گذارد و در واقع پاسخی کوبنده به تمام افرادی است که از محدودیت های اولد حرف می زنند.

جدیدترین ورژن پردازنده آلفا در تلویزیون های سری ۲۰۲۱ به کار برده شده است و تازه ترین نسخه سیستم عامل یعنی WebOS 6.0 برای آن ها تعریف شده؛ همچنین وجود ریموت کنترل هوشمند که ال جی آن را Magic Remote نامیده، به این تلویزیون ها جانی دوباره بخشیده است.

 قیمت جدیدترین تلویزیون ال جی ۲۰۲۲

بهترین تلویزیون ها کیفیت تصویر عالی، صدای واضح و برنامه های مختلفی را ارائه می دهند. امروزه تلویزیون های هوشمند ۴K و ۸K دارای تعداد زیادی برنامه هستند و با قیمت های مقرون بصرفه متناسب با بودجه شما ارائه می شوند. ما هر تلویزیون را آزمایش می کنیم،

کیفیت تصویر، میزان دقت رنگ و روشنایی را اندازه گیری می کنیم تا به طور عینی ببینیم کدام مجموعه برای این شاخص های اصلی بهترین هستند. همچنین با قراردادن تلویزیون ها در کنار هم و مقایسه نحوه ی پخش فیلم و میزان صدا که نقاط قوت و ضعف هر نمایشگر را برجسته می کند،

طیف وسیعی از محتواها را در چندین منبع مشاهده می کنیم. با استفاده از این اطلاعات می توانیم به شما بگوییم که کدام تلویزیون ها از نظر ظاهری و صوتی بهترین عملکرد را دارند و بهترین تجربه مشاهده را ارائه می دهند. در آخر ما عملکرد و برنامه های هوشمند هر تلویزیون را از طراحی کنترل از راه دور گرفته تا تعامل صوتی ارزیابی می کنیم.

سیستم عامل WEBOS , جذاب و هوشمند

تلویزیون‌های ال جی در بازار ایران از محبوبیت بسیار زیادی برخوردارند و درصد بالایی از این محبوبیت برمی گردد به رابط کاربری جذاب آن ها که در واقع مدیون سیستم عامل وب او اس است. در واقع این سیستم عامل، یک شاهکار از ال جی است که در کنار دسترسی به اینترنت، فراخوان پلت فرم‌های فیلم و موسیقی مانند یوتیوب، نتفلیکس و آمازون خواهد بود.

حالا اگر بخواهیم این پلت فرم را با اندروید روی کفه ی ترازو قرار بدهیم به چندین مورد تفاوت پی می بریم که شاخص ترین آن ها، ریموت کنترل جادویی است؛ این ریموت هوشمند، مختص تلویزیون‌های ال جی می باشد و با دکمه‌هایی از قبیل اسکرول و اشاره گر، کار جستجو و انتخاب را برایتان راحت می سازد. اکنون ترکیب سیستم عامل WebOS با این ریموت مجیک، همان شاهکاری خواهد بود که در ابتدا به آن اشاره کردیم.

جدیدترین تلویزیون ال جی

بهترین تلویزیون های ال جی ۲۰۲۲ – ۲۰۲۱ 

ال جی در سال ۲۰۲۲ مدل های جدیدی در بین تلویزیون ها معرفی کرده است. ولی چند نوآوری در صفحه نمایش های جدید بکار برده و البته که مهم ترین بخش فعالیت هایش به بروز رسانی های ایجاد شده بر می گردد.

پنل تلویزیون های اولد ارتقاء یافته، پردازنده آلفا یک نسل بالاتر رفته، سیستم عامل بروزتر شده و همه اینها باعث رشد کیفیت تلویزیون ها می شود.در ادامه به بررسی بهترین تلویزیون های ال جی ۲۰۲۲ – ۲۰۲۱ خواهیم پرداخت .

تلویزیون ال جی نانو ۸۰

در ارتباط با بهترین و جدیدترین تلویزیون های ال جی ۲۰۲۳ – ۲۰۲۲ و پرفروش ترین مدل , تلویزیون نانو ۸۰ جدید ال جی برای استفاده خانگی و معمولی و همچنین تماشای فیلم کاملا مناسب است. همچنین به دلیل داشتن قابلیت Hotel Mode برای مصارف تجاری در هتل ها نیز مناسب می باشد.

این تلویزیون دارای صفحه نمایش نانوسل است و از کیفیت تصویر ۴K برخوردار می باشد. تلویزیون ۴K ال جی NANO80 دارای تکنولوژی Active HDR است و از فرمت های HDR10 Pro و HLG پشتیبانی می کند.

پردازشگر این تلویزیون به کمک تکنولوژی ۴K Upscaler رزولوشن تصاویر را افزایش داده، نویز آن ها را کم می کند و همه چیز را در حد کیفیت تصویر ۴K نمایش می دهد. همچنین به کمک تکنولوژی HDR Dynamic Tone Mapping عمق محتوای HDR را افزایش داده و باعث واقعی تر شدن آنها می شود.

تلویزیون نانوسل ال جی ۵۵NANO80 دارای نور پس زمینه Edge LED است و از پنل IPS برخوردار می باشد. این تلویزیون از رفرش ریت ۶۰ هرتز واقعی برخوردار است و توانایی نمایش محتوای ۴K با سرعت ۶۰ هرتز را نیز دارد.

این محصول به کمک تکنولوژی TruMotion 120 صحنه ها را به صورت روان و واضح پخش می کند و از تاری آن ها جلوگیری می نماید. صفحه نمایش این تلویزیون از عمق رنگ ۱۰ بـیت (۸ بیـت + FRC) برخوردار است و به کمک تکنولوژی Nano Color توانایی نمایش رنگ های طبیعی و واقعی را دارد. ال جی به کمک تکنولوژی Billion Rich Colors طیف گسترده ای از رنگ ها را تولید می کند و باعث واقعی تر شدن تصاویر و صحنه ها می شود.

تلویزیون هوشمند الجی NANO80 مجهز به سیستم عامل ۶ WebOS می باشد و امکانات هوشمند خوبی در اختیار شما قرار می دهد. ال جی از ریموت کنترل جادویی و هوشمند جدید خود در این تلویزیون استفاده نموده است. این ریموت کنترل دارای میکروفون داخلی می باشد و از دستورات و جستجوی صوتی نیز پشتیبانی می کند.

به کمک قابلیت Universal Control می توانید از این ریموت کنترل برای مدیریت سایر دستگاه های متصل به تلویزیون نیز استفاده کنید. این تلویزیون از هوش مصنوعی ThinQ AI و اینترنت اشیاء (IoT) نیز پشتیبانی می کند و شما می توانید از طریق داشبورد هوشمند آن لوازم خانگی و خانه هوشمند خود را کنترل کنید. این تلویزیون به کمک قابلیت Mobile Connectivity توانایی اتصال به موبایل هوشمند اندرویدی و iOS را دارد .

تلویزیون ال جی نانو  ۸۶ – قیمت تلویزیون ال جی ۵۵nano86

در ارتباط با بهترین و جدیدترین تلویزیون های ال جی ۲۰۲۳ – ۲۰۲۲ و پرفروش ترین مدل , تلویزیون ال جی NANO86 محصولی زیبا، شیک و فوق العاده کاربردی از خانواده نانوسل های ال جی می باشد که با وضوح تصویر ۲۱۶۰ × ۳۸۴۰ پیکسل یعنی فورکی مجهز شده و برای نمایش تصویری فوق العاده از فناوری نانوسل استفاده می کند.

وجود نسل جدید پردازنده تصویر ال جی آلفا ۷ نسل ۴ در این تلویزیون نانوسل باعث شده تجزیه و تحلیل و بهینه سازی محتوای تصویری به صورت خودکار انجام شود. در رابطه با سیستم صوتی تلویزیون های نانوسل ال جی باید بگوییم که قدرت متوسطی دارند؛ ۲۰ وات صدای بدون نویز و شفاف از بلندگوهای ۲ کاناله این تلویزیون به گوش شما خواهد رسید.

تلویزیون نانو ۸۰ ال جی از نظر پورت ها و درگاه های ارتباطی نیز مجهز است؛ ۴ پورت HDMI و ۳ ورودی USB بخش اصلی پنل ارتباطات این تلویزیون را تشکیل داده اند که اجازه می دهند دیگر دستگاه های دیجیتال و چند رسانه ای را به تلویزیون وصل کنید و محتوا را از این طریق پخش نمایید. البته وجود ورودی های HDMI2.1 و HDMI2.0 را نباید نادیده بگیریم که NANO86 را به یک تلویزیون گیمینگ تبدیل کرده اند.

ریموت کنترل تلویزیون ال جی NANO86 از نو مهندسی و طراحی شده است تا تسهیلات بیشتری را به کاربران ارائه دهد. این ریموت کنترل جدید به گونه ای ساخته شده است که نگهداریش در دست بسیار راحت می باشد. علاوه بر دکمه های رایج دارای تعدادی دکمه ی خاص و یک سیستم اسکرول نیز می باشد. این تغییرات به نسبت ریموت سال گذشته کار کاربران را برای جستجو و چرخش در میان کانال ها و محتویات تلویزیون بسیار آسان تر کرده اند.

همچنین، دکمه هایی تحت عنوان hotkeys را دارا می باشد . تلویزیون سری ۸ ال جی با برخورداری از صفحه نمایش نوع ۴K NanoCell قادر است تعداد ۳۸۴۰×۲۱۶۰ پیکسل را پشتیبانی کند با استفاده از سیستم رنگ NanoColor خود هم می تواند تعداد زیادی رنگ مختلف برای هر پیکسل را پوشش دهد . به خاطر بهره بردن از تکنولوژی هایی همچون Local Dimming و Ultra Luminance کنتراست بسیار مطلوبی ارائه می کند که منجر به بهبود وضوح تصاویر خواهند شد.

تلویزیون ال جی نانو ۹۰

در بررسی بهترین و جدیدترین تلویزیون های ال جی ۲۰۲۳ – ۲۰۲۲ و پرفروش ترین مدل از شاهکار ال جی، تلویزیون ال جی NANO90 می باشد، که این برند نامی در سال ۲۰۲۱ آن را معرفی کرده است. طراحی چشم نواز و مجلل تلویزیون NANO90 حرف‌هایی برای گفتن دارد و از دور نظر هر بیننده‌‌ای را به سوی خود متمایل می کند و در صورت قرارگیری در محیط، فضای موجود را تحت حکمرانی خود قرار می دهد.

تکنولوژی نانوسل را در صفحه نمایش این دستگاه گنجانده اند تا بیننده را به دیدن تصاویری با کیفیت و زنده دعوت کند. کیفیت تصویر فورکی تلویزیون حضور یافته است با داشتن ۸ میلیون پیکسل تصاویری طبیعی واضح با رنگ های واقعی را بر روی صفحه نمایش به اجرا در می آورد.

فناوری ‌motion pro در تلویزیون NANO90 ال جی به کار رفته  که به لطف آن صحنه های جنگی و مسابقات ورزشی را با بالاترین کیفیت دریافت می کنید. سیستم عامل Webos از قابلیت هایی است که از برنامه های متعددی پشتیبانی می کند.

کارکردن با آن بسیار راحت می باشد و نیازی به آگاهی قبلی ندارد. قابلیت اتصال به اینترنت مرورگر وب و‌ جستجوی صوتی و دستیار های صوتی گوگل و آمازون از برنامه های کاربردی ست که توسط سیستم عامل می توانید به راحتی به آن ها دسترسی پیدا کنید.‌ قابلیت Sports mode در زمان شروع برنامه های ورزشی شما را آگاه می سازد، تا شما حتی یک برنامه را از دست ندهید.

پرفروش ترین تلویزیون ال جی

تلویزیون ال جی نانو ۹۵

شرکت ال جی از بهترین تلویزیون های خود که مدل LG NANO95 است در سال ۲۰۲۰ به بازار معرفی کرده است. که آخرین امکانات را داراد و دو تا سایز ۶۵ اینج و ۵۵ اینج را دارد. این تلویزیون از کیفیت ۸K بهره گرفته است که کیفیت تصویری خیلی بالا تری و عالی تری از ۴k دارد. و با تلویزیون ال جی NANO 95 NANO CEEL ااز کیفیت تصویر بالا لذت ببرید.

nano95 تلویزیونی است که دارای نور پس زمینه Direct LED است شرکت ال جی این تلویزیون را با تکنولوژی Full Array Dimming ساخته است و به کمک آن نور پس زمینه صفحه نمایش را کنترل می کند.و بدانید کمپانی ال جی مهمترین تکنولوژی ها را در این تلویزیون به کار برده است.

تلویزیون ال جی NANO95 از پردازنده α۹ Gen 5 بهره می‌برد که تمام فعالیت های سنگین تلویزیون را با توجه به قابلیت‌های تصویر ، هوش مصنوعی، ارتقاء مقیاس و صدا انجام می‌دهد. در این مدل قابلیت HDR Dynamic Tone Mapping و Dolby Vision IQ نیز وجود دارد.

دابلی ویژن آی کیو نسبت به دابلی ویژن قابلیت های بیشتری دارد. مثلا این دابلی ویژن دارای قابلیت هوش مصنوعی بوده که باعث می شود متناسب با نور محیط کیفیت تصویر و روشنایی صفحه نمایش تغییر کند و به همین دلیل در هر نور و روشنایی شما می تونید نمایش دقیقی از رنگ ها داشته باشید.

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها