پوست زنان ایران باستان زیاتر بود یا الان ؟!

یکی از سوالاتی که برای خیلی از افراد پیش می آید این است که در گذشته خیلی از بانوان از مواد آرایشی و بهداشتی استفاده نمی کردند و چرا پوست آنها از پوست بسیاری از بانوان امروزی زیباتر و سالم تر بوده است ؟!

این سوال بسیاری از بانوان با دیدن عکس ها و فیلـم های گذشته از مادرها و مادر بزرگشان است که چرا در آن زمان زیاد از این محصولات خبری نبود اما پوست سالم و زیبایی داشتند ؟!

در این مطلب قصد داریم به صورت کامل به این موضوع بپردازیم و برای شما روشن کنیم که چرا در گذشته بدون نیاز به این محصولات پوست زیبایی داشتند.

شرایط آب و هوایی گذشته | آلودگی هوا :

یکی از دلایلی که در گذشته بانوان بدون نیاز به محصولات آرایشی و بهداشتی پوستی زیبا و جذاب داشتند این بود که آلودگی هوا در گذشته نسبت به الان بسیار کمتر بود و به دلیل تماس مستقیم پوست با هوا و آلودگی های موجود در آن همیشه در معرض آسیب دیدن قرار دارد.

پوست بدن و صورت یکی از حساس ترین بخش های بدن است و در صورت قرار گرفتن در معرض آلودگی ها دچار آسیب دیدگی و پیری زودرس می شود. یکی از مهم ترین دلایلی که در گذشته پوست بانوان بدون استفاده از این محصولات زیبا و سالم بوده است سالم بودن آب و هوا و کمتر بودن آلودگی هوا است.

امروزه لایه ازون بیشتر از گذشته باز شده است و اشعه های مضر نور خورشید بیشتر از گذشته به پوست ما اصابت می کند و اثر منفی خود را روی آن می گذارد. پرتو های ماورای بنفش خورشید برای پوست صورت بسیار مضر است و امروزه به دلیل نفوذ بیشتر آن به پوست ما لازم است با ضدآفتاب از آن مراقبت کنیم اما در گذشته همچین نیازی وجود نداشت.

محصولات بهداشتی واجب برای سلامتی پوست :

امروزه برای سالم نگه داشتن پوست صورت و بدن خود و اجازه ندادن به عوامل آسیب رسان به محصولات آرایشی و بهداشتی نیاز دارید. و لازم است برای جلوگیری از آفتاب سوختگی از ضد آفتاب و برای جلوگیری از حشکی پوست از مرطوب کننده ها استفاده کنید.

این محصولات دارای تنوع بسیار زیادی هستند و هر یک برای قسمتی از بدن مناسب هستند و می توانید به کمک آنها سلامتی و زیبایی پوست و بدن خود را تضمین کنید.

بهداشت پوست و بدن یکی از مهم ترین نکاتی است که امروزه به دلیل بیشتر شدن آلودگی ها، باکتری ها و عوامل آسیب رسان باید به آن توجه کنید و از با کیفیت ترین محصولات برای مراقبت از آن استفاده کنید.

یکی از دلایل جوانی و شادابی داشتن پوستی صاف و درخشان است که خیلی از افراد امروزه با اهمال کاری و بسنده به این که در گذشته از این محصولات استفاده نمی کردند و پوست زیبایی داشتند اعتنا می کنند و زیبایی پوست خود را از بین می برند.

خیلی از عوامل آسیب رسان برای پوست که امروزه به زیبایی و جوانی شما هجوم می برند وجود نداشته اند به همین دلیل لازم است با استفاده از محصولات با کیفیت و مناسب از پوست خود مراقبت کنید و مانع از بروز نشانه های پیری زودرس روی پوست خود شوید.

از چه محصولاتی برای سلامتی پوست خود استفاده کنیم ؟!

پوست شما برای سلام ماندن و حفظ حالت زیبای خود به محصولاتی برای تقویت و ترمیم آن نیاز دارد که برای انتخاب این محصولات باید نوع پوست ، دلیل آسیب رسیدن به آن و… را بررسی کنید و با توجه به نیاز خود محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید.

محصولات زیادی برای سلامتی پوست صورت وجود دارد که از میان آنها می توان به : مرطوب کننده ها ، آبرسان سیمپل ، ضد چروک و ضد جوش ، نرم کننده، خوش بو کننده ، موبر ، اسکراب ، لیفتینگ و… اشاره کرد که لازم است ابتدا نوع پوست خود را تشخیص دهید و با توجه به نیاز آن از یک محصول با کیفیت استفاده کنید.

یکی از مهم ترین نکاتی که باید در نظر داشته باشید این است که باید محصولی را انتخاب کنید که از یک برند معتبر و شناخته شده باشد. امروزه محصولات فیک و بی کیفیت در بازار زیاد شده اند که در ساختار خود دارای مواد شیمیایی و مضر هستند و با استفاده طولانی مدت می تواند عوارض بسیار جبران ناپذیری برای پوست شما داشته باشد.

پس سعی کنید پس از شناسایی نیاز پوست خود اینکه به به محصولی برای سلامتی و زیبایی بیشتر خود نیاز دارد به نبال یک برند با کیفیت برای خرید محصولات بهداشتی خود باشید و با استفاده از محصولات آن برند سلامتی و زیبایی خود را تضمین کنید .

پوست زنان باستان زیباتر بود یا الان ؟!

اکنون لازم است به این نکته بپردازیم که زنان باستان به دلیل پاکیزه بودن آب و هوا و نبود آلودگی های زیاد در هوا همیشه پوستی سالم و زیبا داشتند و بدون اینکه از محصولات بهداشتی و آرایش استفاده کنند همیشه پوستی جذاب و زیبا داشتند .

پوست زنان باستان از زنانی که اروزه از محصولات بهداشتی برای مراقبت از پوست خود استفاده نمی کنند زیباتر است چون امروزه بدون استفاده از این محصولات نمی توانید از پوست خود در برابر آلودگی ها و عوامل آسیب رسان مراقبت کنید.

اما پوست افرادی که امروزه با استفاده از محصولات اورجینال و مناسب نیاز پوستشان از پوست خود مراقبت می کنند بسیار بیشتر از زنان باستان ایران زیبا تر است چون شما با استفاده از این محصولات می توانید تمامی نیاز های پوست خود را برطرف کنید و مانع از آسیب رسیدن به آن شوید.

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها