به راحتی پیامک‌های خود را به صورت آنلاین ارسال و دریافت کنید

اگر قصد دارید پیامک‌های خود را بدون پیش شماره‌های اپراتورهای مختلف برای افراد ارسال کنید بهترین گزینه برای شما ارسال پیامک به صورت آنلاین است. در این روش پیامک های شما بدون شماره و با نام شرکت برای مخاطبان ارسال می‌شود.

امروزه این روش مورد استقبال بسیاری از کسب و کارهای بزرگ و کوچک قرار گرفته است. ارسال پیامک با وب سرویس این امکان را به شما می دهد تا متن مورد نظرتان را با سرعت بالا برای تعداد انبوهی از مخاطبانتان ارسال کنید. وب سرویس های پیامکی، این قابلیت را نیز به شما ارائه می دهند، که کاربر دارنده این سرویس به راحتی از طریق امکانات سایت خود تاریخ، زمان و محتوا پیامک را زمانبندی کند.

چگونه از طریق اینترنت به ارسال پیامک بپردازیم

در قدم اول برای ارسال آسان پیامک از طریق اینترنت باید به یک سامانه پیامکی دسترسی داشته باشید. در تعریف سامانه پیامکی می توان گفت نرم افزاری تحت وب است که از آن برای ارسال و ریافت پیامک ها استفاده می شود.

شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که کدام پیامک‌هایی که تا به حال دریافت کرده‌اید از طریق ایتنرنت ارسال شده است؟ در پاسخ باید گفت پیامک‌های تبلیغاتی، کدهای احراز هویت، تاییده‌های رمز ورود به سایت، کدهای یک بار مصرف خرید اینترنتی که از بانک‌ها صادر می‌شود و … همگی جزء پیام‌هایی هستند که از طریق اینترنت به موبایل شما ارسال می‌شوند.

 

چگونه پیامک‌های انبوه را از طریق ایتنرنت ارسال کنیم

اگر صاحب شرکت های بزرگ و کوچک هستید می توانید بازاریابی خود را به صورت گسترده و انبوه از طریق ارسال پیامک انجام دهید. برای این کار می توانید از تعرفه پیامکی مقرون به صرفه پنل پیامکی خود بهره ببرید. ارسال پیامک انبوه کار بسیار ساده ای است و فقط لازم است متن پیامک خود را با روش های اصولی تهیه کرده و برای افراد مورد نظر ارسال کنید.

مزیت‌های استفاده از ارسال و دریافت پیامک آنلاین

همانطور که می‌دانید بازاریابی پیامکی به یکی از پرطرفدارترین بازاریابی‌ها تبدیل شده است. بازاریابی پیامکی علاوه بر این که برای شما مقرون به صرفه است می تواند بازده بسیار بالایی برای کسب و کارتان داشته باشد. در ادامه به مزیت‌های منحصر بفرد این نوع بازاریابی خواهیم پرداخت.

عدم نیاز به اینترنت

در دنیای دیجیتال امروزه بیشتر از ۷۰ درصد افراد به تلفن همراه دسترسی دارند، اما آیا تمام این افراد به شبکه‌ی اینترنت و شبکه‌های اجتماعی دسترسی دارند؟

مسلما جواب، خیر است. مزیت بازاریابی پیامکی اینجا مشخص می‌شود که حتی مخاطبانی که به شبکه‌های اجتماعی و اینترنت دسترسی ندارند می توانند پیامک شما را دریافت کنند.

 

پیامک‌های مختصر و مفید

معمولا متن پیامک‌ها بین ۱۶۰ تا ۱۷۰ کاراکتر است. شما می توانید مقصود خود را به صورت خلاصه و مفید به مخاطب خود برسانید.

متن استاندارد برای پیامک‌هایتان باید واضح، مختصر، مفید و جذاب باشد و این انگیزه را در مخاطب ایجاد کند که پیامک شما را تا انتها مطالعه نماید.

 

ارسال پیامک مقرون به صرفه

ارسال پیامک تبلیغاتی نسبت به سایر تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی بسیار مقرون به صرفه تر است. شما می‌توانید با صرف هزینه کمی به صورت انبوه برای مخاطبان خود پیامک ارسال کنید.

لازم است به این نکته نیز توجه کنید که بازاریابی پیامکی زمانی می تواند برای شما مقرون به صرفه باشد که پیامک‌هایتان طبق اصول نوشته شود و در زمان مناسب برای مخاطب ارسال شود.

مزایای ارسال پیامک از طریق اینترنت

ارسال پیامک از طریق اینترنت نیز مزایای منحصر به فردی دارد که افراد با به کار گیری آن می توانند از این مزایا بهره مند شوند:

  • سرعت ارسال بالا
  • هزینه کم و مقرون به صرفه
  • عدم نیاز به نیروی انسانی متعدد
  • کاربردی آسان
  • ارسال هزاران پیامک در کمترین زمان ممکن
  • امکان تعیین زمان ارسال به صورت اتوماتیک
  • کدنویسی آسان
  • ارسال پیامک واریز و دریافت بانکی
  • و …

 

ویژگی‌های سامانه پیامکی کندو اس ام اس

اگر به تازگی کسب و کار خود را راه اندازی کرده‌اید و یا قصد دارید از مزایای تبلیغات پیامکی برای رونق بیشتر کارتان بهره ببرید، در وهله‌ی اول لازم است یک پنل پیامکی مناسب تهیه کنید. پنل‌های پیامکی کندو اس ام اس با مزایای فوق العاده ای که دارد پیشنهاد ما به شماست. این پنل علاوه بر کاربری آسانی که دارد می تواند پاسخگوی تمام نیازهای شما باشد:

داشتن فیلترهای متنوع: پنل پیامکی کندو با در نظر گرفتن فیلترهای متنوع به شما کمک می کند که راحت تر مخاطب هدف خود را پیدا کنید و به صورت هدفمند پیامکتان را ارسال کنید. این فیلترها شامل: سن، جنسیت، منطقه، شهر، شهرستان، کد پستی و … .

امکان کدنویسی در سایت‌ها: اگر سایت شما برای ورود و ثبت نام مشتری نیاز به پیامک احراز هویت دارد، به راحتی می‌توانید با یک کدنویسی ساده ارسال پیامک احراز هویت را فعال کنید.

پشتیبانی تخصصی: سامانه‌ پیامکی کندو شامل افراد مجرب و پشتیبان‌های تخصصی و حرفه است. اگر شما در طول کار به مشکلی برخوردید می‌توانید با راهنمایی‌های پشتیبان، آن را به راحتی برطرف کنید.

قابلیت ارسال پیامک به بلک لیست‌: همان طور که می‌دانید بسیاری از افراد دریافت پیامک‌های تبلیغاتی خود را مسدود کرده‌اند. سامانه‌های پیامکی معتبر قادر خواهند بود که به افرادی که شماره آنها در بلک لیست موجود است هم پیامک ارسال کنند.

بانک تماس به روز: سامانه‌های پیامکی معتبر بانک اطلاعاتی تماس کاملی دارند و این لیست مرتب به روز و آپدیت می‌شود.

خطوط اختصاصی: کندو برای مشتریان خود خطوط اختصاصی تعریف می‌کند به طوری که شماره ارسالی پیامک را خود مخاطب می‌تواند انتخاب کند.

گزارش گیری آسان و سریع: هر کمپین تبلیغاتی نیاز به گزارش گیری، تحلیل و بررسی دارد. پس لازم است پس از ارسال پیامک انبوه حتما گزارش اکسل آن را از پنل دریافت کنید و به دقت نقاط قوت و ضعف کمپین خود را مورد بررسی قرار دهید.

بانک اطلاعات تماس اختصاصی: برخی از مجموعه‌ها نیازمند هستند که با توجه به مشاغلی که در آنها فعالیت دارند، بانک تماسی اختصاصی داشته باشند و فقط به همان افراد پیامک ارسال شود، در این گونه مواقع سامانه‌هایی مانند کندو بانک اطلاعات تماس اختصاصی در خدمت مجموعه قرار می‌دهند.

سخن آخر

در حال حاضر، ارسال و دریافت پیامک به صورت آنلاین به یکی از پرطرفدارترین روش‌ها در کمپین‌های تبلیغاتی تبدیل شده است. بسیاری از شرکت‌ها برای تبلیغات کسب و کار خود به دنبال روش‌هایی هستند که در کنار بازده فوق العاده تعرفه کمی را بپردازند. ارسال و دریافت پیامک آنلاین یکی از این روش‌هاست که در این مقاله با آن آشنا شدید. از این طریق می‌توانید به ارسال پیامک انبوه بپردازید و از نتیجه‌ی آن لذت ببرید.

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها