تفریحات مهیج در هتل ساحل‌طلایی قشم

احتمالا شما که این روزها درحال بستن کوله‌بار سفر به قشم هستید می‌دانید که چند روز و شب متفاوت و هیجان‌انگیز در انتظار شماست. این جزیره جنوبی ایران پر از جاذبه‌های گردشگری جذاب است که هر ماجراجویی را به سوی خود می‌کشاند. این جاهای دیدنی قشم شامل جزیره‌های هنگام، ناز و هرمز، دره‌های ستارگان و تندیس‌ها، تنگه چاهکوه و غارهای خربس و نمکدان است که البته تعدادشان بیشتر از این‌هاست اما نگاهی به همین‌ها هم نویدبخش لحظاتی خاص همراه با رفتن به دل تاریخ طبیعت و گذر زمان است. مراکز خرید قشم هم که جای حرفی باقی نمی‌گذارد و یکی از جذابیت‌های مشهور این جزیره بین ایرانی‌هاست.

بنابراین سفر به جزیره قشم از نظر سرگرمی و پر شدن اوقات شما به بهترین شکل، حرف ندارد. نکته دوم درباره چنین سفری، محل اسکان شماست تا شما ساعاتی آرامش‌بخش همراه با خوابی راحت و عمیق را تجربه کنید و آماده روز و شب‌هایی پرانرژی برای گشت‌وگذار در این جزیره شوید.

اگر به‌دنبال رزرو هتل در قشم هستید سفربازی، به‌عنوان مرجع ملی رزرو هتل و اقامتگاه قصد دارد در این متن به معرفی یک هتل خوب در قشم بپردازد که هم موقعیت مکانی مناسبی دارد و هم امکانات خوبی را ارایه می‌دهد. با جفت‌وجور بودن این ویژگی‌ها، شما بانشاط و سرحال می‌توانید به چند روز خوش‌گذرانی در قشم بپردازید.

پیشنهاد سفربازی به مسافران راهی جزیره قشم، هتل ساحل‌طلایی است. اولین نکته اینکه با رزرو ساحل‌طلایی قشم اقامت شما در ویلاهای کوچک و لوکس رو به دریای نیلگون خلیج‌فارس است بنابراین از پنجره اتاق‌تان می‌توانید چشم‌اندازی زیبا رو به دریا داشته باشید. موسیقی روزانه‌تان هم صدای آرام موج‌های دریاست.

با اقامت در هتل ساحل‌طلایی قشم شما خارج از مرکز جزیره هستید بنابراین آن‌هایی که دوست دارند چند روز و شب آرامش‌بخش را در کنار دریا سپری کنند، عالی است. در واقع، فاصله ۱۵ کیلومتری این هتل از مرکز شهر مکانی آرام و دنج برای گذراندن تعطیلات است. البته هتل ساحل‌طلایی برای هر گردشگری که علاقه‌مند به خوش‌‌گذرانی است مناسب است چون این هتل دارای امکانات بسیاری مانند ساحل اختصاصی با تمامی امکانات و تفریحات آبی است.

هتل ۴ ستاره ساحل‌طلایی قشم در دهه ۷۰ راه‌اندازی و در سال ۱۳۹۷ بازسازی شده است. هتل ساحل طلایی دارای ۵۸ اتاق با ظرفیت پذیرش ۲۰۰ نفر است که همگی رو به دریای خلیج‌فارس هستند. با این توضیح که ساختار این هتل با سایر هتل‌ها متفاوت است؛ در هتل‌های دیگر تمامی اتاق‌ها در یک ساختمان قرار می‌گیرند، اما در این هتل هر یک از اتاق‌ها در کنار ساحل به‌طور جداگانه قرار گرفته‌اند.

از اتاق‌های تک تخته تا سوییت‌های ۲ طبقه

در ادامه شما با واحدهای اقامتی هتل ساحل‌طلایی قشم آشنا می‌شوید تا بتوانید راحت‌تر درباره اتاق مدنظرتان تصمیم بگیرید. یکی از محبوب‌ترین اتاق‌های هتل چهار ستاره ساحل‌طلایی قشم اتاق دو تخته دبل با ۱۸ مترمربع فضاست که در ساحل دریا ساخته شده و مکانی عالی برای استراحت و لذت بردن از تماشای آرامش دریاست. در این اتاق‌ها یک تخت دبل وجود دارد و برای اقامت دو نفره مناسب است. از جمله امکانات این اتاق می‌توان به تلفن، کتری برقی، سیستم تهویه مطبوع، یخچال، حمام با تمامی امکانات بهداشتی مانند حوله و دمپایی اشاره کرد.

واحد اقامتی بعدی در هتل ساحل‌طلایی قشم اتاق‌های دو تخته سینگل است که ۱۸ مترمربع فضا دارد و رو به دریاست. این اتاق‌ها دارای دو تخت سینگل مناسب اقامت دو نفر است. با رزرو این اتاق شما از امکاناتی مانند تلفن، کتری برقی، سیستم تهویه مطبوع، یخچال، کف‌پوش سرامیک، حمام و تمام تجهیزات بهداشتی حمام بهره‌مند می‌شوید.

اتاق‌های سه تخته هتل ۴ ستاره ساحل‌طلایی قشم نیز با متراژ ۲۵ مترمربع مناسب خانوده‌ها و گروه‌های سه نفره است. این اتاق‌ها دارای یک تخت دو نفره و یک تخت سینگل هستند و امکان افزودن یک سرویس خواب اضافی به صورت کاناپه تخت‌شو هم دارند. این اتاق‌ها دارای حمام، یخچال، دمپایی، صبحانه رایگان، چای‌ساز، تلویزیون LED، کمد لباس، روم‌سرویس، تلفن و لوازم بهداشتی است.

عنوان اتاق بعدی چهار تخته هتل ساحل‌طلایی قشم است که با۳۰ مترمربع متراژ دارای چهار تخت سینگل است. از امکانات رفاهی این اتاق‌ها می‌توان به تلفن، کتری برقی، سیستم تهویه مطبوع، یخچال و کف‌پوش سرامیک اشاره کرد.

گزینه دیگر اتاق‌های دو تخته دبل VIP هتل ساحل‌طلایی قشم است. این اتاق‌ها با ۱۸ مترمربع مساحت، مناسب اقامت دو نفر است. از نقاط تمایز این اتاق‌ها با سایر اتاق‌های معمولی می‌توان به تازه ساخت بودن آن و تجهیزات و امکانات داخلی بسیار آن، اشاره کرد.

معرفی هر یک از واحدها و تشریح جزییات آن‌ها از سوی سفربازی با این نگاه است که رزرو هتل در قشم کار چندان راحتی نیست چون در این جزیره تعداد هتل‌ها کم نیست. بنابراین اطلاع از مشخصات هر اتاق با توجه به خواسته و سلیقه خودتان می‌تواند رزرو شما را تسریع و خیال‌تان را از بابت مکان اقامت آسوده کند.

اتاق دو تخته سینگل VIP انتخاب دیگری است که می‌توانید در هتل ساحل‌طلایی قشم داشته باشید. متراژ این اتاق‌ها ۱۸ مترمربع و دارای دو تخت سینگل است. ازجمله امکانات این واحدهای اقامتی تلفن، مبلمان، سرویس فرنگی، تراس و اسپلیت است.

اتاق‌های سه تخته VIP هتل چهار ستاره ساحل‌طلایی قشم با فضای ۲۵ مترمربع دارای سه تخت سینگل یا یک تخت دبل و یک تخت سینگل است. این اتاق‌ها نسبت به اتاق‌های معمولی نوسازتر بوده و از امکانات رفاهی بیشتری برخوردار هستند. با این توضیح که این واحدها به‌صورت ویلایی در محوطه ساختمان اصلی هتل قرار دارند.

امکانات رفاهی بیشتر و تسهیلات بهتر

پیشنهاد سفربازی به خانواده‌ها و گروه‌های چهار نفره، اتاق چهار تخته VIP در هتل ساحل‌طلایی قشم است. این اتاق دارای امکانات رفاهی بیشتر و تسهیلات بهتری است. واحدهای VIP هتل ساحل‌طلایی قشم جدیدتر ساخته شده‌اند و از امکاناتی مانند تلفن، مبلمان راحتی، کتری برقی، سرویس بهداشتی فرنگی و حمام همراه با تجهیزات بهداشتی برخوردارند.

هتل ساحل‌طلایی برای آن‌هایی هم که ترجیح می‌دهند در زمان سفر به جزیره قشم در سوییت اقامت کنند، پیشنهادهایی دارد؛  سوئیت یک‌خوابه برای پنج نفر یکی از آن‌هاست. متراژ این سوئیت‌ها ۴۵ مترمربع و دارای یک اتاق نشیمن و یک اتاق خواب است. در این واحدها یک تخت‌خواب دبل و سه تخت‌خواب سینگل وجود دارد. ضمن اینکه امکان اضافه کردن سرویس جداگانه به صورت تخت‌خواب نیز در این سوئیت‌ها وجود دارد.

سوئیت دوبلکس برای هشت نفر گزینه دیگری است که در هتل ساحل‌طلایی قشم امکان رزرو آن را دارید. این دسته از واحدهای اقامتی هتل ۴ ستاره ساحل‌طلایی قشم با متراژ ۸۵ مترمربع، دو طبقه هستند که در طبقه پایین دو اتاق خواب وجود دارد و اتاق نشیمن در طبقه بالاست.

ساحل اختصاصی و تفریحات آبی

احتمالا ساحل اختصاصی هتل ساحل‌طلایی قشم یکی از ویژگی‌های عالی این هتل باشد که کسی نمی‌تواند به آن نه بگوید چراکه انجام انواع تفریحات آبی در آن ممکن است.

نکته دیگری که هر مسافری درباره این هتل باید بداند این است که مسیر پیاده‌روی در نوار ساحلی، سالن بیلیارد، زمین بازی کودکان و پارکینگ اختصاصی از دیگر امکانات هتل ساحل‌طلایی قشم است.

کسی نیست که بتواند از میل کردن غذاهایی لذیذ و سالم بگذرد؛ آن‌هم در سفر که یکی از بخش‌های هیجان‌انگیز آن است. در رستوران هتل ساحل‌طلایی انواع غذاهای ایرانی و دریایی سرو می‌شود. برای صرف انواع نوشیدنی‌ها و دسرهای سرد و گرم هم به کافی‌شاپ هتل ساحل‌طلایی مراجعه کنید که فضایی بسیار دنج و راحت دارد.

حالا با دانستن مشخصات و ویژگی‌های هتل ساحل‌طلایی قشم شما می‌توانید به‌راحتی از طریق سامانه رسمی سفربازی، نسبت به رزرو هتل خود اقدام کنید؛ با این توضیح که مجله گردشگری سفربازی می‌تواند برای شما حکم راهنمای سفر به قشم را داشته باشد.

 

 

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها