قیمت گریس پارس شاسی ۳ روغن بهران h6b روغن پارس بابک

گریس پارس شاسی ۳ جزء محصولاتی است که در فروشگاه ما قرار دارد و سطح روانکاری بالایی دارد این مقاله می‌خواهیم به برخی از ویژگی‌های این محصول و محصولاتی مثل روغن بهران هیدرولیک h6b و محصولاتی مثل روغن هیدرولیک پارس بابک بپردازیم پس با ما در ادامه این مطلب همراه باشید تا بیشتر با این محصولات پر طرفدار آشنا شوید.


مشخصات گریس پارس شاسی ۳ 


انگلیس قابلیت کار در دمای رو به بالا را دارد و از طرفی مقاومت بسیار بالایی در برابر رطوبت را دارا می باشد همچنین ماندگاری و نحوه کارکرد این محصول صنعتی تایید شده بوده و با استفاده از آن به طول عمر قطعات دستگاه اضافه می شود یکی دیگر از ویژگی های مهم این محصول پایداری بالای آن می باشد که با توجه به این ویژگی قطعات خودرو تمام از آلایندگی ها و رسوبات جدا خواهند شد همچنین این محصول صنعتی دارای قدرت انتقال حرارت مناسب می باشد که با آن می تواند حفظ تعادل دمای دستگاه را کنترل کند.
فیدار یکی از بهترین و باتجربه ترین شرکت های تولید کننده و عرضه کننده قطعات و محصولات صنعتی می باشد که شما با مراجعه به فروشگاه این سایت قادر به خرید و فروش محصولاتی مثل انواع کلیسا و انواع روغن های صنعتی هستید.

images_1669108837.jpg


درباره روغن بهران هیدرولیک h6b
 


این برند تولید کننده یکی از برندهایی میباشد که سال‌های زیادی فعالیت کرده و تجربه بسیار زیادی در زمینه تولید محصولات صنعتی داره این روغن صنعتی نیز یکی از محصولات این برند بوده که مناسب روانکاری انواع قطعات دستگاه ها می باشد.
این مدل نسبت به مدل های قبلی این شرکت دارای ویژگی های بیشتری می باشد و کاربرد این روغن بیشتر برای انتقال نیرو در ماشین آلات استفاده میشه البته برخی از صنعتگران به منظور روانکاری و درزگیری نیز از این محصول استفاده می کنند.
از دیگر خواص این روغن به خون کنندگی خوب آن می توان اشاره کرد زیرا روغن گرمای دست ها را گرفته و به کمک سیستم چرخشی باعث انتقال و حرکت قطعات دستگاه می شود.این محصول صنعتی با فروش گسترده که در بازار داشته به یکی از بهترین محصولات صنعتی و پرفروش ترین آنها تبدیل شده و سرگردان زیادی به دنبال خرید و فروش این محصول صنعتی در بازار هستند.

images_1669108934.png


روغن هیدرولیک پارس بابک


روغن هیدرولیک پارس بابک نیز دارای ویژگی های مشابه به روغن های هیدرولیک دیگر می باشد با این تفاوت که برند پارس بابک یکی از دیگر برندهای معتبر می‌باشد که محصول خود را با ویژگی‌های متعدد زیادی تولید و عرضه کرده از ویژگی‌های این محصول می‌توان به روانکاری سیستم های هیدرولیکی و گردشی بدون نیاز به مواد افزودنی روان کاری جعبه دنده های بسته روانکاری جعبه لنگ انواع کمپرسور و دیگر قطعات ماشین آلات اشاره کرد.
این محصول به دلیل ایرانی بودند دارای قیمت مناسبی می باشد و دارای استانداردهای لازم برای روان کار خوب است پس از اطمینان کامل این محصول صنعتی را خریداری کنید.

images_1669108971.jpg

درباره ی ما


ما همواره در تلاش هستیم تا به شما مشتریان عزیز بهترین محصولات صنعتی را ارائه دهیم و رضایت شما را به همراه داشته باشیم پس با مراجعه به فروشگاه سایت امام از ویژگی های این محصولات مطلع شوید و به خرید و فروش آنلاین آنها بپردازید

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها