تاریخچه مختصری از سامسونگ در ساخت گوشی و بررسی موبایل های این شرکت تا کنون

به سختی می توان زمانی را به خاطر آورد که سامسونگ بخش عمده ای از زندگی مدرن نبوده است. این غول فناوری با محصولات بسیار زیادی که روزانه از آنها استفاده می کنیم، پیشتاز در هر زمینه ای است. اما در واقع آنقدرها هم نمی گذرد که سامسونگ گوشی های هوشمند خودش را وارد بازار کرده است. رقابت با برخی از غول های فناوری مانند اپل و نوکیا، باعث شد تا این شرکت به سرعت به صدر بازار گوشی های اندرویدی برسد. بنابراین، ما فکر کردیم که نگاهی به تاریخچه گوشی های سامسونگ بیندازیم تا آن ها را بهتر بشناسیم. پس با ما همراه شوید.

آغاز کار سامسونگ با گوشی قدیمی و خاص SH-100

خوب، از نظر فنی این یک آغاز نیست.

تاریخچه سامسونگ از جایی شروع می شود که آنها در ابتدا تاسیس شدند ، در سال ۱۹۳۸. همچنین بخش الکترونیک آنها از سال ۱۹۶۹ در حال رشد و ارتقاء یابی است.

اما این گوشی خاص SGH-100 سامسونگ است که این افتخار را داشت تا اولین تلفن همراه محبوب و پرطرفدار باشد. این گوشی در سال ۱۹۸۸ در کـره عرضه شد.

عرضه گوشی SGH-600 و ورود به اروپا

در سپتامبر ۱۹۹۸ سامسونگ SGH-600 را معرفی کرد، تلفنی که به آنها کمک کرد تا وارد اروپا شوند.

گوشیSGH-600  که برای خرید با طراحی ساده همراه شده بود، برای خریداران با طرح جایزه ای عرضه می شد. این طرح جواب داد و گوشی نیز فروش خوبی داشت. سپس محبوبیت ها شروع شد و سامسونگ شروع به فکر کردن در مورد چیزهای بزرگ بعدی کرد.

سامسونگ گلکسی، چیز بزرگ بعد

سری گوشی های هوشمند سامسونگ گلکسی اس ، همه چیز را تغییر دادند. بهترین نسخه این گوشی، گلکسی اس ۸ که در ژوئن ۲۰۱۰ منتشر شد، سامسونگ را در مورد دستگاه های اندرویدی در خط مقدم ذهن مردم قرار داد و از آن زمان، آنها را در تمام گوشه ها و محدوده های قیمتی بازار اندرویدبه چنگ انداخت.

گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس: بهترین گوشی های سامسونگ تا به امروز

گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس که به عنوان یکی از بهترین گوشی‌های سال ۲۰۱۸ معرفی می‌شوند، عالی بودند. آنها با صفحه نمایش Infinity  جدید و بلندگوهای صدای فراگیر دوگانه استریو، فراگیرترین تجربه تماشای سامسونگ را به ما ارائه می دهند.

و وقتی نوبت به دوربین رسید، سامسونگ به طور جدی بازی خود را با تعداد زیادی فناوری جدید و بهبود یافته ارتقا داد.

یکی از ویژگی های مورد علاقه ما لنز با دیافراگم دوگانه است. این ویژگی مانند چشم انسان عمل می‌کند و بسته به میزان نور وارد شده، تنظیم می شود. این ویژگی در هر کجا که هستید، عکس‌ها را شگفت انگیز می‌سازد.

و این فقط ما نبودیم که به‌روزرسانی‌های دوربین را دوست داشتیم. دوربین S9 پلاس  امتیاز DxOMark 99 را به دست آورد، بالاترین امتیاز DxOMark تا کنون، در آن زمان.

گلکسی  اس۱۰، اس۱۰ پلاس و اس۱۰ ای

سال ۲۰۱۹ شاهد ۱۰ سال سری گلکسی اس بودیم. ما امیدوار بودیم که سامسونگ چیزی عالی را برای جشن گرفتن از کیف بیرون بیاورد و نامید نشدیم.

آنها ما را با ۳ عضو جدید از خانواده گلکسی اس  آشنا کردند ، گلکسی  S10، S10+  و S10e  .

پرچمدار S10 تجربه برتر گلکسی را در اختیار ما قرار داد. با ظاهری جدید و انبوهی از فناوری‌های جدید، از سیستم پردازنده سریع‌تر، دوربین‌های حرفه‌ای و شارژ بی‌سیم ۲.۰. گرفته تا غیره، و این تمام ماجرا نیست.

تکنولوژی ۵G  در سال ۲۰۱۹ وارد عرصه دنیا شد و سریعاً با S10 آماده استفاده بود.

+S10 این تجربه را فوق العاده کرد. صحبت از قدرت بیشتر، باتری بزرگتر، دوربین بیشتر و صفحه نمایش بزرگتر است.

سپس با طراحی جمع و جور جدید و صفحه نمایش تخت  HD+ Infinity-O، اس ۱۰ ای ثابت کرد که اندازه همیشه مهم نیست. بی نقص و کامل با فناوری جدید سامسونگ.

در نهایت، گلکسی S20، اس ۲۰ پلاس و S20 اولترا

سامسونگ دهه جدید را با سه دستگاه جدید حماسی گلکسی اس ۲۰ ، اس ۲۰+  و اس ۲۰ اولترا آغاز کرد.

محدوده S20 به دوربین گوشی های هوشمند برای پایان دادن به همه دوربین ها معرفی شده و ما با دیدن برخی از مشخصات دوربین به‌طور جدی چشمگیر و فناوری جدید، می‌توانیم دلیل آن را ببینیم.

و این همه ماجرا نیست، با پردازنده جدید اگزینوس ۹۹۰، قدرت و توانایی S20 روانتر و سریعتر نیز شده است.

امروزه سامسونگ در زمینه ساخت تجهیزات صوتی و تصویری حرف اول را می زند. به عنوان گلکسی بادز ۲ پرو این شرکت توانایی حذف نویزهای صدا را بهتر از تولیدات هر شرکت دیگری دارد و همچنین کیفیت تلفن های هوشمند این شرکت زبانزد خاص و عام است.

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها