نمایندگی اشنایدر در ایران

نمایندگی اشنایدر در ایران

نمایندگی اشنایدر در ایران درست همانند سایر کشورهای جهان آشنا و معروف است. برند اشنایدر برای تمام کسانی که با صنعت برق و تجهیزات برقی در ارتباط هستند برندی شناخته شده است. طبق روال بازار، خرید تجهیزات برقی از نمایندگی بهترین روش خرید این تجهیزات است. در این مقاله راجع به خدماتی که نمایندگی‌های اشنایدر در ایران و در سرتاسر جهان ارائه می‌دهند، صحبت کرده‌ایم. همچنین به موازات این بحث مطالب مفیدی در مورد برند اشنایدر و محصولات آن بیان کرده‌ایم. پس لطفاً تا پایان مطلب همراه ما بمانید.

در این مقاله می‌خوانید:

  • نمایندگی شرکت Schneider در ایران

  • اشنایدر چیست؟

  • شرکت اشنایدر در کجا قرار دارد؟

  • محصولات اشنایدر

  • زمینه‌هایی که از محصولات اشنایدر استفاده می‌شود

  • سه دلیل اصلی که مردم محصولات اشنایدر را انتخاب می‌کنند

  • فروشگاه اینترنتی اشنایدر

  • لیست قیمت محصولات اشنایدر الکتریک

  • سایت اشنایدر

  • کلام پایانی



نمایندگی شرکت Schneider در ایران

اشنایدر برای تمام کسانی که در حوزه‌ی صنعت برق و کار با تجهیزات برقی سروکار دارند نامی آشنا است. این برند انواع تجهیزات برقی مربوط به ساختمان‌های مسکونی، کسب و کارهای کوچک خانگی، کارخانجات و غیره را تولید و به بازارهای جهانی عرضه می‌کند. نمایندگی‌‌ های اشنایدر در کشورهای متعددی از جمله ایران، چـین، اندونزی، هند، لهستان، جمهوری چک و غیره فعال هستند. برویم که با اشنایدر و محصولات آن بیشتر آشنا شویم.

اشنایدر چیست

اشنایدر یک شرکت تولید تجهیزات تابلویی، مدیریت انرژی و اتوماسیون‌های صنعتی و خانگیِ برقی است. شرکت نامبرده توسط دو برادر به نام‌های جوزف اوژن اشنایدر و ادولف اشنایدر و در سال‌های ابتدای قرن ۱۹ راه‌اندازی شده است. در ابتدا این شرکت به تولید صنایع فولاد، ماشین آلات سنگین و کشتی سازی مشغول بود. سپس در سال‌های بعدی یعنی سال ۱۹۷۵ توجه این کمپانی به شرکت Merlin Gerin جلب شد. شرکت مرلین گرین تولید کننده قطعات و تجهیزات برقی بود. در نهایت کمپانی اشنایدر نیز به تولید انواع تجهیزات برقی و الکترونیکی روی آورد و تا به امروز یکی از بزرگ‌ترین فعالان این عرصه به شمار می‌رود.

محصولات اشنایدر شامل بی‌متال، رله، شاسی، پرشر سوئیچ، فیوز مینیاتوری، کلید اتوماتیک، کلید حرارتی، اینورتر، سافت استارتر، کلید هوایی، میکروسوئیچ، کنتاکتور و بسیاری موارد دیگر هستند. برای مشاهده‌ی کامل کاتالوگ محصولات اشنایدر می‌توانید سری به سایت فروش محصولات اشنایدر با نام صنعت روز بزنید.

در حال حاضر اشنایدر صاحب کارخانه Lexal است و رتبه‌ی دومین توزیع کننده صنعت برق در اروپا را در اختیار دارد. همچنین این شرکت در سایر مناطق جهان کارخانجاتی را تأسیس کرده و محصولاتی با کیفیت و تحت نظارت شرکت مرکزی تولید می‌کند. دفاتر نمایندگی اشنایدر در سرتاسر جهان و در ایران مشغول فعالیت هستند. محصولات این برند در صنعت ساختمان روز به روز در حال گسترش است.

شرکت اشنایدر در کجا قرار دارد

شرکت مرکزی اشنایدر در شهر روی ملزمون کشور فرانسه واقع است. این شرکت فرانسوی فعالیت خود را در قرن ۱۹ آغاز کرد و در سال‌های پایانی قرن بیستم تمرکز خود را بر تولید انواع تجهیزات برقی و اتوماسیون‌های صنعتی قرار داد.

اکنون نمایندگی اشنایدر الکتریک به طور رسمی در تعداد زیادی از شهرهای صنعتی دنیا از جمله تهران فعال است. این شرکت پکیج کاملی از تجهیزات و اتوماسیون‌های صنعتی را به بازار عرضه کرده و راه حل‌های مؤثری برای مدیریت انرژی ارائه می‌دهد. در حال حاضر سهم قابل ملاحظه‌ای از بازارهای جهانی به محصولات برند اشنایدر اختصاص دارد. بد نیست در مورد محصولات برند اشنایدر و دلیل محبوبیت آن هم اطلاعاتی داشته باشید.

زمینه‌هایی که از محصولات اشنایدر استفاده می‌شود

نمایندگی اشنایدر در ایران و در سایر کشورهای جهان تمامی محصولات تولید شده توسط این شرکت را در اختیار مشتریان مربوطه قرار می‌دهند. تولیدات کمپانی اشنایدر سه زمینه‌ی کلی مدیریت مصرف انرژی، برق ساختمان و انرژی‌های تجدید پذیر را شامل می‌شود. محصولات شرکت اشنایدر در زمینه‌های زیر استفاده می‌شود.

  • تجهیزات مربوط به کسب و کارهای کوچک یا مسکونی

  • تجهیزات و اتوماسیون ساختمانی

  • تجهیزات و سیستم‌های کنترل

  • انرژی‌های خورشیدی

  • تجهیزات مربوط به محصولات با ولتاژ پایین

  • سیستم‌های خنک کننده و رک‌ها

  • تجهیزات مربوط به اتوماسیون‌های صنعتی

سه دلیل اصلی که مردم محصولات اشنایدر را انتخاب می‌کنند

چنانچه ذکر کردیم نمایندگی اشنایدر در کشورهای مختلف جهان فعالیت دارد. محصولات این شرکت در میان مردم جهان بسیار پرطرفدار هستند. از دلایل این محبوبیت می‌توان به تنوع و گستردگی محصولات، در دسترس بودن (از طریق نمایندگی‌ها) و مهم‌تر از همه کیفیت و ایمنی بالا اشاره کرد.



نمایندگی اشنایدر در ایران چه خدماتی ارائه می‌دهد

نمایندگی اشنایدر الکتریک در ایران و در سایر مناطق جهان خدمات متنوع و گسترده‌ای را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. خدماتی که نمایندگی‌های این شرکت در نقاط مختلف جهان از جمله ایران ارائه می‌دهند شامل فروش قطعات اشنایدر، تولید برخی قطعات و تجهیزات است.

شرکت فنی و مهندسی صنعت روز یکی از نمایندگی‌های شناخته شده اشنایدر در ایران است. این شرکت علاوه بر تولید و فروش قطعات اشنایدر در ایران در زمینه‌ی نصب و راه اندازی تجهیزات و قطعات اشنایدر نیز فعالیت دارد. به این صورت که با بهره‌گیری از کادر مجرب و نیروی متخصص خود و به درخواست مشتری عملیات نصب و راه اندزای این قطعات را به صورت ایمنی و استاندارد انجام خواهد داد.

فروشگاه اینترنتی اشنایدر

نمایندگی اشنایدر در موسسه‌ی فنی و مهندسی صنعت روز نه تنها خدمات فروش اشنایدر در لاله زار تهران را به طور حضوری ارائه می‌دهد. بلکه محصولات خود را از طریق فروشگاه اینترنتی اشنایدر نیز به فروش می‌رساند. فروش اینترنتی اشنایدر جهت تسهیل خرید و رفاه حال مشتریان در تمام شهرهای کشور راه‌اندازی شده است.

 

لیست قیمت محصولات اشنایدر الکتریک

توجه داشته باشید که قیمت اشنایدر الکتریک اصل با قیمت اشنایدر چـینی متفاوت است. بنابراین این تفاوت قیمت نباید برای شما حساسیت ایجاد کند و همیشه خرید کالای اصلی و اورجینال بهتر از کالای فیک و ارزان‌تر است. جهت مشاهده لیست قیمت محصولات اشنایدر الکتریک می‌توانید به سایت صنعت روز مراجعه نمایید. و در صورت تمایل به خرید با کارشناسان این سایت در ارتباط بوده و مشاوره‌ی رایگان دریافت کنید.

سایت اشنایدر

با توجه به وجود محصولات چـینی و گاهاً تقلبی اشنایدر در بازار باید در خرید این محصولات نهایت دقت را به عمل بیاورید. همانطور که پیش‌تر هم ذکر کردیم همیشه خرید اشنایدر از نمایندگی‌ معتبر بهترین روش خرید خواهد بود. می‌توانید تمامی محصولات اشنایدر را به همراه توضیحات آن در سایت اشنایدر مشاهده کنید و با مقایسه مشخصات و قیمت آن با محصولی که به شما ارائه شده خریدی مطمئن و به صرفه داشته باشید.

کلام پایانی؛

در این مقاله در مورد برند اشنایدر و محصولاتی که ارائه می‌دهد، صحبت کردیم. همچنین شرایط خرید اشنایدر از نمایندگی‌های معتبر را توضیح دادیم. توجه داشته باشید که فروش محصولات اشنایدر الکتریک توسط نمایندگی‌ها به معنی اصالت کالا و تضمین آن است. علاوه بر اینکه خرید انواع محصولات این شرکت از نمایندگی‌ امکان پذیر است، شما می‌توانید برای نصب قطعات و تجهیزات اشنایدر نیز با شرکت فنی و مهندسی صنعت روز در ارتباط باشید. امیدوارم مطالب ذکر شده برایتان مفید بوده باشد.

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها