معرفی چندی از بهترین هتل های قشم

قشم (یا قشم) از آن دسته مقاصدی است که افراد زیادی دوست دارند با زندگی مردم بومی خود آشنا شوند. از آنجایی که این جزیره مردمی بسیار خوب و بیمارستانی دارد، اگرچه مهمانان همیشه به خانه هایشان خوش آمد می گویند، اما اقامتگاه های خوب زیادی در این جزیره وجود دارد که می توانیم تعدادی از آنها را به عنوان بهترین ها به شما معرفی کنیم.

 

با چند هتل برتر قشم آشنا شوید

ما قصد داریم چند هتل برتر این جزیره را به شما معرفی کنیم و به بررسی خدمات و امکانات تفریحی، اتاق ها، دسترسی ها و دیدنی های شهر بپردازیم. پس با ما در پرشین سفر همراه باشید تا در پایان بتوانید بهترین ساکن قشم را انتخاب کنید.

هتل خلیج فارس یکی از بهترین هتل های قشم

یکی از بهترین هتل های قشم است که به دلیل نزدیک بودن به ساحل، آب و هوای متفاوتی دارد. داشتن امکانات تفریحی فراوان یکی از ویژگی های این هتل است. مانند میزهای تنیس، سالن های بیلیارد، محوطه پینگ پنگ و سالن ها و بسیاری از سرگرمی های دیگر. با این حال، مهم ترین دلیلی که این هتل را به معروف ترین هتل تبدیل می کند، این است که شما فقط باید قدمی داشته باشید و خود را در ساحل زیبا بیابید. ما به برخی از خدمات این هتل اشاره می کنیم و به یاد داشته باشید که اگر قصد سفر به این جزیره را دارید می توانید هتل خود را همین جا در پرشین سفر رزرو کنید.

 

اتاق بازی، امکانات ورزش های آبی، ساحل ویژه، کافی شاپ، تالار پذیرایی، تلویزیون LED در لابی، رستوران و قایق سواری.

هتل ساحل طلایی قشم با قیمت مناسب

در ۱۵ کیلومتری قشم، هتل ساحل طلایی قرار دارد که نامش بین بهترین های قشم است. این هتل دارای خدمات رزرو ۲۴ ساعته می باشد و علاوه بر اتاق های مختلف مسکونی، سوئیت ها و ویلا، خدمات سرگرمی زیادی نیز دارد. هر کدام از این ساکنان دارای پارکینگ مجزای ویژه هستند. در اینجا برخی از خدمات وجود دارد.

 

ساحل ویژه، رستوران، امکانات ورزش های آبی، اینترنت در لابی، پارک بازی برای کودکان، استخر، جت اسکی، سایبان

هتل ژئوپارک هتلی تمیز و نوسازی شده در قشم

فاصله با ساحل بسیار کوتاه است و برخی از اتاق ها حتی به منظره ساحل باز هستند. افرادی که در این هتل اقامت داشته اند همواره رفتار خوب کارکنان و خدمات خوب هتل را تکمیل کرده اند. دسترسی آسانی به قلعه پرتغالی ها و بازار قشم دارد. خدمات این هتل:

 

صندوق امانات، رستوران، یخچال، اینترنت، کافی شاپ، خشکشویی، حمام جداگانه، سیستم اعلام حریق

 

آدرس: قشم، جنب ساختمان معراج، قبل از اسکله ذاکری

هتل آپادانا اقامتگاه با کیفیت

این هتل ۳ ستاره با طبقات دارای رستورانی عالی در فضایی شاد و خدمات دهی کامل و بی نقص می باشد. برخی از خدمات هتل آپادانا به شرح زیر است:

 

اینترنت در لابی، یخچال، رستوران، کافی شاپ، تاکسی سرویس، سرویس بهداشتی مجزا، تاکسی سرویس، کولر، تلویزیون

 

آدرس: قشم، خیابان ولیعصر

هتل آرام یکی از بهترین هتل های جزیره قشم

این هتل در سال ۱۳۸۵ تاسیس و در سال ۱۳۹۷ بازسازی شده است. در ۴ طبقه و ۲۳ اتاق می باشد. اتاق های خوب و راحت و دسترسی آسان به مراکز خرید یکی از آینده های جالب این هتل است. خدمات شامل:

 

اتاق چمدان، رستوران، نمازخانه، کولر، اینترنت در لابی، جعبه کمک های اولیه، خشکشویی و تاکسی خدمات

 

آدرس: قشم، بلوار ولیعصر، نرسیده به چهارراه پردیس، کوچه رضوان

هتل آرتا، هتلی بسیار لوکس و زیبا

از دیگر هتل های خوب و واجد شرایط قشم است. در سال ۲۰۱۸ در ساختمانی با ۷ طبقه و ۴۸ اتاق تاسیس شد. در این هتل اتاق ها و سوئیت های زیبای متفاوتی با خدمات فراوان و دسترسی آسان به ساحل خلیج فارس وجود دارد. این هتل در نزدیکی مرکز خرید ستاره و مراکز شهر قرار دارد و هر زمان که بخواهید می توانید برای خرید بروید. برخی از خدمات گنجانده شده است.

 

پارکینگ، سیستم اعلام حریق، کمد، سیستم گرمایش و سرمایش، صندوق امانات، اینترنت در لابی، کولر، رستوران

ارم، یک هتل خوب دیگر در جزیره

هتل ۴ ستاره لوکس و بازسازی شده در قشم که در سال ۱۳۹۴ در ۵ طبقه با ۹۶ اتاق در طبقات مختلف ساخته شده است. این هتل دارای امکانات بسیار متنوعی است و رفتار کارکنان نیز بسیار خوب و محترمانه است. برخی از خدمات این هتل به شرح زیر است:

 

صندوق امانات، وسایل بهداشتی، اینترنت در اتاق، حمام مجزا، چای ساز، سیستم گرمایشی و سرمایشی

لیست کامل هتل های قشم :

https://www.persiantravel.net/hotel-booking/qeshm-hotels

هتل های چابهار

درباره هتل لیپار چابهار

هتل ۴ ستاره لیپار در سال ۱۳۸۶ ساخته شده و در همان سال کار خود را آغاز کرد و بعداً در سال ۱۳۹۵ برای ارتقای کیفیت بازسازی شد.

امکانات رفاهی

هتل لیپار در ۳ طبقه ساخته شده و دارای ۱۰۷ اتاق می باشد.

امکانات هتل: این هتل دارای یک لابی با ظرفیت ۷۰ نفر می باشد. پارکینگ رایگان با ظرفیت ۳۰ وسیله نقلیه، رستوران زیبا روی پشت بام با قابلیت پذیرایی همزمان از ۲۵۰ مهمان، چایخانه سنتی و کافی شاپی که نوشیدنی های سرد و گرم و تنقلات سبک سرو می کند، سالن بدنسازی، میزهای بیلیارد، مینی بار پولی، فضای سبز، تاکسی سرویس، خشکشویی و اینترنت در لابی.

امکانات اتاق: هتل لیپار دارای اتاق های ۱ تا ۴ نفره با چشم انداز زیبا به ساحل و دریا، خیابان و محوطه هتل می باشد. اتاق ها استاندارد، بسیار تمیز و به خوبی تزئین شده اند. هر اتاق صبحانه و سرویس اتاق رایگان دارد. اتاق ها دارای سرویس بهداشتی ایرانی و غربی، چای ساز، حمام، وای فای رایگان، تلویزیون، سیستم اطفای حریق، مبلمان (تخت، کاناپه، کشو، رخت آویز و کمد)، تلفن، یخچال و… سیستم گرمایش و سیستم سرمایش

 

موقعیت مکانی و حمل و نقل عمومی

 

هتل لیپار در شهر چابهار بسیار نزدیک به مرکز شهر است و به همین دلیل دسترسی آسانی به انواع وسایل حمل و نقل عمومی (تاکسی، اتوبوس) دارد.

لیست کامل هتل های چابهار :

https://www.persiantravel.net/hotel-booking/chabahar-hotels

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها