ویلاهای کردان که قیمت مناسبی ندارند را بشناسید

اجاره ویلا در کردان با توجه به شرایط خاص این نقطه از کشور و زیبایی‌های طبیعی آن، همواره از گزینه‌های مطرح برای گردشگران داخلی و خارجی بوده است. تنوع قیمت‌ها هم بخشی از پروسه این اجاره‌ها به‌شمار می‌آید. اما این تنوع همیشه با شرایط ویلاها تناسب ندارد و در مواردی به زیان مشتری و مهمان ویلا تمام می‌شود.

با بررسی و انتخاب ویلای مناسب در این منطقه می‌توان جلوی چنین ضرر و زیانی را گرفت. به‌ویژه اگر این کار با بررسی دقیق و از طریق سایت‌های گردشگری و اقامتی مانند جاباما صورت گیرد.

در این متن ضمن بررسی شرایط ویلاهایی با قیمت نامناسب، دلایل این موضوع را بررسی می‌کنیم.

با ما همراه باشید.

اجاره ویلا در کردان: آیا قیمت ویلاهای کردان با شرایط آنها تناسب دارد؟

کردان در فاصله کمی از تهران و قزوین به‌عنوان یکی از مراکز گردشگری به داشتن ویلاهای لوکس و لاکچری مطرح است. برای گردشگران تهرانی و شهرهای اطراف و بسیاری از مسافرانی که از مسافت‌های دور و نزدیک به این منطقه سفر می‌کنند، موضوع پیدا کردن ویلا با قیمت مناسب و شرایط و امکانات رفاهی جزو چالش‌های مهم و اساسی به‌شمار می‌آید. تا جایی که در مواردی با وجود صرف هزینه بالا برای این کار، باز هم مکانی با شرایط مناسب برای اقامت در این منطقه نصیب مهمانان نمی‌شود! برای آنکه در سفر به این منطقه دچار چنین مشکلی نشوید، لازم است هنگام اجاره ویلا در کردان، نسبت به شناخت ویلاهایی با چنین مشخصاتی آگاه باشید.

کدام ویلاهای کردان قیمت مناسبی ندارند؟

ویلاهایی با این مشخصات از نظر قیمت اجاره مناسب نیستند:

عدم دسترسی آسان به طبیعت و هوای پاک

یکی از دلایل اصلی سفر به کردان به‌عنوان یک منطقه گردشگری خوش آب و هوا، نزدیک شدن به طبیعت و استفاده از هوای پاک است. فرار از یکنواختی زندگی آپارتمانی و فاصله گرفتن از آلودگی هوا، تمدد اعصاب و استفاده از مناظر زیبای طبیعی را می‌توان انگیزه مهمی برای این سفر به‌ حساب آورد. ویلاهایی که فاقد چشم‌انداز زیبا بوده یا ساختمان آنها استفاده از هوای پاک و آزاد و طبیعت سالم را از مهمانان می‌گیرد، نباید با قیمت بالا اجاره داده شوند.

کمبود امکانات رفاهی و شهری

دسترسی به امکانات مورد نیاز در هر سفر بخشی از لذت اقامت در ویلاهای لوکس کردان به شمار می‌آید. برای مثال وجود اینترنت پرسرعت، دسترسی آسان به مسیرهای شهری و وسایل نقلیه عمومی، برخورداری از امکانات سرمایشی و گرمایشی مناسب، استخر آب گرم و سقف متحرک قابل کنترل و مواردی نظیر آن را می‌توان از جمله امکانات چنین ویلاهایی برشمرد. در صورت عدم وجود این امکانات، قیمت اجاره ویلا در منطقه کردان متفاوت خواهد بود و قیمت بالا برای چنین ویلاهایی مناسب نیست.

وسعت کم و پلان نامناسب ویلا

از ویلاهای کردان برای اجاره دسته جمعی و سفرهای خانوادگی و دوستانه استفاده زیادی می‌شود. این مورد اغلب با اجاره بالاتر و محاسبه تعداد نفرات همراه بوده و برای مالکین چنین ویلاهایی با سود بالا همراه است. اما از نگاه مشتریان، در صورتی که نقشه و طراحی ویلا با وجود مساحت نسبتا بالا، امکان استفاده آسان و راحتی لازم را به مهمانان ندهد، معامله منصفانه‌ای صورت نگرفته است.

در ویلاهای دوبلکس که امکان سکونت تعداد بیشتری از مهمانان فراهم است، یا مواردی با وسعت بیشتر می‌توان مبلغ اجاره را بر اساس شرایط موجود و با توافق طرفین تا حدودی افزایش داد.

ویلاهایی بدون امکان برگزاری برنامه‌های جمعی

در سال‌های اخیر اجاره ویلا در کردان برای برگزاری مراسم و جشن‌های مختلف بسیار متداول شده است. علاوه بر زیبایی طبیعی منطقه و هوای مناسب، در چنین مواردی نیاز به امکانات لازم و دسترسی آسان به راه‌های شهری وجود دارد. به‌علاوه مساحت ویلای مورد نظر برای این منظور و نقشه آن، فضای باز کافی و نورپردازی و سایر امکانات لازم در این مورد تاثیرگذارند.

همه این موارد با افزایش قیمت ویلاهای اجاره‌ای در کردان به‌دلیل تجاری بودن چنین املاکی همراه است. اما در صورت اجاره ویلاهای فاقد این ویژگی‌ها، نمی‌توان استفاده لازم را از آنها داشت. به این ترتیب قیمت‌های پرداختی بابت اجاره ملک چندان منصفانه به‌نظر نمی‌رسند.

ویلاهای فرسوده

برخی املاک به‌دلیل بافت فرسوده و عدم رسیدگی به آنها طی سال‌ها مزایای کاربردی خود را از دست داده و قابلیت استفاده چندانی ندارند. تعمیرات سطحی و استفاده از اقلام دکوراتیو برای نو و مفید جلوه دادن این نوع ویلاها در کردان، نباید مشتریان را به پرداخت اجاره بهای بالا برای این املاک وادار کند. در چنین مواردی بهتر است مالکین با دریافت اجاره کمتر و منصفانه، منطبق با شرایط و امکانات ویلا زمینه را برای اجاره آسان این املاک برای مسافران با توان کمتر فراهم کنند.

آیا قیمت اجاره ویلاهای کردان برای تهرانی‌ها مناسب است؟

این روزها از تفریحات گروهی تا مهمانی‌های خصوصی، ورزش و بازی‌های دسته‌جمعی و دوستانه و دورهمی‌های جذاب و گرم تابستانه و زمستانه در کردان به بخش ثابتی از تفریحات پایتخت‌نشینان و مهمانان فصلی آنها تبدیل تبدیل شده است. تا جایی که بسیاری از اجاره کنندگان املاک ویلایی کردان را اهالی این کلانشهر تشکیل می‌دهند.

قیمت اجاره ویلا در کردان نسبت به موارد مشابه در تهران به‌مراتب مناسب‌تر است. اما مشتریان چنین ویلاهایی انتظارات بالاتری نسبت به سایرین برای تامین الزامات اقامتی خود داشته و تقاضای امکانات کامل‌تری از مالکین دارند.

همینطور برای برگزاری جشن‌های عروسی و تولد، مناسبت‌ها و آیین‌هایی که نیاز به فضایی مناسب مانند ویلاهای کردان دارند، این نوع املاک با فراهم کردن امکانات اولیه کاملا مهیا بوده و با اجاره مناسب، گزینه ایده‌آل به‌شمار می‌آیند.

آیا شما هم از اهالی تهران بوده یا تاکنون در سفرهای خود به پایتخت از ویلاهای اجاره‌ای کردان استفاده کرده‌اید؟ در این صورت می‌توانید تجربیات خود را در این مورد با دیگران در میان گذاشته و آنها را از کرایه مناسب برای این ویلاها مطلع کنید!

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها