بهترین وکیل ملکی در کرج + مشاوره در امور املاک و مستغلات

بهترین وکیل ملکی در کرج

در این مقاله می خواهیم با وکیل ملکی در کرج و وکیل زمین در کرج صحبت کنیم و برای دریافت مشاوره حقوقی و وکیل در کرج می توانید از شماره های موجود در سایت وکیل تهران ۲۴ استفاده نمایید.

وکیل ملکی در کرج چه می کند؟

اگر به دنبال وکیل ملکی در کرج هستید که در امور مختلف مرتبط با پرونده های معاملات ملکی تخصص داشته باشد و قصد دارد مطالبات ملکی خود را با کمترین پیچیدگی و سختی تکمیل کند، گروه وکلای تهران ۲۴ شامل گروه وکلای دادگستری در آی تی. کرج است که در زمینه مسائل ملکی ماهر و با تجربه است و با کمک آنها می توانید بر طرف دیگر معامله مسلط شوید.

وکیل ملکی در کرج چگونه است؟

هنگامی که افراد در مورد معاملات ملکی با یکدیگر مذاکره می کنند و قصد خرید، فروش و اجاره را دارند، باید قانون اساسی معامله را بدانند تا از تسلط طرف مقابل و منفعت اکثریت آن در معامله جلوگیری شود. .

ممکن است در حین معاملات افراد در برخی موارد با یکدیگر توافق نداشته باشند و این نوع مشاوره حقوقی در کرج با وکیل مجرب و با سابقه در دعاوی ملکی بسیار مفید و صحیح باشد به همین دلیل به موزه پیشنهاد می شود. نقل و انتقالات در کرج برای جلوگیری از ضرر احتمالی به مشاوره حقوقی مراجعه کنید.

مطالبات ملکی در کرج شامل موارد زیر است: 

  • اجاره، خرید و فروش ملک
  • وقف
  • خلع ید
  • تصرف عدوانی
  • اشتراک
  • تفکیک ملک مشاع
  • و …

در دعاوی ملکی باید بتوانید مدارک و گواهی های قانونی برای اثبات ادعای خود ارائه دهید و بر مراحل قانونی اخذ ادعای خود مسلط باشید. گروه وکلای وکیل تهران ۲۴ سوابق روشنی در دعاوی ملکی دارد که بهترین مشاوره را در این زمینه به شما می دهد.

وکیل ملکی در کرج فردی وظیفه شناس و کوشا برای کمک به موکلان خود در زمینه های مختلف است.

وکیل اراضی در کرج

اراضی کشاورزی و بخش حقوقی یکی از مناطقی است که نیامند در آن بحث و تحقیق زیادی دارد. از سوی دیگر، صبحات موضوعی است که نیاز به بصیرت و مهارت زیادی در دعاوی ملکی دارد.

از این رو گروه وکلای وکیل تهران ۲۴ با داشتن وکلای مجرب در دعاوی اراضی کشاورزی در کراچی و وکالت وکلای دادگستری در کراچی بهترین خدمات را به شما ارائه می دهد.

قبل از هر چیز در مورد جرایم خشن باید بدانید که این یکی از جرایم علیه اموال و تجهیزات است. لذا هم از نظر حقوقی و هم کیفری رسیدگی می شود.

انواع دعاوی حقوقی مربوط به املاک توسط وکیل ملکی در کرج

  • دعاوی تخلیه ید

در صورتی که مالک مال منقول یا غیرمنقول در ضمن عقد، استرداد اموال خود را که به دیگری سپرده شده است (به دلایلی مانند فسخ قرارداد) مطالبه کند، به آن درخواست تخلیه گفته می شود. در این صورت وکیل شما می تواند با شکایت و دفاع از حقوق شما حقوق از دست رفته را استیفا کند. 

  • دعاوی الزام به اخذ تخلیه ید

زمانی که فروشنده ملک به تعهدات خود در قرارداد عمل کرده و قسمتی یا تمام مبلغ مندرج در معامله ملک را در اختیار خریدار قرار داده و در این صورت قرارداد به هر دلیل منطقی فسخ شده و خریدار از استرداد ملک خودداری می کند. در چنین حالتی فروشنده از خریدار برای حذف ید شکایت می کند. 

  • دعاوی خلع ید

پرونده ای است که توسط شخصی تشکیل می شود که اموال غیرمنقول او مانند زمین یا آپارتمان بدون اجازه توسط شخص دیگری تصرف شده است و شخص متصرف از تسلیم مال خودداری می کند. تسلیم چیست؟ مالکیت به اموال منقول تعلق نمی گیرد و تصرف می شود. تصرف بدون رضایت مالک یا قرارداد رسمی صورت گرفته است. 

  • الزام به تنظیم سند رسمی

در صورتی که فروشندگان از مراجعه به دفتر و تنظیم سند رسمی در معامله خودداری کنند، خریدار می تواند بر اساس قرارداد املاک مربوطه، علیه بنگاه معاملات املاک شکایت کند.

  • تقسیم اموال مشترک (افراز املاک مشاع)

در صورتی که بیش از یک نفر در ملکی سهم داشته باشند، آن ملک را تضامنی می گویند. در صورت عدم توافق شرکا با یکدیگر دعوا در مورد تقسیم ملک پیش می آید. تفاوت بین تفکیک عمومی و تفکیک چیست؟ تفکیک ملک موجب از بین رفتن ملکیت نمی شود بلکه تفکیک شراکت را از بین می برد. افراز به درخواست یکی از مالکین انجام می شود ولی در افراز به درخواست همه شرکاء انجام می شود.

  • دریافت مجوز پایان کار

یکی از وظایف وکیل ملکی در کرج رسیدگی به مسائل مربوط به عدم اعطای پروانه ساختمانی می باشد که اخذ پروانه ساختمانی یکی از مشکلاتی است که سازندگان املاک با آن مواجه هستند. برای مشاوره در این زمینه می توانید از مشاوران کرج وکیل بهره مند شوید. 

  • دعوا در مورد مالکیت ملک

یکی دیگر از موارد الزامات قانونی، اثبات مالکیت ملک است که وکیل ملکی می تواند در این زمینه به شما کمک کند.

  • امور ثبتی ملک

یکی دیگر از مواردی که می توانید به وکیل املاک بسپارید، ثبت ملک است. همانطور که می دانید امور ثبت نام مستلزم ادامه مراحل اداری است و حضور وکیل می تواند کار شما را آسان کند.

  • شکایات کاربری اراضی (تغییر کاربری زمین)

برخی از مواردی که مانع ساخت و فروش ملک می شود طراحی کانال، تغییر کاربری، اشتباه در ثبت زمین و … می باشد.

در چنین مواردی، وکیل شما با مراجع ذیربط بحث و تبادل نظر کرده و موارد را به سازمان مسکن، اداره ثبت احوال جهاد دانشگاهی ارائه و نسبت به رفع آن اقدام خواهد کرد.

  • اخذ پروانه ساخت و ساز

در برخی موارد می توانید برای دریافت پروانه ساختمانی به کمک وکیل املاک گاراژ حساب کنید، مخصوصاً زمانی که برای دریافت این مجوز مشکل قانونی یا حقوقی دارید. در این صورت یک وکیل می تواند شما را در این زمینه راهنمایی کند.

وظایف وکیل ملکی کرج در دعاوی کیفری

در قسمت های قبل درباره دعاوی حقوقی در مورد املاک توضیح دادیم .علاوه بر دعاوی حقوقی ، دعاوی دیگری نیز وجود دارد که از نوع کیفری می باشد و طرح آنها با کیفر خواست همراه است مانند:

  • فروش ملک غیر

یکی از انواع فروش مال غیر ،فروش ملک غیر می باشد. که مربوط به اموال غیر منقول می باشد.

  • دعوای مزاحمت از حق

وقتی فردی بدون خارج کردن ملک از تصرف مستاجر یا متصرف قانونی فعلی اقدام به مزاحمت در انتفاع فرد کرده باشد.

  • جعل سند ملکی

برای پیروزی در پرونده‌هایی نظیر فروش ملک به چند خریدار، جعل سند ملکی توصیه می شود از بهترین وکلای ملکی در گروه وکلای وکیل تهران ۲۴ راهنمایی بگیرید.

  • دعوای ممانعت از حق

زمانی طرح می شود که شخصی مانع از انتفاع ما از ملکی شده باشد. 

  • دعوای تصرف عدوانی

زمانی که فردی به عنوان متصرف قانونی سابق، ادعای خروج و تصرف او از ملکی به رضایت خودش را داشته باشد. اما باید قبل از هر اقدامی تصرف سابق خواهان و تصرف لاحق یا همان متصرف کنونی اثبات شود.

  • خیانت در ملک به امانت گذاشته شده

به طور کلی خیانت در امانت شامل دعاوی کیفری خواهد بود و اثبات آن شامل جرم می باشد. فرقی نمی کند که امانات منقول و یا غیرمنقول باشد.

در تقسیم بندی چهارم هم اراضی از عقیده کاربرد به اراضی مسکونی و باغات و … تقسیم بندی می شوند. چیزی که در به خاص اراضی اهمیت دارد مشکلات حقوقی آن است. بررسی به دعاوی و اختلافات ارضی نیا به کارشناسی های فروان دارد و جزو سنگین ترین ترین دعاوی در دادسرا ها به شمار می رود. 

لذا پیدایی مشکل در هرکدام احتیاج به یک متخصص دعاوی اراضی دارد تا با بینش و خبرت در این زمینه به راهنمایی شما عزیزان بپردازد.موسسه حقوقی وکیل تهران ۲۴ به شما بهترین وکیل دعاوی ارضی را معارفه می کند. 

  • تصرف عدوانی زمین کشاورزی

تصرف عدوانی به معنای تصرف غیر قانونی و نامشورع زمین کشاورزی است. در فرم رخ دان این کار مطابق با ماده ۱۷۴ ضابطه آیین‌دادرسی دادگاه‌های عمومی و انقلاب در کار مدنی:

دادسرا در صورتی حکم دادگاه به نفع خواهان می دهد که به طور مقتضی دستیابی کند خوانده، ملک متصرفی خواهان را عدوانا تصرف ویامزاحمت یا ممانعت از حق استفاده خواهان نموده است.

درصورتیکه قبل از اصدار حکم دادگاه، خواهان تقاضای اصدار دستور چندگاهه نماید و دادسرا ادله ها وی راموجه تشخیص دهد، دستور خودداری از تشکیل اثار تصرف و یا تکمیل اعیانی از قبیل احداث بنا یا غرس اشجار یا کشت و زرع، یا از بین بردن اثار موجود و یا خودداری از ادامه مزاحمت و یا ممانعت از حق را در ملک مورد دعوا صادر خواهد کرد. 

این دستور با اصدار حکم دادگاه به رد دعوا مرتفع می شود مگر اینکه مرجع تجدیدنظر دستور مجددی در این به خاص صادر نماید. 

سخن پایانی

لذا در به خاص تصرف زمین های کشاوری از عقیده حقوقی و شرعی و اینگونه از منظر دادسرا دستور متفاوت است. اگر متصرف در زمین درخت کاشته باشد یا وقت برداشت محصول درختانش باشد باز هم احکام صادره متفاوت خواهد بود.

جهت داشتن سوال از وکیل ملکی کرج می توانید از مشاوره حقوقی رایگان استفاده نمایید و سوالات خود را مطرح کنید.

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها