مهاجرت آسان به کانادا در وکیل لند

مهاجرت به کانادا یکی از مواردی است که در مجموعه وکیل لند انجام می شود. ما در مجموعه وکیل لند در ارتباط با نحوه مهاجرت از طریق تحصیلی و غیره صحبت می کنیم. همچنین در وبسایت ما شما می توانید شرایط مختلف برای پذیرش در دانشگاه در کشورهای مختلف را بررسی کنید. کشور کانادا قصد دارد از بیش از ۱.۳ میلیون مهاجر جدید بین سال های ۲۰۲۲ و ۲۰۲۴ استقبال کند. برای مهاجرت به کانادا در سال ۲۰۲۳ روش های زیادی وجود دارد که در ادامه ۵ روش ساده برای این کار را توضیح خواهیم داد. اگر علاقه مند به کسب اطلاعات در مورد هر راه ممکن برای مهاجرت هستید، به صفحه اصلی مهاجرت به کانادا ما مراجعه کنید. امروز ما در وبسایت وکیل لند در ارتباط با مهاجرت به کانادا صحبت می کنیم. 

آیا مهاجرت به کانادا آسان است؟ 

 

مهاجرت به کانادا آسان نیست. مراحل زیادی وجود دارد که فرد باید برای موفقیت در درخواست و تایید مهاجرت به کانادا انجام دهد. همچنین، این فرآیند می تواند چند ماه و در برخی موارد چند سال طول بکشد. اما اگر می‌دانید چه گزینه‌هایی در دسترس هستند، می‌توانید شانس موفقیت خود را افزایش دهید. در ادامه  می توانید نحوه مهاجرت به کانادا از طریق اقامت دائم، کار، بازدید و حتی اخذ ویزای تحصیلی کانادا را بیاموزید. 

نحوه مهاجرت به کانادا در ۲۰۲۳ 

در ادامه به بررسی این موضوع خواهیم پرداخت. 

برنامه اکسپرس اینتری

برنامه مهاجرت به کانادا که به مهاجران اجازه می دهد تا به عنوان کارگران ماهر از طریق اکسپرس اینتری در کانادا زندگی و کار کنند. سیستم جدید به اداره شهروندی و مهاجرت کانادا (CIC) اجازه می‌دهد تا مهاجرانی را که در برنامه‌های مهاجرت اقتصادی فدرال دارای مهارت هستند یا دارای شرایط لازم هستند، به طور فعال ارزیابی، استخدام و انتخاب کند: 

  • برنامه کارگران ماهر فدرال (FSWP)
  • برنامه تجارت ماهر فدرال (FSTP)
  • کلاس تجربه کانادایی (CEC)

برنامه اکسپرس اینتری همچنین به استان ها و مناطق مجزا اجازه می دهد تا از این سیستم استفاده کنند. این کار باعث می شود تا خواسته های بازار کار برآورده شود.

اکسپرس اینتری یکی از محبوب ترین راه های مهاجرت به کانادا

معمولاً، این یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های کانادا است، اما ما از دسامبر ۲۰۲۰ قرعه کشی FSW و از سپتامبر ۲۰۲۱ شاهد CEC نبودیم.

حمایت مالی Family Class

Family Class سنگ بنای سیاست مهاجرت به کانادا است. خانواده ها در کانادا می توانند از بستگان خود حمایت مالی کنند تا به طور دائم به کانادا بیایند. برای اینکه واجد شرایط حمایت مالی از بستگان خود باشید، باید شهروند یا مقیم دائم کانادا باشید. همچنین افرادی که می توانید پشتیبان آن ها شوید عبارتند از: همسر و فرزندان زیر ۲۲ سال شما (در این مورد استثناهایی وجود دارد). در حال حاضر حمایت مالی از والدین یا پدربزرگ و مادربزرگ دیگر گزینه ای نیست. با این حال، می توانید آن‌ها را تحت رده سوپر ویزا به کانادا بیاورید.

ویزای کار LMIA و مهاجرت به کانادا

بسیاری از متقاضیان مهاجرت به کانادا ابتدا پیشنهادهای کاری کانادا را دریافت می کنند، برای ویزای کار اقدام می کنند و سپس بر این اساس به کانادا مهاجرت می کنند. LMIA شامل تضمین یک پیشنهاد شغلی کانادایی است. این یک فرآیند بسیار پیچیده است اما می تواند منجر به اقامت دائم کانادا شود.

برنامه های Provincial Nominee (PNP)

مسیر PNP در حال تبدیل شدن به یک راه محبوب برای مهاجرت به کانادا است. استان‌های کانادا مانند آلبرتا، انتاریو، بریتیش کلمبیا و سایر استان‌های کانادا برنامه‌های مهاجرتی خود را توسعه داده‌اند که اغلب منجر به یک روند سریع می‌شود. با این حال، دسته PNP عموماً مستلزم آن است که متقاضیان پس از ورود به کانادا در استان های مربوطه اقامت داشته باشند. علاوه بر این، اکثر PNP ها برای واجد شرایط شدن نیاز به پیشنهاد شغلی از یک کارفرمای کانادایی دارند.

  • برنامه نامزد مهاجرت آلبرتا (AINP)
  • برنامه نامزدهای استانی بریتیش کلمبیا (BCPNP)
  • برنامه نامزدهای استانی منیتوبا (MPNP)
  • برنامه نامزدهای استانی نیوفاندلند و لابرادور (NLPNP)
  • برنامه نامزدهای استانی نیوبرانزویک (NBPNP)
  • برنامه نامزدهای استانی نوا اسکوشیا (NSPNP)
  • برنامه نامزدی مناطق شمال غربی (NTNP)
  • برنامه نامزد مهاجرت انتاریو (OINP)
  • برنامه نامزد استانی جزیره پرنس ادوارد (PEI PNP)
  • برنامه نامزد مهاجرت ساسکاچوان (SINP)
  • برنامه نامزد یوکان (YNP)

مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری

مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری برای افرادی طراحی شد که دارای ارزش خالص بالایی هستند. همچنین کسب‌وکارهایی را در خارج از کشور دارند یا مدیریت می‌کنند. هر دو برنامه تا حدودی مشابه هستند و مستلزم آن است که متقاضیان دارای ارزش خالص بالایی باشند. همچنین سرمایه گذاری زیادی در یک صندوق سرمایه گذاری تایید شده برای یک دوره ۵ ساله انجام دهند. مهاجران سرمایه گذار می توانند همسر و فرزندان خود را به عنوان افراد تحت تکفل در درخواست خود بیاورند.

 

منبع : مجموعه مهاجرتی وکیل لند

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها