اولین موسیقی چگونه کشف شد ؟

تاریخچه و قدمت موسیقی و آهنگ به زمان های بسیار دور و قدیم باز می گردد. حتی قابل ذکر است که قبل از پیدایش زبان و گفت و گو، انسان ها با موسیقی آشنایی داشتند. ما در این مقاله به بررسی این سوال که اولین موسیقی چگونه کشف شد، بپرداختیم . با ماهمراه باشید.

جالب است که اولین راه در زمینه ی پیدایش موسیقی، آواهایی بودند که  از حنجره انسان ها خارج می شدند . ما در بخش دانلود آهنگ های برتر پارسیانه انواع موسیقی در سبک های متفاوت را گردآوری کردیم تا از شنیدنشان لذت ببرید.

در زمان انسان های اولیه یا همان نئاندرتال ها، به مرور زمان گونه های جدیدی از بشر در بخش های مختلف اروپا پراکنده شدند. همچنین جمعیت انسان ها که از نئاندرتال ها باهوش تر و خلاق تر بودند، افزایش پیدا کرد و در نهایت نئاندرتال ها از بین رفتند.

تفاوت انسان ها و نئاندرتال ها

بین انسان ها و نئاندرتال ها تفاوت های چشمگیری وجود داشت.

به طور مثال نئاندرتال ها در غارها زندگی می کردند و غارنشین بودند و غارها را تزیین نمی کردند، ولی وقتی اجداد نخستین انسان ها در غارها ساکن شدند، دیواره های غار ها را به بوم های نقاشی برای خلق زیبایی تبدیل کردند. انسان ها از طریق دست زدن موسیقی ریتمیک را پدید می آوردند. همچنین شواهدی نشان دهنده این موضوع می باشد که انسان ها با ضربه زدن به ناقوس ها یا قندیل های سنگی که در غار ها و محوطه های زندگیشان پیدا می‌شد و همچنین خود غارها که باعث انعکاس صدا می شدند، دست به تولید موسیقی  و ریتم می زدند. پس می‌توان به این نتیجه رسید که موسیقی قدمتی دور و دراز دارد.

اولین موسیقی چگونه کشف شد

اگر بخواهیم از موارد استفاده موسیقی در آن زمان ها نام ببریم، باید گفت که انسان ها از موسیقی به عنوان ابزاری برای برقرار کردن

ارتباط استفاده می کردند.  البته قابل ذکر است که برخی از موسیقی ها جنبه ی روحانی داشت و در ستایش و نیایش خدایان و امور مختلف دینی از آنها بهره برده می شد . همچنین در مقابل خلق موسیقی عملکردهای متفاوتی شکل گرفت که مانند رقص و حرکات موزون جنبه سرگرم کننده و شادی آور داشتند

زیرا مهمترین دلیلی که باعث ایجاد و ماندگاری موسیقی طی گذر زمان ونسل به نسل شد، جمع کردن افراد به دور هم بوده است. اگر به آهنگ های شاد علاقه مند هستید، می توانید با مراجعه به شادترین آهنگ های پارسیانه، موسیقی مورد علاقه خود را پیدا کنید.


کشف کردن ابزار آلات مختلف موسیقی

بعد از وارد شدن انسانها در سرزمین اروپا،به مرور زمان آن ها از پیکر های انسان ها و حیوانات و استفاده کردن از استخوان و عاج های آن ها،برای ساختن سازهای موسیقی استفاده می کردند. و به مرور زمان هم بعضی از ابزارهای موسیقی کشف شدند.که برخی از آنها بین ۳۹ هزار سال و یا حتی ۴۳ هزار سال قدمت دارند.

رسانه دانلود آهنگ پارسیانه

تعدادی از این سازها در جنوب غرب آلمان در سه جای مختلف کشف شدند .همچنین تعدادی از دانشمندان معتقدند که، هنر و ابزار آلات موسیقی ابتدا در اروپا، حدود ۴۰ هزار سال قبل پدید آمد. که برخی از آنها به قدری ماهرانه و پیچیده هستند که در سطح بالاتری از نخستین سنت های هنری شکل گرفتند.

نئاندرتال‌ها و نواختن فلوت

در جایی که نئاندرتال ها زندگی می کردند، سازی به نام فلوت با قدمت ۴۳ هزار سال کشف شده است. همچنین فرانچسکو اعتقاد دارد که تشخیص دادن و پیدا کردن این دسته از سازها در محل زندگی انسان های باستان، امری شدنی و ممکن می باشد. زیرا آناتومی صوتی آنها و ما مثل هم و توانایی صوتی آنها هم مشابه با ما می باشد. اگر شما هم جزو طرفداران ترانه های قدیمی هستید، می توانید با پرطرفدارترین آهنگ های پارسیانه  وارد دنیای نوستالژیک موسیقی شوید.

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها