پنل اس ام اس رایگان و ویژگی‌های آن

استفاده از خدمات رایگان در هر زمینه‌ای همیشه وسوسه برانگیز بوده است. این مطلب درمورد پنل‌های پیامکی هم وجود دارد. احتمالا بعد از سرچ این عبارت در گوگل لیست شرکت‌هایی که پنل پیامکی رایگان ارائه می‌دهند را مشاهده خواهید کرد. می‌دانید که هرکدام از انواع پنل‌ها ویژگی‌های خودشان را دارند. ما در ادامه این مطلب به چند مورد از ویژگی‌های پنل پیامکی رایگان و تقاوت آن با پنل‌های پولی اشاره خواهیم کرد تا بتوانید تصمیم بگیرید هنگام خرید پنل پیامک کدام نوع پنل را انتخاب کنید. پس تا پایان با ما همراه باشید.

پنل اس ام اس رایگان

پنل پیامک چیست؟

پنل پیامکی یک نرم افزار اینترنتی است که امکان ارسال انبوه پیامک را برای کسب و کارها فراهم می‌کند. علاوه بر این، صاحبان کسب و کار می‌توانند پنل کاربری خود را مدیریت کرده و مشتریان خود را بر اساس ویژگی‌های مختلف دسته بندی کنند. این پنل‌ها بسته به شرکتی که انتخاب می‌کنید، به صورت رایگان یا پولی و با تعرفه‌های متفاوت در اختیار کسب و کارها قرار می‌گیرد.

امکانات پنل پیامک رایگان

  • ثبت نام اولیه رایگان
  • تخفیف برای تعرفه‌های ستاره دار
  • کد تخفیف هدیه اولین خرید
  • ارسال پیام صوتی انبوه به موبایل و تلفن ثابت
  • وب سرویس پیامکی برای برنامه نویسان
  • سازگاری با انواع افزونه‌های وردپرسی
  • ایجاد شرایط نحوه عبور از بلک لیست مخابرات
  • امکان ایجاد دفترچه تلفن شخصی و منتخب
  • تنوع کاملی از انواع ارسال پیامک منطقه‌ای
  • امکان ایجاد مسابقه و نظر سنجی پیامکی
  • خط اختصاصی ۵۰۰۰ رایگان
  • کد تخفیف روز تولد
  • جشنواره های دوره‌ای
  • ارسال‌های گروهی پیشرفته
  • ارسال پیامک‌های اطلاع رسانی
  • منشی پیامکی و پاسخ خودکار
  • ارسال پیامک به شهر و استان
  • ارسال اس ام اس از روی نقشه
  • ارسال پیامک از فایل اکسل
  • ارسال پیامک‌های دوره ای هفتگی، ماهانه و سالانه

پنل اس ام اس رایگان

تفاوت‌های پنل پیامکی رایگان با پنل‌های پولی

شما می‌توانید برای شروع کارتان، بر اساس شرایط خود پنل پیامکی پولی یا پنل پیامکی رایگان را انتخاب کنید. در ادامه مقایسه‌ای بین پنل پیامکی پولی و رایگان خواهیم داشت:

تعرفه بالا

یکی از مهم‌ترین تفاوت‌های پنل پیامکی پولی و رایگان، تعرفه ارسال پیامک است. در پنل‌های پولی، معمولا باید هزینه کمتری به ازای هر پیامک پرداخت خواهید کرد. در حالی که هزینه ارسال پیام در پنل پیامکی رایگان بیشتر است. درواقع یکی از راه‌های جبران مافات همین اضافه‌کردن تعرفه پیامک است. اما همه سامانه‌های ارسال پیام، هزینه بالایی برای ارسال اس ام اس در پنل پیامکی رایگان دریافت نمی‌کنند.

تفاوت در ارائه خدمات

یکی از مهم‌ترین تفاوت‌های این دو نوع پنل، تفاوت در تعداد خدماتی است که ارائه می‌دهند. پنل‌های پولی خدمات بیشتری را رائه می‌دهند، پس اگر نیاز دارید برای کسب و کار خود از تمامی خدمات پنل پیامکی استفاده کنید، پنل پیامکی پولی انتخاب بهتری است. بنابراین قبل از اینکه پنل خود را انتخاب کنید، بهتر است ابتدا نوع خدماتی که به آن نیاز دارید را مشخص کرده و بر اساس آن برای انتخاب نوع پنل پیامکی تصمیم بگیرید. چراکه گاهی اوقات، پنل پیامکی رایگان در صرفه جویی هزینه‌ها بسیار سودمند خواهد بود.

ارائه خط اختصاصی

پنل‌های ‌پیامک هر کدام یک تا دو خط اختصاصی روی خودشان به‌صورت کاملاً رایگان دارند که به نام شما ثبت می‌شود. بسیاری از پنل‌های پیامکی رایگان، تنها خط اشتراکی به کابران خود ارائه می‌دهند. این خطوط قابلیت‌های کمتری داشته و ممکن است برای برخی از کسب و کارها مناسب نباشند. از طرفی بسیاری از مشاغل نیاز به پنل پیامکی اختصاصی که متناسب با فعالیت آن‌ها طراحی شده باشد، دارند.

معمولاً شرکت‌هایی که پنل‌های اس ام اس رایگان دارند، خطوط اختصاصی را به‌طور رایگان در اختیار شما نمی‌گذارند؛ در نتیجه شما باید با صرف هزینۀ جداگانه‌ای آن‌ را خریداری کنید تا بتوانید امکان دریافت پیامک را داشته باشید و از ماژول‌هایی مثل برگزاری مسابقۀ پیامکی استفاده کنید. پس حتماً قبل از شروع بازاریابی پیامکی خودتان این مورد را هم بررسی کنید.

ارسال پیامک به بلک لیست و بازگشت هزینه

با استفاده از پنل پیامکی رایگان هم می‌توان مانند پنل پیامکی پولی، برای لیست سیاه مخابرات پیام ارسال کرد. با این حال، در صورتی که تعداد زیادی از پیام‌های کسب و کار مورد نظر برای لیست سیاه مخابرات ارسال نشود، در اکثر موارد هزینه آن به کسب و کار بازگشت داده نخواهد شد. این موضوع به هیچ وجه به نفع کسب و کارها نیست. چرا که اکثر پیامک‌های تبلیغاتی برای بلک لیست مخابرات ارسال نمی‌شوند. معمولا کابران پیامک‌های تبلیغاتی خود را مسدود می‌کنند. به همین دلیل، ممکن است تعداد زیادی از پیامک‌های تبلیغاتی برای مخاطبین فرستاده نشود. در این حالت، مدیریت سامانه پنل پیامکی موظف است هزینه آن را به کسب و کارها بازگرداند. با این وجود بسیاری از سامانه‌هایی که پنل پیامکی خود را به شکل رایگان در اختیار کسب و کارها قرار می‌دهند، هزینه ارسال پیام به بلک لیست مخابرات را به کسب و کارها باز نمی‌گردانند.

پنل اس ام اس رایگان

جمع بندی

تا اینجا با ویژگی‌های پنل اس ام اس رایگان و تفاوت‌های آن با پنل‌های پولی آشنا شدید و دانستید که پنل پیامکی رایگان خدمات بسیار کمتری نسبت به پنل‌های پولی ارائه می‌کند. علاوه بر این، کسب‌وکارها معمولاً با دریافت پنل پیامکی رایگان امکان استفاده از خط اختصاصی را نخواهند داشت. همین موضوع باعث شده که بسیاری از کسب و کارها برای انجام بازاریابی پیامکی به خرید پنل‌های پیامکی پول بپردازند. این موضوع کمی برای صاحبان کسب و کارهای نوپا نگران کننده است. در این میان شاهوار پیام یکی از شرکت‌های ارائه دهنده انواع پنل‌های پیامکی است که انواع پنل‌های رایگان و پولی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این سامانه گزینه بسار مناسبی برای کسانی است که می‌خواهند پنل‌های اس ام اس را با قیمت مناسب و با کیفیت بالا داشته باشند.

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها