همه چیز درباره ویژگی‌‌های کرکره فولادی و مزایا و معایب آن

کرکره‌‌های فولادی یکی از انواع کرکره‌‌های برقی هستند که ریل‌ها و تیغه‌ای که در آن به کار رفته از جنس فولاد است. این کرکره‌ها دارای استحکام و دوام بسیار بالایی هستند و به همین دلیل بیشتر برای درب‌‌های ورودی ساختمان‌ها مورد استفاده قرار‌ می‌گیرند. این کرکره‌ها نیز همانند سایر درب‌‌های اتوماتیک دارای ویژگی‌ها و مزایا و معایب خاصی هستند. اگر‌ می‌خواهید در مورد ویژگی‌‌های کرکره‌‌های فولادی اطلاعات بیشتری کسب کنید پیشنهاد‌ می‌کنیم تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

ویژگی‌‌های کرکره فولادی

کرکره فولادی دارای ویژگی‌‌های خاصی است که آن را از سایر محصولات مشابه متمایز نموده و طرفداران بسیاری دارد. از جمله این ویژگی‌ها‌ می‌توان به موارد زیر اشاره نمود.

·       ضد ضربه بودن

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌‌های  کرکره فولادی ضد ضربه و مقاومت بالا در برابر آسیب و فرسایش است. این کرکره‌ها در مقابل عواملی مثل باد و باران، فشار، تغییرات دمایی و هر نوع ضربه دارای مقاومت بالایی هستند. این ویژگی موجب شده که کرکره‌‌های فولادی با گذشت زمان کمتر دچار آسیب شوند و طول عمر بیشتری داشته باشند.

·       ضد سرقت بودن

مقاومت بالای این کرکره‌ها موجب شده که دارای سطح ایمنی و امنیت بالاتری نسبت به سایر کرکره‌ها باشند. به همین دلیل از کرکره‌‌های فولادی به عنوان کرکره ضد سرقت نیز یاد‌ می‌کنند.

·       طول عمر بالا

کرکره‌‌های فولادی نسبت به سایر کرکره‌‌های  برقی از طول عمر بیشتری برخوردار هستند و بیش از ۳۰ سال دوام و ماندگاری دارند. این کرکره‌ها دارای یک پوشش رنگ دائمی از جنس متالیک و الکترواستاتیک هستند که موجب شده در برابر نور خورشید و همچنین تغییرات جوی و دما مقاومت بالایی داشته باشند. همین مسئله عامل اصلی بالاتر بودن قیمت آن‌ها است.

·       عایق بودن

طراحی و ساخت کرکره برقی فولادی به نحوی انجام شده که به صورت عایق عمل‌ می‌کنند و مانع از هدر رفتن انرژی داخل ساختمان‌ می‌شوند. ازاین‌رو در صرفه جویی انرژی بسیار کاربرد دارند.

·       رنگ دائمی

از دیگر ویژگی‌‌های بارز این کرکره‌ها که موجب تمایز آن‌ها از کرکره‌‌های  معمولی شده این است که به مرور زمان دچار رنگ پریدگی نمی‌شود و همچنان زیبایی خود را حفظ‌ می‌کنند. کرکره‌‌های  فولادی هرگز تغییر رنگ نمی‌دهند، ازاین‌رو نیازی است که هرچند سال یکبار برای رنگ کردن مجدد آن‌ها هزینه‌ای پرداخت کنید.

مزایای کرکره فولادی

این نوع از کرکره‌‌های برقی فولادی دارای مزایایی نسبت به کرکره‌‌های آلومینیومی هستند که در ادامه به برخی از آن‌ها اشاره‌ می‌کنیم.

  • این کرکره‌ها با توجه به اینکه از تیغه و ریل‌‌های فولادی ساخته شده‌اند نسبت به کرکره‌‌های آلومینیومی دارای مقاومت بالاتری هستند.
  • کرکره‌‌های برقی معمولی و آلومینیومی به مرور زمان فرسوده‌ می‌شوند. اما کرکره‌‌های فولادی به دلیل روکش گالوانیزه‌ای که دارند مقاومت خوبی در برابر تابش خورشید و سایر عوامل جوی دارند و دارای خاصیت ضد فرسایشی هستند.
  • کرکره‌‌های فولادی به دلیل خاصیت ضد فرسایشی و روکش گالوانیزه همیشه رنگ ثابتی خواهند داشت اما سایر کرکره‌ها با گذشت زمان به دلیل شستشو و عوامل شیمیایی و فرسایشی دچار تغییر رنگ شده و رنگ خود را از دست‌ می‌دهند.
  • استحکام و مقاومت و طول عمر بالای کرکره‌‌های فولادی موجب شده که بیشتر در اماکنی که امنیت آن‌ها بسیار مهم است مورد استفاده قرار بگیرند.
  • به‌طورکلی کرکره فولادی تایسیز به دلیل کیفیت عالی متریال به کار رفته در ساخت آن‌ها و تولید بر اساس استانداردهای بین المللی دارای ساختار بی‌نظیری هستند و مزایای فراوانی دارند.

معایب کرکره فولادی

درب‌‌های کرکره‌ای فولادی با وجود تمامی مزایا و برتری‌‌هایی که نسبت به سایر کرکره‌‌های  موجود در بازار دارند، دارای نقاط ضعف و معایبی نیز هستند که نباید از آن‌ها غافل شد. از جمله این معایب‌ می‌توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • به مرور زمان باز و بسته شدن این کرکره‌ها با سروصدا همراه خواهد بود. به‌طوری‌که صدای ایجاد شده توسط آن‌ها بیشتر از کرکره‌‌های برقی معمولی و آلومینیومی است. این اتفاق به دلیل ضخامت تیغه و وزن زیاد آن‌ها رخ‌ می‌دهد. علاوه بر این قوسی که میان تیغه‌ها وجود دارد نیز موجب‌ می‌شود این سروصدا چند برابر شود.
  • با توجه به بالاتر بودن کیفیت ساختار و قطعات این کرکره‌ها نسبت به سایر کرکره‌‌های برقی هزینه خرید، نصب و نگهداری از آن‌ها نیز به مراتب بیشتر است. البته شاید در ابتدا قیمت این کرکره‌ها به نظرتان گران‌تر باشد، اما با توجه به طول عمر بالا و عدم تغییر رنگ در طولانی مدت قطعا مقرون‌به‌صرفه خواهند بود. به همین دلیل خیلی از افراد این نوع از کرکره‌‌های برقی را برای خرید و نصب انتخاب‌ می‌کنند.

کرکره فولادی را از کجا تهیه کنیم؟

کرکره‌‌های  فولادی از بهترین انتخاب‌ها برای صرافی‌ها، مغازه‌ها، طلا فروشی‌ها و … هستند. اما یکی از سوالات پر تکرار کاربران این است که این کرکره‌ها را از کجا تهیه کنیم؟ شرکت‌‌های مختلفی به تولید انواع کرکره برقی و درب‌‌های اتوماتیک‌ می‌پردازند، اما در این میان باید مجموعه‌ای را انتخاب نمود که ضمن تولید محصولات با کیفیت و استاندارد دارای خدمات پس از فروش باشد.

تکین تایسیز یکی از برترین تولید و عرضه کنندگان کرکره‌‌های  برقی فولادی است که‌ می‌توانید جهت خرید انواع کرکره برقی و لوازم جانبی آن به صورت تکی و عمده به آن مراجعه کنید. همچنین برای دریافت مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصولات آن و یا خرید آنلاین کرکره‌ می‌توانید از وب سایت این مجموعه بازدید کنید.

کرکره‌‌های  فولادی تکین تایسیز دارای امنیت و کیفیت بالاتری نسبت به سایر کرکره‌‌های  برقی بوده و مقرون‌به‌صرفه‌تر هستند، ازاین‌رو گزینه مناسبی برای استفاده در مکان‌‌های خانگی و صنعتی محسوب‌ می‌شوند.

سخن پایانی

امروزه امنیت مکان‌‌های خانگی و صنعتی بسیار حائز اهمیت است و افراد سعی دارند با استفاده از جدیدترین تجهیزات امنیت مکان مورد نظر خود را حفظ کنند و آن را از سرقت در امان نگه دارند. کرکره‌‌های فولادی به دلیل استحکام و مقاومت بالا به عنوان درب ضد سرقت محسوب‌ می‌شوند و‌ می‌توان با استفاده از آن‌ها به هدف خود دست یابید.

البته کیفیت و استاندارد بودن این درب‌‌های کرکره‌ای خیلی مهم است و باید از یک شرکت معتبر آن را تهیه کنید. تکین تایسیز به عنوان یکی از برترین و معتبرترین فعالان و تولیدکنندگان در این حوزه همواره در کنار شماست تا بتوانید با کیفیت‌ترین محصولات را با قیمت مقرون‌به‌صرفه‌ای تهیه کنید. برای خرید کرکره فولادی به قیمت کارخانه کافی است به وب‌سایت این مجموعه مراجعه کنید.

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها