هیولای استخراج ! ماینر M50S با قدرت ۱۲۶Th

ماینر یا ماینینگ دستگاهی الکترونیکی است که برای استخراج ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم و سایر ارزهای دیجیتال استفاده می شود. این دستگاه ها معمولاً از ترکیبی از تراشه های مختلف تشکیل شده اند که برای حل مسائل پیچیده ریاضی استفاده می شوند. این مسائل به عنوان “اثبات کار” شناخته می شوند و برای تأیید تراکنش ها در شبکه بلاک چین استفاده می شوند. به دلیل قابلیت پردازش بالایی که دارند، ماینرها برای استخراج ارزهای دیجیتال بسیار مورد توجه هستند.

در این مقاله میخواهیم شما را با یکی دیگر از دستگاه های قوی شرکت واتس ماینر آشنا کنیم و به بررسی برخی از ویژگی های آن بپردازیم.

شرکت واتس ماینر (WhatsMiner)

شرکت ماینر واتس ماینر توسط شخصی به نام Yang Zeuxin راه اندازی شد، این شرکت در سال ۲۰۰۵ تاسیس شد و کار خود را با خدمات طراحی و تولید پایه چیپ و مدار آغاز کرد. پس از ورود ارزهای دیجیتال به بازار، Whats Miner شروع به طراحی و تولید تجهیزات و قطعات ماینینگ کرد. شرکت MicroBT یا Whats Miner طی چندین مرحله توانست دستگاه های استخراج بهینه خود را تولید کند و در سال ۲۰۱۹ حدود نیمی از بازار را به دست آورد و توانست رقبای خود را پشت سر بگذارد. در حال حاضر Watts Miner یکی از بزرگترین و معتبرترین شرکت های تولید کننده دستگاه های ماینر است.

دستگاه ماینر مدل M50S 126Th

ماینر مدل M50S 126Th در سال ۲۰۲۲ در ابعاد ۴۲۵*۲۲۵*۱۲۵ میلیمتر و وزن ۱۲۵۰۰g توسط شرکت میکروبی تی (واتس ماینر) طراحی و تولید شد، قدرت پردازش این دستگاه ۱۲۶Th هش ریت می باشد و از تراشه های ASIC استفاده میکند که موجب بالا رفتن سرعت عمل و کم شدن مصرف انرژی میشود، میزان مصرف انرژی این دستگاه ماینر ۳۳۲۰W و ولتاژ ۱۲V است، میزان تولید صدای ماینر M50S 126Th تا ۷۵ دسی بل هم میرسد و در دمای ۵ تا ۴۵ درجه سانتیگراد و رطوبت مطلوب بین ۵ تا ۹۵ درصد به خوبی کار میکند، این دستگاه دارای دو عدد فن جهت خنک کنندگی دستگاه می باشد و از الگوریتم SHA-256 جهت استخراج ارز های دیجیتال استفاده می نماید، نحوه اتصال ماینر M50S 126Th به شبکه از طریق Ethernet بوده و دستگاه از سرعت بسیار بالایی برخوردار می باشد.

ارزهای دیجیتالی که این ماینر استخراج میکند

  • بیت کوین (BTC) Bitcoin
  • بیت کوین کش (BCH) Bitcoin Cash
  • آکوین (ACOIN) Acoin
  • پیرکوین (PPC) PeerCoin
  • ژول کوین (XJO) Joulecoin
  • کیور کوین (CURE) Curecoin
  • ایمارک (DEM) eMark
  • آنبریکبل (UNB) Unbreakable
  • کرون (CRW) Crown
  • ترا کوین (TRC) Terracoin

برخی از ویژگی های ماینر مدل M50S 126Th

M50S 126Th

ویژگی ها

Whatsminer

سازنده دستگاه

Whatsminer M50S 126Th

مدل ماینر

۲۰۲۲

سال معرفی

۴۲۵*۲۲۵*۱۲۵

ابعاد

۱۲۵۰۰g

وزن

db 75

تولید صدا

۲

خنک کنندگی

۳۳۲۰W

پاور

۱۲V

ولتاژ

Ethernet

نحوه اتصال

۹۵% – ۵%

رطوبت مطلوب

۱۲۶Th

قدرت پردازش

SHA-256

الگوریتم

مشتریان گرامی می توانند با مشاورین شرکت ایران ماین با شماره ۰۳۵۹۱۰۰۱۵۵۱ تماس حاصل نمایند.

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها