آموزش رایگان تتو بدن

آموزش رایگان تتو بدن

هنرمند تتو گاهی به عنوان هنرمند بدن نیز شناخته می شود. آنها از رنگ تتو و سوزن های مخصوص برای اعمال تتوهای دائمی روی بدن افراد استفاده می کنند. توانایی نقاشی در این حرفه ضروری است و جایی برای اشتباه وجود ندارد. با ما همراه باشید تا با نکات آموزش رایگان تتو بدن آشنا شوید.

هنرمندان تتو می توانند از مجموعه ای از طرح های غالب استفاده کنند یا آثار هنری اصلی را از ابتدا ایجاد کنند. آنها می توانند در سبک های مختلف تتو، مانند حروف، پرتره، قبیله ای، سیاه و خاکستری، سیاه کاری، ژاپنی و غیره تخصص داشته باشند. بنابراین، کاری که یک هنرمند تتو انجام می دهد به تخصص آنها بستگی دارد.

یک هنرمند تتو عمدتاً در مغازه ها یا استودیوهای تتو کار می کند. آنها کارهای زیادی را در این زمینه انجام می دهند، از جمله صحبت کردن با مشتریان در مورد طرح ها، مشاوره در مورد تتو مناسب/مراقبت های بعدی، کپی کردن طرح ها روی پوست مشتری، استفاده از دستگاه تتو برای کشیدن طرح، تمیز نگه داشتن استودیو و تجهیزات، تمیز/ضدعفونی کردن، نمایش دادن کار آنها، سفارش تجهیزات و لوازم و غیره.

هدف اصلی یک هنرمند تتو ایجاد آثار هنری دقیق و به روز نگه داشتن آخرین روندهای تتو است. طرح‌های آن‌ها باید اورجینال باشد، و همچنین باید مراقب باشند که کارهای دیگر هنرمندان تتو را سرقت علمی (تقلید) نکنند. به طور کلی، تتو آرتیست بودن به این معناست که اطمینان حاصل شود که تتو طرح‌هایی را که مشتریان می‌خواهند منعکس می‌کند و آن‌ها استودیو را خوشحال ترک می‌کنند.

مسئولیت ها

مسئولیت های یک هنرمند تتو به عوامل زیادی بستگی دارد، از جمله اینکه برای چه کسی کار می کند ، تخصص آنها و اینکه آیا نقش خود را با سایر خدمات ترکیب می کند یا خیر.

برخی از نمونه‌های وظایف متداول برای هنرمندان تتو ممکن است شامل موارد زیر باشد (این فهرست کامل نیست):

با آخرین مدها و ترندهای تتو همراه باشید.

صحبت با مشتریان در مورد سبک تتو مورد نظر آنها و جایی که آنها می خواهند روی بدنشان باشد.

مشاوره به هر مشتری در مورد تتو مناسب.

بررسی اینکه مشتریان بالای ۱۸ سال سن دارند با درخواست شناسایی.

تایید با مشتریان که هیچ مشکل پزشکی یا آلرژی ندارند.

به مشتریان تأیید کنید که طرحی که انتخاب کرده اند دقیقاً همان چیزی است که آنها می خواهند و آنها می دانند که دائمی است.

کپی کردن طرح‌های انتخابی مشتریان بر روی پوست آن‌ها با نقاشی با دست یا با استفاده از انتقال.

با استفاده از یک دستگاه تتو (با یک سوزن الکتریکی) برای پیروی از خطوط طراحی برای تزریق جوهر به زیر پوست.

مشاوره به مشتریان در مورد مراقبت های بعد از تتو.

تمیز نگه داشتن استودیو و استریل کردن تمام تجهیزات برای کاهش خطر عفونت.

رعایت اصول بهداشتی و ایمنی و بهداشتی در همه حال.

سفارش لوازم، مانند سوزن، دستکش، سر دستگاه و جوهر.

ساعات کاری

ساعات کاری تتو آرتیست ها بسته به شاغل بودن یا خوداشتغالی بودن و کار تمام وقت یا پاره وقت متغیر است. اکثر آنها ۳۰ تا ۴۰ ساعت در هفته کار خواهند کرد.

به دلیل تقاضای مشتری و طرح‌ها و اندازه‌های خاص تتو، تتو ‌کار بودن می‌تواند شامل ساعات کاری غیر اجتماعی باشد، مثلاً عصرها، آخر هفته‌ها و تعطیلات بانکی.

برخی از هنرمندان تتو ممکن است در صورت اجاره فضا در محل های دیگر مجبور به سفر به استودیوهای مختلف شوند که می تواند روز کاری را طولانی تر کند. همچنین ممکن است فرصت هایی برای کار در خارج از خانه و خارج از کشور وجود داشته باشد.

آموزش رایگان تتو بدن

چالش های کاری

حتی اگر تتو آرتیست بودن نکات مثبتی داشته باشد، چالش ها و معایبی نیز دارد، به عنوان مثال:

 مسئولیت زیاد : تتو آرتیست ها مسئولیت زیادی دارند و جایی برای اشتباه در این شغل وجود ندارد. آنها جوهر دائمی را برای مشتریان اعمال می کنند. اگر اشتباه کنند، مردم باید تا آخر عمر با آن زندگی کنند آنها همچنین می توانند به پوست افراد آسیب برسانند و در صورت بروز مشکل با پیگرد قانونی مواجه شوند. هنرمندان تتو باید هنگام قرار دادن جوهر و سوزن روی پوست مشتریان خود مطمئن باشند.

 رقابت : صنعت تتو می تواند بسیار رقابتی باشد. بنابراین، افراد باید یک نمونه کار داشته باشند و کار خود را به نمایش بگذارند. آنها باید به طور کامل تحقیق کنند، با روندها به روز باشند و شهرت خود را ایجاد کنند.

قوای جسمی و ذهنی بالایی نیاز است : هنرمندان تتو گاهی اوقات مجبورند ساعت های طولانی کار کنند. آنها نیاز به تمرکز طولانی مدت دارند که ممکن است خسته کننده باشد. آنها از حرکات تکراری دست استفاده می کنند که می تواند باعث آسیب های فشاری مکرر شود. خم شدن هنگام تتو ممکن است منجر به کمردرد شود. آنها همچنین ممکن است با انتقاد شدید از سوی مشتریان چالش برانگیز مواجه شوند که می تواند برای برخی افراد تضعیف کننده، ناراحت کننده و استرس زا باشد. توانایی پذیرش انتقاد ضروری است.

 خطرات سلامتی و ایمنی : هنرمندان تتو در کار خود با خطرات زیادی مواجه خواهند شد، به عنوان مثال آسیب های ناشی از سوزن، ویروس های خونی ، وضعیت نامناسب و کارهای تکراری (اختلالات اسکلتی- عضلانی)، لرزش، صدا، مواد خطرناک و استرس و خشونت ناشی از کار.

 هزینه های خوداشتغالی : اگر یک هنرمند تتو تصمیم به خوداشتغالی داشته باشد، هزینه های مختلفی خواهد داشت که می تواند به سرعت افزایش یابد، مانند تجهیزات، لوازم، مجوز، محل، مالیات، بیمه و غیره. کار همیشه تضمین نمی شود، بنابراین ممکن است مواقعی پیش بیاید که درآمدی ندارند و ممکن است نیاز داشته باشند که این کار را با شغل دیگری تکمیل کنند.

ویژگی های شخصی مورد نیاز برای یک هنرمند تتو

برخی از ویژگی های شخصی که یک هنرمند تتو به آن نیاز دارد شامل می شود :

اشتیاق به هنر بدن.

چشمی برای رنگ، فرم، بافت و شکل.

تجارب کسب و کار.

آشنایی با سبک های مختلف تتو ، طرح ها و روندهای فعلی.

آگاهی از رویه های بهداشتی و ایمنی .

خلاقیت، نوآوری و اصالت.

قابل اعتماد، صبور، صادق، قابل اعتماد، فداکار و با انگیزه.

مهارت دستی ثابت.

هماهنگی خوب دست و چشم

مهارت های ارتباط کلامی.

مهارت های خدمات رسانی به مشتری.

مهارت های طراحی، به عنوان مثال طراحی با دست آزاد و ردیابی.

مهارت های خلاقانه، هنری و فنی.

مهارت های بین فردی.

دقیق و توجه عالی به جزئیات.

توانایی تمرکز برای مدت طولانی.

توانایی پذیرش انتقاد.

توانایی خوب کار کردن تحت فشار و حفظ اعتماد به نفس و آرامش در موقعیت های استرس زا.

توانایی کار خوب با دیگران در یک تیم و به تنهایی با استفاده از ابتکار خود.

توانایی استفاده از تجهیزات فناوری اطلاعات، به عنوان مثال رایانه و دستگاه های دستی.

آموزش تتو بدن

صلاحیت ها

راه های مختلفی برای تبدیل شدن به یک هنرمند تتو وجود دارد و افراد به مدرک رسمی نیاز ندارند. آنها می توانند در یک دوره آموزش رایگان تتو بدن ثبت نام کنند، برای کارآموزی درخواست دهند یا به عنوان کارآموز مستقیماً برای مراگز تتو درخواست دهند. آنها همچنین می توانند تجربه کاری کسب کنند تا به آنها کمک کند تا وارد بازار کار شوند. برای انجام اینکار به لوازم تتو نیاز دارید. از بهترین فروشندگان لوازم تتو میتوان به mrtattoo ، تتو بومرنگ ، تتو مارکت و آناهید شاپ اشاره نمود.

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها