فروش اقساطی ایران خودرو – انواع خودرو + تحویل فوری با سپند خودرو

فروش اقساطی ایران خودرو – انواع خودرو + تحویل فوری با سپند خودرو

ایران خودرو با عرضه بیشتر از ۲۵ خودرو در بازار ایران بعنوان یکی از شرکتهای خودروسازی بزرگ مطرح است. خودروهای عرضه شده توسط ایران خودرو از تنوع بالا و قیمتهای متفاوتی برخوردار هستند. به این ترتیب مشتریان میتوانند در میان لیست خودروهای عرضه شده توسط ایران خودرو به دنبال محصول مورد نظر خود باشند. از جمله نکات مهم در مورد شرکت خودروسازی ایران خودرو این است که فروش اقساطی محصولات این شرکت تنها توسط شرکتهای فعال در زمینه خودرو صورت میگیرد و نه توسط ایران خودرو.

سپند خودرو از جمله شرکتهای فعال در این زمینه است که از اعتبار و سابقه درخشانی برخوردار است. امکان خریداری خودروهای شرکتهای خودروسازی مختلف به شکل نقد و اقساط و با در نظر گرفتن بهترین شرایط برای مشتریان در شرکت سپند خودرو فراهم شدهاست. در صورتی که شما قصد استفاده از طرح خرید اقساطی محصولات ایران خودرو را دارید میتوانید با کارشناسان سپند خودرو تماس گرفته و نسبت به شرایط فروش اقساطی ایران خودرو اطلاعات لازم را بدست آورید.

خرید اقساطی خودرو بجای خرید خودروی دست دوم

بدون شک محصولات ایران خودرو در بازار ایران متقاضیان زیادی دارد. هر چند که اغلب مشتریان دارای مشکلاتی در زمینه تامین اعتبار خرید نقدی خودرو هستند. به این ترتیب تصمیم به خرید خودروهای دست دوم میگیرند. اما با توجه به اینکه خرید خودروی دست دوم میتواند در آینده نزدیک هزینه های زیادی برای خریدار ایجاد کند میتوان گفت که این کار چندان هم مقرون بصرفه نیست و به نوعی میتواند هدر رفتن سرمایه باشد.

در این بین خرید اقساطی خودرو بهترین جایگزین خواهد بود. برای خرید اقساطی محصولات ایران خودرو باید به سراغ شرکتی رفت که بهترین شرایط را برای مشتریان ارائه میدهد.

باید توجه داشت که مزیت خرید اقساطی خودرو نسبت به خرید خودروی دست دوم ارائه گارانتی توسط شرکت عرضه کننده خودرو است. همین امر میتواند از اهمیت زیادی برخوردار باشد.

فروش اقساطی ایران خودرو

سپند خودرو در نظر دارد تا بهترین شرایط را برای خرید اقساطی محصولات ایران خودرو ایجاد نماید. جهت کسب اطلاعات لازم در زمینه جزئیات طرح فروش اقساطی ایران خودرو امکان تماس با کارشناسان سپند خودرو و دریافت مشاوره وجود دارد.

در نظر داشته باشید که تبلیغات زیادی در زمینه فروش اقساطی ایران خودرو توسط شرکتهای مختلف وجود دارد. اما در نظر گرفتن اینکه بهترین شرایط و مطمئن ترین روش برای خرید اقساطی خودرو چیست اهمیت زیادی دارد.

اینکه شرکت مربوطه قادر به اجرای تعهدات خود باشد و مشتری در زمینه خرید خودروی اقساطی دچار مشکل نشود حائز اهمیت است. امروزه مراکزی که عرضه کننده فروش اقساطی خودرو هستند افزایش یافته و حتی امکان تشخیص مجاز یا غیرمجاز بودن این شرکتها نیز براحتی فراهم نیست. در این بین اعتماد کردن به یک مجموعه خوشنام و با سابقه درخشان میتواند خیال مشتریان را تا حدود زیادی راحت کند.

مزایای خرید اقساطی خودرو از سپند خودرو

شرکت سپند خودرو همواره رضایت مشتریان را در اولویت برنامه های خود قرار داده و با این رویکرد که با کمترین میزان پیش پرداخت و داشتن حداقل سرمایه مشتریان به خودروی مورد نظر خود دست یابند. به این ترتیب در نظر گرفتن مدت بازپرداخت بلند مدت میتواند برای مشتریان بسیار جذاب باشد.

مشاوره رایگان قبل از خرید به مشتریان و همچنین تحویل فوری خودرو پس از عقد قرارداد از جمله مزیتهای خرید اقساطی خودرو از شرکت سپند خودرو است.

از جمله مزایای خرید خودروی اقساطی از سپند خودرو میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تحویل فوری خودرو بلافاصله پس از عقد قرارداد

  • عدم نیاز به پرداخت نقدی کل مبلغ خودرو در زمان خرید

  • امکان پرداخت اقساط به صورت بلندمدت

  • کاهش سود دریافتی شرکت در زمان تسویه کامل پیش از پایان قرارداد

خرید اقساطی محصولات ایران خودرو

باید در نظر داشت که هر شرکتی که طرح فروش اقساطی محصولات ایران خودرو را ارئه میکند شرایط متفاوتی را در نظر دارد. شما بعنوان خریدار باید بدنبال شرکتی باشید که بهترین شرایط را برای برای مشتریان خود در نظر گرفته باشد.

شرکت سپند خودرو با در نظر گرفتن اوضاع اقتصادی کشور و وضعیت مردم سعی داشته تا شرایطی را به بهترین و منعطف ترین شکل ممکن برای خریداران در نظر بگیرد.

مدارک لازم برای خرید اقساطی خودرو

برای فروش اقساطی خودرو ارائه یکسری از مدارک توسط خریدار ضرورت دارد که در ادامه مطرح میکنیم:

  • مدارک هویتی مربوط به خریدار شامل کارت ملی و شناسنامه

  • کپی مدارک شناسایی

  • چک و سفته‌های ضمانت

  • مدارکی در راستای احراز محل سکونت و محل کار افراد در حین خرید خودرو به صورت اقساطی

  • پرینت گردش حساب در ماه‌های اخیر و مشخص شدن دوره زمانی مربوط به آن بر اساس نظر فروشنده و مرکز خرید

  • فرم‌های مربوط به احراز هویت و اطلاعات خریداران

لطفاً توجه داشته باشید که بعضی از فروشندگان ممکن است در حین عقد قرارداد مدارک دیگری را از خریداران درخواست کنند که باید ارائه شده و به صورت اصل و کپی در اختیار مرکز خرید قرار گیرند.

فروش اقساطی دنا پلاس توسط سپند خودرو

یکی از جدیدترین محصولات ایران خودرو که توانسته است توجه عده زیادی به خصوص جوانان را به خود جلب کند دنا پلاس است. دنا پلاس نسخه فیس لیفت شده دنای معمولی است که در دو مدل دنا پلاس دنده‌ای و دنا پلاس اتوماتیک توربو به بازار خودروی ایران عرضه شده است. دنا پلاس را می‌توان خوش قیافه‌ترین خودروی تولید داخلی در نظر گرفت که با ظاهر جذاب خود توانسته سهم بزرگی از بازار خودرو را به خود اختصاص دهد. فروش اقساطی دنا پلاس توسط شرکت سپند خودرو با شرایط منعطف فراهم است. برای کسب اطلاعات بیشتر با همکاران ما در واحد فروش در ارتباط باشید.

البته باید این را هم در نظر گرفت که دنا پلاس نسخه کار شده دنای معمولی است و نسبت به آن ظاهر و فنی بهتر و آپشن‌های بیشتری دارد. بازار داغ دنا پلاس باعث شده است که نمایندگی‌های فروش خودرو زیادی شرایط ویژه‌ای را برای فروش دنا پلاس در نظر بگیرند تا هم‌وطنان عزیزمان بتوانند این خودرو را به راحتی با شرایط اقساطی بلند مدت تهیه کنند. اگر شما هم جز طرفداران دنا پلاس هستید و قصد خرید آن را به صورت اقساطی دارید میتوانید به سایت سپند خودرو مراجعه کنید.

خرید اقساطی دنا پلاس

استقبال بی‌نظیر مردم و خانواده‌های ایرانی از خودروی دنا پلاس باعث شده است که تعداد ثبت نامی‌های ایران خودرو برای فروش این محصول بیشتر از توانایی عرضه توسط کارخانه باشد.

شرکت سپند خودرو شرایطی را فراهم کرده است که افرادی که تمایل به خرید دنا پلاس اقساطی دارند، بتوانند آن را خریداری کرده و پس از عقد قرارداد، فوراً تحویل بگیرند.

با بهره‌مندی از شرایط خرید اقساطی، می‌توانید به راحتی صاحب خودروی دنا پلاس شوید و مبلغ اقساط را به صورت بلندمدت پرداخت کنید.

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها