عادت های منفی هنگام معامله در فارکس که باید آنها را ترک کنید!

آیا در تلاش‌های معاملاتی خود در فارکس دچار ترس دائمی هستید؟ آیا فکر کرده اید که نتایج شما منعکس کننده میزان تلاش و منابعی است که برای آموزش فارکس صرف می کنید؟ بیایید به این موضوع رایج که کمتر راجب آن صحبت شده است، بپردازیم. امروز، ما مشکلات پنهان در آموزش فارکس و اینکه چگونه افتادن در این تله ها می تواند برای شما بیش از پول هزینه داشته باشد را برملا می کنیم. اما نگران نباشید، ما همچنین راه‌حل‌های متحول کننده ای را برای موفقیت در معاملات فارکس ارائه می دهیم.

۱ – نادیده گرفتن اهمیت آموزش فارکس اصولی

بسیاری از معامله گران، به ویژه تازه واردان، تنها با درک ابتدایی از بازار، وارد معاملات فارکس می شوند. این اولین و احتمالاً فاجعه بارترین اشتباه هر معامله گری در بازار فارکس است و مانند وارد شدن به میدان جنگ، بدون سلاح است. آیا ترجیح نمی دهید خود را با یک برنامه آموزش فارکس از صفر تا صد مدرن و اصولی مجهز کنید که شما را در پیچیدگی های این بازار عظیم مالی راهنمایی کند؟

چرا وقتی می‌توانید روی یک دانش مستحکم و بروز سرمایه‌گذاری کنید و آینده مالی پایدارتری را تضمین کنید، ترجیح می دهید ضررهای غیرضروری را متحمل شوید؟

۲ – نادیده گرفتن قدرت یک پکیج آموزش فارکس حرفه ای

یک رویکرد انفرادی و بدون دانش کافی، در معاملات فارکس می تواند اشتباه بسیار بزرگی باشد. تصور کنید قصد دارید با یک قایق پارویی، یک سفر در اقیانوس بروید! چرا سفر خود را به کمک یک قایق تفریحی مجهز به بهترین امکانات ارتقا نمی دهید؟ یک پکیج آموزش فارکس، که بر اساس به روز ترین متد های روز دنیا طراحی شده است، دقیقا مانند آن قایق تفریحی فول امکانات برای شما عمل می کند. مجموعه ای از ابزارهایی که را که برای ساده کردن روند معاملات شما و به حداکثر رساندن سود خود نیاز دارید در اختیار شما قرار می دهد.

شاید بتوان گفت که جدید ترین و متفاوت ترین دوره در ایران، دوره فارکس گروه مالی آرادفین است که سر فصل های آن طبق دانش روز دنیا طراحی شده است و تمامی ابزار هایی را که برای موفقیت نیاز دارید، می توانید در پکیج آموزش فارکس آرادفین، بدست بیاورید.

۳ – نادیده گرفتن پتانسیل فارکس به عنوان یک خیابان سرمایه گذاری

با وجود گردش مالی روزانه بیش از ۵ تریلیون دلار، بسیاری از مردم هنوز برای سرمایه گذاری در فارکس مردد هستند. آیا می دانستید که استفاده صحیح از ابزار های لازم برای موفقیت در بازار فارکس می تواند به انباشت ثروت عظیم شما منجر شود؟

فارکس نه تنها جایگزین بسیار سودآوری برای سرمایه‌گذاری‌های سنتی است، بلکه امکان کسب سود بدون توجه به جهت بازار را نیز فراهم می‌کند. پس چرا امروز حرکت نکنید و این معدن طلای بالقوه را تصاحب نکنید؟

۴ – عدم کنترل احساسات و انضباط

آیا می توانید حدس بزنید چه چیزی معامله گران موفق و حرفه ای را از بقیه جدا می کند؟ این تفاوت به دلیل توانایی آنها در کنترل احساسات و حفظ نظم و انضباط است. ترس و طمع دو دام عاطفی هستند که هر معامله گر باید از آنها دوری کند.

یادگیری مدیریت این احساسات می تواند شما را از متحمل شدن ضررهای سنگین نجات دهد و به شما کمک کند روی استراتژی معاملاتی خود متمرکز بمانید. اما چگونه می توانید این کنترل عاطفی را توسعه دهید؟ در آرادفین، آموزش های روانشناسی را به عنوان بخشی از بسته آموزشی فارکس خود ارائه می دهیم و اطمینان می دهیم که شما از نظر ذهنی برای چالش های بازار فارکس آماده هستید.

در نتیجه، جهان معاملات فارکس، مملو از تله هایی است که می تواند سودآوری شما را فلج کند. اما نترسید! با دانش، ابزار و طرز فکر مناسب، می توانید بر این چالش ها غلبه کنید و جزر و مد این بازار را به نفع خود تغییر دهید. پس چرا منتظر شروع اصلاح این عادات منفی باشیم؟ هر روزی که به تاخیر بیاندازید به طور بالقوه مانند یک روز از دست دادن سود است.

۵ – نوسان گیری در فارکس بدون آموزش اصولی

یکی از دلایلی که اکثر نوسان گیران در بازار فارکس ضرر می کنند به این دلیل است که آن ها هنوز استراتژی های مناسب برای نوسان گیری در این بازار پیشرفته را در اختیار ندارند. همچنین آن ها مدیریت سرمایه ای که بتوانند سرمایه خود را به آن بسپارند در اختیار ندارند.

آموزش نوسان گیری در فارکس به صورت اصولی و طبق یک چارچوب معین و جدید می تواند تمامی مشکلات شما را حل کند و تمامی ابزار هایی را که برای موفقیت در این بازار نیاز دارید در اختیار شما قرار دهد.

۶ – اتکای بیش از حد به سیستم های معاملاتی خودکار

آیا برای تجارت فارکس خود بیش از حد به سیستم های خودکار متکی هستید؟ در حالی که این سیستم ها می توانند به حذف تصمیم گیری های احساسی کمک کنند، صرفاً وابسته به آنها می تواند منجر به نتایج فاجعه آمیزی شود. به یاد داشته باشید، هیچ جایگزینی برای شهود انسانی و تجربه بازار وجود ندارد.

در آرادفین یک رویکرد متعادل ارائه می شود و به شما کمک می کند تا بدون وابستگی بیش از حد به اتوماسیون، از اتوماسیون بهره ببرید. آیا زمانی که غرایز خود را با کارایی ابزارهای خودکار ترکیب می کنید، می توانید پتانسیل رشد را تصور کنید که چقدر می تواند بالا باشد؟

۷ – عدم انطباق با تغییرات بازار

بازار فارکس همیشه در حال تغییر است، پس چرا استراتژی شما باید ثابت بماند؟ ناتوانی در انطباق با پویایی بازار، یک راه مطمئن برای متحمل شدن زیان است. بنابراین، استراتژی فعلی شما چقدر انعطاف پذیر است؟

خبر خوب این است که در پکیج آموزش فارکس آرادفین، ابزارهای تحلیلی جدید بازار را ارائه می دهد که به شما امکان می دهد استراتژی های خود را به سرعت در پاسخ به تغییرات بازار تطبیق دهید.

۸ – درک نادرست نقش اهرم

چند بار دیده اید که معامله گران در دام استفاده از اهرم های بالا بیفتند؟ استفاده نادرست از اهرم مانند بازی با آتش است – می تواند به سرعت سرمایه شما را بسوزاند. با این حال، زمانی که عاقلانه از آن استفاده کنید، می تواند به طور تصاعدی سود شما را افزایش دهد.

آیا وقت آن نرسیده که یاد بگیرید از این شمشیر دولبه که اهرم است به نفع خود استفاده کنید؟

۹ – عدم پیروی از یک استراتژی مدیریت ریسک

تجارت بدون برنامه مدیریت ریسک شبیه به رانندگی با چشم بسته است. بدون شک شما تصادف خواهید کرد! اجرای یک استراتژی مدیریت ریسک قوی برای محافظت از سرمایه شما و اطمینان از سود ثابت بسیار مهم است.

با دوره فارکس آرادفین، یاد خواهید گرفت که استراتژی های مدیریت ریسک موثری طراحی کنید و خطرات بالقوه را به سکسکه هایی در مسیر موفقیت خود تبدیل کنید. در این دوره پیشرفته ترین مباحث مدیریت سرمایه آموزش داده می شود. آیا آماده اید تا سرمایه گذاری تجاری فارکس خود را ضد گلوله کنید؟

۱۰ – نادیده گرفتن جنبه های اساسی تجارت فارکس

آیا می‌دانستید که درک کامل از تحلیل بنیادی یک عامل کلیدی برای موفقیت بلندمدت در معاملات فارکس است؟ با این حال، بسیاری از معامله گران این جنبه را نادیده می گیرند و صرفاً بر تحلیل تکنیکال تمرکز می کنند. در آرادفین، بر اهمیت تحلیل فاندامنتال در آموزش فارکس تاکید می شود و دیدی کل نگر از بازار فارکس به شما ارائه می دهد.

در نتیجه، حرکت در دریاهای خطرناک تجارت فارکس ممکن است دلهره آور به نظر برسد. اما با راهنمایی و ابزار مناسب، نه تنها می توانید از این آب های متلاطم جان سالم به در ببرید، بلکه می توانید واقعاً پیشرفت کنید. راز آن در تصدیق و اصلاح این عادات منفی نهفته است.

بنابراین، آیا آماده هستید که سفر معاملاتی فارکس خود را متحول کنید؟ اجازه ندهید این اشتباهات دیگر سود شما را از بین ببرد. در گروه مالی آرادفین به ما بپیوندید و کابوس های معاملاتی خود را به رویای سودهای بی پایان تبدیل کنید. به یاد داشته باشید، زمان تغییر اکنون است!

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها