با راحت ترین شرایط و به صورت قسطی به سفر داخلی بروید!

بسیاری از بهترین خاطرات ما در سفرها به وقوع پیوسته اند. حال خوبی که در کنار هم در سفرها تجربه می کنیم تکرار نشدنی است. چند روزی دور بودن از زندگی ماشینی و بازدید از زیبایی هایی که تا کنون ندیده ایم یا دوست داریم دوباره ببینیم، موهبتی است که سفر به ما می بخشد. با وجود مزایای سفر، گاهی اوقات مسائل مالی اجازه نمی دهد بتوانیم از آن لذت ببریم. به هر حال هزینه ی سفر کردن گران شده و برای رفت و آمد و اقامت و غذا باید پول زیادی پرداخت. خانواده های مختلف چاره جویی های مختلفی برای مدیریت هزینه سفر می کنند، اما ما میخواهیم روش جدیدی به شما معرفی کنیم. امکان سفر اقساطی که آژانس مسافرتی پیله های عصر پرواز آن را فراهم کرده است یک گزینه عالیست! تا انتهای مطلب با ما همراه باشید تا بیشتر با این تورهای اقساطی آشنا شوید.

آشنایی با تور مشهد اقساطی

یکی از سفرهایی که بسیاری از ما دوست داریم هر سال برویم، سفر به مشهد مقدس است. زیارت کردن روح انسان را جلا می دهد و خستگی ها و غم ها را از قلبمان می زداید. با وجود این که سفر به مشهد بسیار دوست داشتنی است، اما هزینه بر نیز هست. تور مشهد اقساطی گزینه ی مناسبی برای کمتر کردن هزینه های سفر به این شهر است. شما می توانید با انتخاب تور مشهد اقساطی به راحتی به پابوس امام علی بن موسی الرضا(ع) بروید و هزینه ی آن را بعدا پرداخت کنید! علاوه بر زیارت امام هشتم، تور مشهد اقساطی بسیاری از دیدنی ها و تفریح های دیگر را نیز برای شما به همراه دارد. در نزدیکی مشهد مناطق ییلاقی زیبایی مثل طرقبه و شاندیز وجود دارند که تفریحاتی مثل ماهیگیری در دریاچه یا تله کابین را ارائه می دهند.

images_1690215991_64bea63788294.jpg

اگر دوست دارید فرزندتان را با حیوانات آشنا کنید و یا خودتان به بازدید از آن ها علاقه دارید، می توانید به باغ وحش وکیل آباد مشهد بروید. این باغ وحش که قدمتی بیش از ۶۰ سال دارد مکان مناسبی برای دیدن حیوانات فراوانی اعم از شیر و ببر و گوزن و آهو است. اگر به تفریح های آبی علاقه دارید، پارک ساحلی آفتاب و یا سرزمین موج های آبی را به شما پیشنهاد می کنیم. مشهد شهری تاریخی است و اگر به تاریخ علاقه مند هستید، می توانید موزه های زیادی اعم از موزه نادری که در کنار آرامگاه نادرشاه افشار واقع شده است را به تماشا بنشینید. موزه آستان قدس رضوی که در حرم واقع شده است نیز اشیای تاریخی جالب و فراوانی دارد که بازدید از آن ها خالی از لطف نخواهد بود. آرامگاه فردوسی، شاعر بزرگ ایرانی نیز در نزدیکی مشهد قرار دارد.

تور قسطی اصفهان؛ خدمتی دیگر از پیله های عصر پرواز

تور قسطی اصفهان شما را به بازدید از یکی از تاریخی ترین و زیباترین شهرهای ایران می برد. اصفهان شهری است که کمتر کسی از آن دیدن کرده و از تمیزی و نظم آن تعریف نکرده است. شما می توانید با استفاده از تور قسطی اصفهان، به دل تاریخ سفر کنید و در پایتخت صفویه و آل بویه و سلجوقیان قدم بزنید. آثار بی نظیری مثل میدان امام، سی و سه پل، پل خواجو، منارجنبان، کاخ هشت بهشت و بسیاری از دیگر آثار تاریخی به دلیل حضور این سلسله ها در اصفهان به وجود آمده اند. بیش از بقیه، سلسله صفویه باعث رونق اصفهان شد و هنوز هم کاروانسرای مادرشاه عباس در ابتدای این شهر از طرف تهران قرار دارد. شهر اصفهان با زاینده رود شناخته می شود، هرچند به دلیل اختلافات آبی شهر با استان های هم جوار، در تمام سال آب آن جاری نیست.

images_1690216080_64bea690ae4bf.jpg

به غیر از آثار تاریخی، دیدنی های بسیاری وجود دارد که با تور قسطی اصفهان می توانید از آن بهره ببرید. آکواریوم اصفهان که گونه های بی نظیر ماهی در آن وجود دارند، کوه صفه و تفریحاتی مثل تله کابین و بولینگ و …، پارک ناژوان و فضای زیبا و تفریحات گوناگونی که برای اقشار و رده های سنی مختلف در آن وجود دارد همگی از دیدنی های اصفهان هستند. هتل عباسی، اولین و قدیمی ترین هتل جهان است که در این شهر زیبا بنا شده و امروزه نیز علاوه بر خدمات هتل داری، برای بازدید افراد نیز آماده است. کلیسای بیت اللحم و وانک در خیابان جلفای اصفهان، شما را با زندگی ارامنه این شهر آشنا می کند. در کل می توان گفت که اصفهان یک جهان راز است که با قدم زدن در خیابان های آن می توانید یک به یک آن ها را بگشایید.

در مورد سفر قسطی بیشتر بدانید

حال که با دو مورد از تورهای اقساطی داخلی آژانس پیله های عصر پرواز آشنا شدید، بد نیست که کمی با مزایای سفر اقساطی آشنا شوید. شاید در ابتدا این کار به نظر شما عجیب برسد که به سفر بروید ولی هزینه ی آن را بعدتر پرداخت کنید. در شرایطی که هزینه ها هرروز گران تر می شوند، استفاده از امکان های قسطی بین مردم محبوب تر می شود. سفر قسطی علاوه بر این که به شما اجازه می دهد در زمان دلخواه خود به سفر بروید، دست شما را در انتخاب تورهای مختلف نیز باز می گذارد. اگر قرار باشد هزینه ی سفری را یک جا بپردازید، باید انتخاب های خود را محدود می کردید. به دلیل اقساطی بودن پرداخت می توانید تورهایی با هزینه های مختلف را انتخاب کنید.

images_1690216096_64bea6a0313ca.jpg

ممکن است انتخاب شما این باشد که پول های خود را پس انداز کنید و سپس به سفر بروید. مزیت سفر قسطی این است که نیازی نسبت صبر کنید و به راحتی می توانید در زمان دلخواه خود به سفر بروید. نکته ی دیگر آن است که تا زمانی که پس انداز شما جمع شود، هزینه ها ثابت نمی ماند و گران تر می شوند. با این اتفاق شما مجبور هستید دوباره پس انداز کنید و این چرخه مرتب تکرار می شود. با تکرار این چرخه شاید هرگز نتوانید به سفر دلخواه خود بروید و یا مجبور باشید از کیفیت سفر بکاهید. امکان سفر قسطی در چنین مواقعی باعث می شود بدون مشکل به سفر خود بروید.

برگرفته از وب سایت آژانس گردشگری پیله های عصر پرواز به آدرس https://www.pilehparvaz.com/

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها