آموزش رفتن داخل یوتیوب با کروم کامپیوتر و موبایل بدون فیلتر شکن

شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید، برنامه یوتیوب بدون فیلتر کامپیوتر نیز قابل استفاده خواهد بود. سایت یوتیوب در سر تا سر جهان، از بیشترین میزان رنکینگ برخوردار است. کاربران ایرانی در سال های اخیر از استفاده از قابلیت های سایت یوتیوب محروم بوده اند و تنها با فیلترشکن به این برنامه دسترسی داشتند. در این مطلب در رابطه با نحوه استفاده از این برنامه بدون نصب فیلترشکن در کامپیوتر اطلاعاتی را بررسی می کنیم.

ورود به یوتیوب با کروم

استفاده از برنامه یوتیوب بدون فیلتر کامپیوتر با استفاده از مرورگر محبوب کروم به سادگی انجام می شود. در این زمینه می توانید از قابلیت های مربوط به تغییر DNS استفاده کرده و بدون وی پی ان وارد سایت یوتیوب شوید. برای استفاده از این قابلیت باید طبق مراحل زیر عمل کنید:

  1. در وهله اول وارد برنامه کروم شوید. سپس سه نقطه بالای صفحه مرورگر را بزنید. این سه نقطه تنظیمات اولیه برنامه را نمایش می دهد.
  2. در بخش بعدی گزینه تنظیمات را از پنجره باز شده انتخاب کنید.
  3. برای استفاده از یوتیوب بدون فیلتر شکن در کروم در مرحله بعدی باید به بخش حریم خصوصی و امنیت بروید.
  4. سپس از پنجره باز شده گزینه استفاده از دی ان اس ایمن را انتخاب کنید.
  5. در بخش بعدی با دو گزینه رو به رو می شوید. شما باید گزینه انتخاب ارائه دهنده دیگر را کلیک کرده و تیک آن را فعال کنید.
  6. سپس می توانید dns مربوط به خود را در فیلدهای مربوطه وارد کنید.

یوتیوب بدون فیلتر کامپیوتر

انتخاب DNS برای ورود به یوتیوب با کروم

برای استفاده از این برنامه باید حتما دی ان اس معتبر مربوط به آن را وارد کنید. دی ان اس ها تنوع قابل توجهی دارند. شما باید در میان آن ها بسته به نیازهای خود انتخاب کنید. برای بهبود فرایند آموزش رفتن داخل یوتیوب بدون فیلتر شکن باید به دنبال دی ان اس های تست شده بگردید. برخی از مهمترین انواع این دی ان اس ها را در زیر مشاهده می کنید:

  • https://ipv4-zepto-mci-1.edge.nextdns.io/dns-query
  • https://dns.gi.co.id/dns-query
  • https://170.176.145.150/dns-query

استفاده از یوتیوب بدون فیلترشکن

رفتن به یوتیوب با گوگل کروم بدون فیلتر شکن میسر خواهد بود. برای این منظور می توانید از افزونه ها نیز استفاده کنید. شما باید با افزونه های مرتبط با این برنامه آشنایی داشته باشید و آن ها را برای استفاده بدون فیلتر از برنامه به کار ببرید. در این زمینه باید از لینک های نصب افزونه استفاده کرده و سپس گزینه ADD TO CHROME را بزنید. در این مرحله ممکن است با برخی خطاها رو به رو شوید. علت فیلتر شدن برخی از بخش ها، فیلترینگ افزونه ها است که راه حل هایی برای رفع آن ها وجود دارد.

استفاده از فیلترشکن یک روش برای رفع این مسئله است که برخی کاربران به آن دسترسی ندارند. پس از نصب افزونه مورد نظر، لوگوی مربوط به آن در بخش بالای صفحه مرورگر شما مشاهده می شود. در صورتی که پیش از نصب افزونه از فیلترشکن استفاده می کردید، برای استفاده از افزونه باید آن را خاموش کنید. در غیر این صورت افزونه به درستی کار نخواهد کرد. پس از نصب افزونه، در هر نوبت که به یک ویدیوی فیلتر شده برخورد کردید، با کلیک بر روی افزونه می توانید آن را بدون نیاز به فیلترشکن مشاهده کنید. در صورتی که افزونه شما روشن باشد، ویدیوهای مورد نظر در بخش های مختلف یوتیوب باز می شوند.

روش های استفاده از برنامه یوتیوب

استفاده از برنامه یوتیوب بدون فیلتر شکن نسخه موبایل، کامپیوتر و… به سادگی انجام می شود. برای استفاده از این برنامه ابتدا باید با نحوه ورود آن در دستگاه های مختلف آشنایی داشته باشید. در زیر برخی از روش های استفاده از این برنامه در دستگاه های مختلف را بررسی می کنیم:

  1. برای استفاده از یوتیوب در کامپیوتر باید وارد وب سایت گوگل شده و از منوی سیاه باز شده گزینه یوتیوب را بزنید. سپس بدون فیلتر شکن وارد اکانت یوتیوب پرمیوم شده و در این قسمت فیلم های مورد نظر را مشاهده کنید. در این جا از آدرس ایمیل خود استفاده کنید.
  2. برای باز کردن این برنامه در بخش آدرس باید us.beshkan.biz را وارد کرده و در بخش پورت نیز عدد ۴۴۳ را وارد کنید.

با استفاده از این روش های ورود به یوتیوب بدون فیلتر کامپیوتر می توانید به سایت مربوطه دسترسی داشته باشید. اما ممکن است فیلم های موجود در آن باز نشود. برای باز کردن فیلم ها باید حتما از افزونه های مربوطه استفاده کنید.

باز کردن یوتیوب بدون فیلتر کامپیوتر

ورود به یوتیوب بدون فیلتر با موبایل

برای استفاده از برنامه بدون فیلتر شکن در گوشی موبایل نیز راهکارهای ساده ای وجود دارند که باید با آن ها آشنا شوید. ابتدا وارد تنظیمات گوشی همراه خود شوید و Connections را پیدا کنید. سپس گزینه More Connections را انتخاب کنید. در ادامه گزینه دی ان اس را انتخاب کرده و وارد بخش Configure Private DNS شوید. سپس کادری برای شما باز می شود. در این بخش عبارت dns.google را وارد کرده و سپس دیتای گوشی همراه خود را خاموش کرده و مجددا روشن کنید. به این ترتیب تنظیمات مربوط به این برنامه اعمال می شوند.

با اعمال این تنظیمات به سادگی می توانید، از ویدیوهای یوتیوب بدون فیلترشکن استفاده کنید. به این ترتیب از قابلیت های این برنامه بیشترین استفاده را خواهید کرد و با مشکلاتی مانند قطعی فیلم ها و ویدیوها رو به رو نخواهید شد.

جمع بندی

در این مطلب در رابطه با روش های استفاده از برنامه یوتیوب بدون فیلتر کامپیوتر و موبایل نکاتی را بررسی کردیم. شما می توانید با استفاده از این برنامه در دستگاه های مختلف به جدیدترین فیلم ها و ویدیوها در سر تا سر جهان دسترسی داشته باشید. این برنامه در گوشی های موبایل و کامپیوتر بدون نیاز به استفاده از فیلتر شکن قابل اجرا خواهد بود. به این ترتیب استفاده از امکانات آن ساده تر خواهد شد. برای استفاده از این امکانات باید حتما به نکات یاد شده در این گزارش توجه داشته باشید و آن ها را برای اجرای یوتیوب بدون مشکلات فیلترینگ به کار ببرید.

عضویت
اطلاع از
guest

1 نظر
پرامتیازترین
جدیدترین قدیمی‌ترین
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها
ارشیا
امتیاز :
     

ممنون🌹