عوامل تعیین کننده قیمت سوله دست دوم

عوامل تعیین کننده قیمت سوله دست دوم

عوامل تعیین کننده قیمت سوله دست دوم با سوله معمولی متفاوت است. در این مقاله، ما عوامل تعیین کننده قیمت سوله دست دوم را بررسی کرده و در انتها یک مجری ساخت سوله دست دوم را معرفی می‌کنیم.

سوله‌ها سازه‌های بزرگی هستند که برای اهداف مختلفی مانند انبارداری، تولید و کشاورزی استفاده می‌شوند. آن‌ها معمولاً از فولاد ساخته می‌شوند و می‌توانند در اندازه‌ها و اشکال مختلفی باشند. قیمت سوله‌ها بسته به عوامل مختلفی مانند ابعاد، مصالح، موقعیت مکانی و وضعیت آن متفاوت است و لیکن آنچه که یک خریدار سوله را به سمت خرید سوله دست دوم متمایل می‌کند همانا کم‌تر شدن هزینه تمام شده آن است لیکن در اکثر موارد این نتیجه حاصل نمی‌شود و خریداران سوله دست دوم اکثرا متضرر و پشیمان هستند که در ادامه به ذکر نکاتی چند در این مورد اشاره خواهیم کرد.

قیمت سوله و اسکلت فلزی

  1. رعایت وزن سوله

وزن سوله دست دوم به عوامل مختلفی مانند ابعاد و مشخصات سالن، محل نصب، بارهای خاص نظیر جرثقیل و طبقه و… بستگی دارد. اگر سوله دست دوم در شرایط مناسبی باشد یعنی وزن آن متناسب با ابعاد آن می‌باشد. اما، اگر سوله دست دوم در شرایط بدی باشد، ممکن است وزن آن بیش‌تر از حد انتظار باشد، تنها علت ما از خرید سوله دست دوم زیر سوال می‌رود، چه بسا اگر ما سوله‌ای با همان مشخصات ابعادی را با وزن بهینه به صورت نو و استاندارد از یک سازنده حرفه‌ای سوله تهیه کنیم، از این سوله دست دوم ارزان‌تر و بسیار با کیفیت‌تر تمام می‌شود.

پس حتماً قبل از خرید سوله، وزن آن را از فروشنده بپرسید. فروشنده باید وزن سوله را با توجه به ابعاد آن تعهد کند. این تعهد باید در قرارداد خرید ذکر شود و باید شامل یک تلورانس ۵ درصدی باشد. تلورانس ۵ درصد به این معنی است که وزن نهایی توزین شده سوله ممکن است تا ۵ درصد بیشتر یا کمتر از وزن تعهد شده در قرارداد باشد.

  1. کیفیت آهن آلات و متریال سالن دست دوم

مهم‌ترین نکته در هنگام خرید سوله دست دوم، کیفیت متریال ساخت آن است؛ اگر کیفیت متریال که شامل آهن آلات، جوش، رنگ، پیچ و مهره و دیگر موارد؛ در سوله پایین باشد، ممکن است نیاز به اصلاحات زیادی داشته باشد. این اصلاحات می‌تواند هزینه‌های شما را به میزان زیادی افزایش دهد. بنابراین، مهم است که قبل از خرید سوله دست دوم، کیفیت متریال و آهن آلات آن را بررسی کنید.

سوله دست دوم کهن سوله

  1. تکمیل بودن قطعات

یکی از نکات مهم این است که سوله‌ای را انتخاب کنید که تمام قطعات آن موجود باشد و بعد از خرید تحویل داده شوند. اگر تمام قطعات موجود نباشد، ممکن است نیاز به ساخت قطعات کسری داشته باشید. این می‌تواند هزینه‌ها و زمان نصب شما را به میزان زیادی افزایش دهد.

  1. دقت ساخت

دقت ساخت سوله نیز بسیار مهم است. اگر دقت ساخت که شامل برش‌ها، مونتاژ، و اینگونه موارد، پایین باشد یا نیاز باشد که قطعات را اصلاح کنید تا بتوانید سوله را نصب کنید. این می‌تواند زمان و هزینه نصب را افزایش دهد.

مطمئن شوید که قطعات به خوبی مونتاژ شده‌اند. همچنین مطمئن شوید که هیچ آسیبی در زمان دمونتاژ (باز کردن سوله دست دوم) به قطعات وارد نشده است.

اگر دقت ساخت سوله خوب نباشد، ممکن است در آینده با مشکلات بیش‌تری مواجه شوید و حتی ممکن است سوله در برابر باد، برف و نیروهای وارده مقاوم نباشد.

  1. انصاف و وجدان فروشنده در قیمت سوله دست دوم

شاید بتوان گفت انصاف و وجدان فروشنده مهم‌ترین عامل تاثیرگذار بر ساخت و خرید سوله دست دوم و کیفیت آن است. اگر عرضه‌کننده سوله دست دوم کیفیت مورد نیاز ما را تامین نکند و یا استانداردهای لازم سوله را ارائه نکند سوله نهایی که بدست ما می‌رسد کارایی و دوام لازم را نخواهد داشت و ما دچار ضرر و زیان مالی و جانی خواهیم شد.

  1. نصب بودن یا باز بودن سوله دست دوم

هنگام خرید سوله دست دوم، مهم است که وضعیت سوله را در نظر بگیرید یعنی سوله را قبل از خرید بازدید کنید تا مطلع شوید که آیا سوله‌ی دست دوم باز، دپو، دسته‌بندی شده و روی زمین است و یا اینکه سوله نصب، سوار و مونتاژ است و مستلزم تخریب و بازکردن سالن است.

گرچه تخریب و باز کردن سالن هزینه اضافی در پی دارد که البته می‌توان آن هزینه را بافروشنده حساب کرد ولی از طرفی سوله‌ای که باز شده ممکن است قطعاتی را کسر داشته باشد. این به این دلیل است که سوله‌هایی که باز شده‌اند ممکن است قبلاً برای یک پروژه دیگر استفاده شده باشند و قطعات آن‌ها ممکن است مفقود یا آسیب دیده باشند. همچنین، سوله‌هایی که باز شده‌اند ممکن است در شرایط نامناسبی نسبت به سوله‌هایی که نصب شده‌اند باشند و مهم‌تر اینکه سوله‌ی نصب شده از جهت کیفیت و کمیت ساخت و کنترل زوایا و شاقولی کاملا قابل بررسی می‌باشد.

در هنگام بازدید، حتما کارشناس و یا کسی که تجربه خوبی در ساخت سوله دارد، همراه شما باشد تا سوله را از همه جهت کنترل کند.

  1. محل اجرای سوله دست دوم

فاصله بین محلی که سوله دست دوم است و جایی که قرار است نصب شود بر هزینه حمل تأثیر می‌گذارد.ذکر این نکته به این دلیل است که هزینه حمل بر اساس مسافت طی شده و وزن بار محاسبه می‌شود.

سوله‌های بزرگ و سنگین‌تر و سوله‌هایی که در مناطق دوردست واقع شده‌اند، هزینه‌های بالاتری از سوله‌هایی کوچک و در مناطق نزدیک واقع شده‌اند، خواهند داشت.

سوله دست دوم کهن سوله

معرفی یک سازنده سوله دست دوم

کهن سوله یک شرکت معتبر سازنده سوله دست دوم که دارای سابقه طولانی در ساخت و نصب سوله دست دوم است؛ این شرکت با استفاده از بهترین مواد و مصالح و با بهره‌گیری از نیروی کار مجرب، سوله‌های دست دوم را با کیفیت و با قیمت مناسب به مشتریان خود ارائه می‌دهد که توانسته رضایت مشتریان را به خود جلب و پروژه‌های موفق زیادی را در کارنامه خود ثبت کند.

  • برخی از خدمات کهن سوله به شرح زیر است:

طراحی و محاسبات انواع سوله به صورت بهینه و اقتصادی

ساخت و نصب سوله‌های تیرورقی و خرپایی

تهیه انواع سوله مرغداری، سوله‌های انبار، سوله‌های کارگاهی، سوله‌های ورزشی، سوله‌های دامداری، سوله‌های کشاورزی

انواع جرثقیل سقفی

اجرای فونداسیون سوله

عملیات خاکی و تسطیح

دیوار چینی سوله

کف سازی سوله

پوشش سقف سوله

و دیگر موارد اجرایی ابنیه سوله و همچنین انجام کلیه عملیات اجرایی سوله به صورت پیمان مدیریت

کهن سوله آماده ارائه خدمات به تمامی مشتریان، از جمله اکارفرمایان، صاحبان صنایع، تولیدکنندگان، شرکت‌ها و سازمان‌های دولتی و خصوصی می‌باشد. برای کسب اطلاعات بیش‌تر در مورد محصولات و خدمات کهن سوله، می‌توانید با کارشناسان این شرکت  به شماره ۰۲۱۷۸۴۷۲ تماس بگیرید.

  • مزایای خرید سوله دست دوم از کهن سوله

کیفیت بالا

اعتبار بالا و اطمینان بخش

قیمت مناسب

تخصص بالا

خدمات پس از فروش

تجربه و سابقه طولانی و درخشان

اگر به دنبال یک سوله دست دوم با کیفیت بالا، قیمت مناسب، خدمات پس از فروش عالی و شرکتی متعهد هستید، کهن سوله بهترین گزینه برای شما است.

جهت مشاهده نمونه کارهای این شرکت میتوانید (کهن سوله) را در اینترنت جستجو کنید.

عضویت
اطلاع از
guest

1 نظر
پرامتیازترین
جدیدترین قدیمی‌ترین
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها
شاهرخ سلیمانی
امتیاز :
     

سوله دست دوم مثل یک چاقوی دو لبه است. اگر به درستی انتخاب بشه و سوله خریداری شده متناسب با زمینتون باشه بسیار عالیه و کلی میتونه در هزینه هاتون صرفه جویی کنه و برعکس اگر هنگام خرید به نکات مهم و عوامل تاثیرگذار توجه نشه و یا از شرکت با انصافی خرید نکنید، میتونه براتون ضررهای زیادی در پی داشته باشه.