قیمت سیمان کیسه ای در الومتریال

اگر نیاز به بازسازی خانه خود دارید، باید مواد ساخت و ساز را آماده کنید. برای این کار باید سیمان بخرید یا آن را بسازید و آن را با مواد دیگر مخلوط کنید تا بتن نرمی برای کار ایجاد کنید. از طرف دیگر، می توانید سیمان کیسه ای آماده را خریداری کنید. در این صورت فقط باید مقدار مناسب آب را به آن اضافه کنید. صرف نظر از انتخاب خود، بدانید که تهیه بتن یک فرایند ساده است، به شرطی که ابزار و مواد مناسب را در اختیار داشته باشید. یکی از این ابزار مهم خرید سیمان کیسه ای مرغوب است.

سیمان کیسه ای یکی از پرکاربردترین مصالح ساختمانی در ساخت منازل و ساختمان ها می باشد. برای زیرسازی کف و به عنوان گچ، برای فضاهای خارجی و داخلی استفاده می شود. سیمان کیسه ای، محصولی است که آماده استفاده است، برای شروع ساخت و ساز فقط باید آب به آن اضافه کنید. برای جلوگیری از فرسایش کیسه ها در طول زمان، بهتر است از سیمان کیسه ای با کیسه های پلی پروپیلن استفاده کنید. این نوع سیمان کیسه ای را می توان با قیمت ارزان از منابع مختلف، از جمله خرید مستقیم از سازندگان معتبر و اصلی، پیدا کرد. برای اطلاع از قیمت سیمان کیسه ای هر نوع برندی، با مجموعه سیمان الومتریال در ارتباط باشید.

تاریخ انقضای سیمان کیسه ای

سیمان منقضی می شود، یکی از جزئیاتی که هنگام خرید باید به آن دقت کنیم تاریخ انقضا آن است، همه سیمان ها (یا تقریباً همه) تاریخ انقضای مشخصی روی بسته بندی یا کیسه خود دارند، این معمولاً چند ماه زمان دارد تا از سیمان استفاده کنید. تاریخ انقضای سیمان کیسه ای متغیر است و حتی برخی کشورها مقرراتی در این زمینه وضع کرده اند. این مقررات معمول این است که سیمان کیسه ای ۴۵ روز بعد از بسته بندی، تاریخ انقضا دارد تا سیمان تمام خواص، مفید بودن و کیفیت خود را حفظ کند. به همین دلیل است که هنگام خرید سیمان کیسه ای باید به این نکته مهم توجه زیادی داشته باشیم و زمان استفاده از آن را پیش بینی کنیم که ما را مجبور می کند تاریخ دقیق استفاده از آن را داشته باشیم.

اگر قصد ساخت و ساز، اصلاح خانه یا محل کسب و کار خود را دارید، مطمئناً از خود می پرسید که یک کیسه سیمان چقدر ارزش دارد. در اینجا قصد داریم همه چیز را در مورد قیمت و عملکرد سیمان کیسه ای به شما بگوییم. ما در مورد یکی از مواد کلیدی برای این نوع کار صحبت می کنیم که در بسیاری از موارد از ابتدا تا پایان استفاده می شود. برای اینکه سیمان کیسه ای هر آنچه را که انتظار داریم به ما بدهد، ضروری است که روی برخی از جنبه های مهم توقف کنیم تا بتوانیم خرید خوبی داشته باشیم، زیرا هیچ کس دوست ندارد پول خود را هدر دهد.

وقتی درب سیمان کیسه ای باز شد، چه مدت باید از آن استفاده کنیم؟

سیمان کیسه ای یک محصولی است که دارای تاریخ مصرف است و پس از باز شدن کیسه عمر آن کوتاه می شود. به همین دلیل مهم است که بدانیم چه مدت باید از آن استفاده کنیم و همه چیز را در مورد مدت زمان مصرف آن بدانیم. کارشناسان به ما می گویند اگر قرار نیست سیمان کیسه ای را فوراً استفاده کنیم، نباید آن را باز کنیم، زیرا این محصولی است که در صورت عدم استفاده ماندگاری کوتاهی دارد، یعنی بسیار فاسد شدنی است. پاسخ این خواهد بود که سیمان باید در همان روزی که کیسه باز شد، استفاده شود، می توان ۲۴ ساعت از زمان باز شدن کیسه نیز از آن استفاده کرد، اما بهتر است در همان روز باز شدن از آن استفاده شود تا تمام خواص آن حفظ شود.

نکاتی برای خرید سیمان کیسه ای:

علاوه بر قیمت نهایی سیمان کیسه ای، قبل از خرید باید به این موارد نیز توجه کنید:

  • توجه به نوع ساخت و استفاده از سیمان کیسه ای

این نکته کلیدی است که در مورد نوع کار، ساختار یا کاری که قرار است انجام شود و اینکه سیمان در کجا استفاده می شود، مطمئن باشید تا بتوانید سیمان کیسه ای مناسب را خریداری کنید. محصولاتی وجود دارند که به کاهش کارهای تعمیر و نگهداری کمک می کنند و دوام آن را برای سازه هایی که در معرض رطوبت بسیار بالا قرار دارند، بهبود می بخشد. در این موارد، به عنوان مثال، سیمان های ضد آب وجود دارند که مانع از ظهور نمک و کپک می شوند و همچنین سیمان های دیگری که از جدا شدن سطوح صاف جلوگیری می کنند.

  • تاریخ انقضا را بررسی کنید

تقریبا تمام سیمان ها دارای تاریخ انقضا هستند که در بیشتر موارد ۴۵ روز پس از بسته بندی می باشد. این را در نظر داشته باشید تا محصول خاصیت و کیفیت خود را از دست ندهد و از این طریق بتوانید نتایج مورد انتظار را به دست آورید.

  • کارایی

در نظر گرفتن عملکرد سیمان کیسه ای ضروری است زیرا در صورت استفاده از مقادیر مورد نیاز، می توانیم به صرفه جویی اقتصادی قابل توجهی دست یابیم. علاوه بر وزن نهایی بسته، باید بدانید که برای خرید خوب چه سطحی را باید بپوشانید.

  • نام تجاری سیمان کیسه ای

ما در مورد یک ماده مرکزی برای تحقق یک پروژه ساخت و ساز عالی، صحبت می کنیم، بنابراین به دست آوردن یک محصول با کیفیت، بسیار مهم است. توصیه ما این است که به یک سایت تخصصی متوسل شوید که دارای تجربه بالا در زمینه فروش سیمان کیسه ای است و شامل سیمان کیسه ای از بهترین شرکت های تولیدکننده، در حال حاضر است.

نگهداری و انبار کردن سیمان کیسه ای چگونه است؟

سیمان کیسه ای جهت استفاده، نیاز به مراقبت ویژه ای برای حفظ کیفیت و ظرافت آن دارد. برای جلوگیری از خراب شدن، لازم است آن را در برابر شرایط مختلف آب و هوایی مانند باران، آفتاب، رطوبت، باد و غیره محافظت کنید. سیمان کیسه ای تمایل بالایی با رطوبت دارد و در عین حال رطوبت، بزرگترین دشمن آن است. بنابراین باید به خوبی از جریان هوای مملو از رطوبت محافظت شود. سیمان کیسه ای که مورد حمله هوا قرار می گیرد، به نوبه خود توده هایی را تشکیل می دهد. اگر توده ها بسیار سفت هستند و با انگشتان شما پودر نمی شوند، نمی توان از آنها در هیچ ساختاری استفاده کرد. سیمان کیسه ای باید در سوله های خشک، ضد نشت و حداقل رطوبت با درب و پنجره بسته، نگهداری شود. کیسه های سیمان باید روی تخته های چوبی که در فاصله حدود ۱۵۰ تا ۲۰۰ میلی متری از سطح زمین قرار دارند، چیده شوند. فاصله بین شمع ها و دیوارهای بیرونی باید ۴۵۰ تا ۶۰۰ میلی متر باشد.

استفاده از سیمان کیسه ای

حداکثر ارتفاع پشته نباید از ۱۵ سیمان کیسه ای، تجاوز کند. عرض پشته ها نباید بیشتر از ۴ یا ۳ متر باشد. به این ترتیب از احتمال شمع بندی تحت فشار، جلوگیری می شود. در شرایطی که نیاز به نگهداری سیمان کیسه ای برای دوره های غیرعادی طولانی است، شمع های سیمان باید به طور کامل توسط ورق پلی اتیلن یا مواد غشایی یا عایق رطوبتی دیگر محصور شوند. شمع باید به گونه‌ای ساخته شود که سیمان کیسه ای را بتوان بر اساس اولویت‌بندی استفاده کرد. به این معنی که ابتدا باید قدیمی‌ترین گونی سیمان برداشته شود.

قیمت سیمان کیسه ای به چه عواملی بستگی دارد؟

یکی دیگر از جنبه های اساسی که قبل از خرید آنلاین سیمان باید به آن توجه داشته باشید، عملکرد و کیفیت آن است. تخمین زده می شود که برای پوشش یک متر مربع، ۳ بسته سیمان کیسه ای ۵۰ کیلوگرمی مورد نیاز است. در هر صورت، محاسبه تقریبی است زیرا به ویژگی های سطح ساخت و ساز نیز بستگی دارد. به عنوان مثال، اگر سطح، جامد باشد، ممکن است به سیمان کیسه ای کمتری نیاز داشته باشید، در حالی که اگر کف، بسیار مرطوب است، ممکن است به تعداد بیشتری نیاز داشته باشید.

سیمان کیسه ای را از کف و دیوارها در فاصله حداقل ۱۵ سانتی متر جدا کرده و ردیف هایی با ارتفاع بیش از کیسه، روی هم قرار نگیرد. پس از آن لازم است آزمایش‌هایی برای تأیید کیفیت سیمان کیسه ای، بسته به روش ذخیره‌سازی آن انجام شود: در این راستا ذکر این نکته ضروری است که صرف نظر از مدت زمان نگهداری، اگر سیمان کیسه ای در زمان استفاده، علائم واضحی از جمله هیدراتاسیون داشته باشد (در عمل به این معنی است که کلوخه های موجود در مواد با فشار سبک بین انگشتان متلاشی نمی شوند) لازم است کیفیت سیمان کیسه ای با انجام آزمایشات آزمایشگاهی معتبر، بررسی شود.

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها