نحوه تشخیص کرم پودر اصل از تقلبی؛ تمام نکاتی که نمی دانستید!!

نحوه تشخیص کرم پودر اصل از تقلبی بسیار ساده است. به هر حال بازار محصولات تقلبی هم گرم است و باید این موضوع را جدی گرفت، اگر از کرم پودر تقلبی استفاده کنید با آسیب های پوستی شدیدی روبرو خواهید شد. به همین دلیل، ما در ادامه بیشتر در این مورد با شما صحبت خواهیم کرد.

کرم پودر چیست؟

کرم پودر یکی از روتین ترین محصولات آرایشی است که بانوان و چه بسا برخی از آقایان از آن استفاده می کنند. کرم پودر با پوشش دهی نواقص صورت، اگر کرم پودر اصلی باشد باعث محافظت از پوست هم خواهد شد. بسیاری از کرم پودرها چندکاره هستند و در این میان، شما برای موقعیت های گوناگون می توانید از این محصول استفاده کنید. کرم پودری که مناسب مراسم است با کرم پودری که به صورت روزانه مورد استفاده قرار می گیرد، ساختار متفاوتی دارد. معمولاً برندهای گوناگونی به تولید کرم پودر می پردازند که متأسفانه نوع تقلبی این برندها هم وارد بازار شده اند و به همین دلیل باید با نحوه تشخیص کرم پودر اصل از تقلبی آشنا باشید.

چه روش هایی برای اصل بودن کرم پودر وجود دارد؟

متأسفانه بسیاری از محصولات آرایشی همچون کرم پودر به صورت تقلبی می توانند وارد بازار فروش شوند و در این بین، شما باید به عواملی دقت کنید که بتوانند شما را نسبت به اصالت محصول مطمئن کنند. امروزه با پیشرفت صفحات وب، خداروشکر دیگر دغدغه ای در این باره وجود ندارد و می توان به راحتی نسبت به اصل بودن کرم پودر مطمئن شد. در ادامه به چند عاملی که ممکن است به شما در تشخیص کرم پودر اصل کمک کند اشاره خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید : کرم پودر بهتر است یا موس صورت؟

قیمت کرم پودر

نحوه تشخیص کرم پودر اصل از تقلبی بدین ترتیب است که باید قیمت آن را هم ملاک قرار داد. بدین ترتیب که کرم پودر های ارزان قیمت شاید فریبنده باشند ولی قطعاً کاربرد و کیفیتی که مدنظر دارید را ایفا نمی کنند. منظور ما کرم پودری با قیمت گران و بالا هم نیست. تنها باید به دنبال قیمت مناسب باشید که در خرید اینترنتی به راحتی می توانید محصول خود را با قیمت مطمئن خریداری کنید؛ چراکه واسطه حذف می شود و قیمت واقعی محصول را پرداخت می کنید. ما در فروشگاه اینترنتی مژیتو با ارائه مرغوب ترین محصولات با قیمت مناسب، مفتخریم که رضایت مشتریان عزیزمان را کسب کرده ایم. شما می توانید جهت خرید انواع لوازم آرایشی و بهداشتی به این سایت مراجعه فرمایید.

فرمولاسیون مواد سازنده کرم پودر

فرمولاسیون این محصول بر اساس امولسیون ساخته می شود و شما را با بافتی نیمه جامد روبرو می کند. کرم پودر معمولاً یا مایع یا نیمه مایع است که پایه اساسی آن روغن و آب است. کرم پودری که مخصوص پوست چرب باشد، بر پایه آب ساخته می شود و کرم پودری که مخصوص پوست خشک باشد برپایه روغن ساخته می شود و به همین دلیل است که شما باید با توجه به نوع پوست خود به دنبال یک کرم پودر مناسب باشید.

امولسیفایر مهم ترین ماده فرمولاسیون کرم پودر را تشکیل می دهد و روی یکدست کردن کرم پودر تأثیر به سزایی می گذارد. سپس سیلیکون ماده مهم دیگری است که باعث می شود تا شما بتوانید به راحتی از این محصول استفاده کنید. لانولین ماده ای است که از پشم به دست می آید و باعث می شود که کرم پودر خاصیت آبرسانی داشته باشد. مجموع این موارد فرمولاسیون مواد سازنده کرم پودر را تشکیل می دهند که معمولاً با پوست سازگاری خوبی دارند.

تاریخ انقضا کرم پودر

در مورد نحوه تشخیص کرم پودر اصل از تقلبی می توان گفت که بررسی تاریخ انقضا را هم باید مسأله جدی در نظر گرفت. معمولاً کرم پودر ۶ الی ۱۰ ماه تاریخ انقضاء دارد و اگر شما از کرم پودری استفاده کنید که تاریخ انقضاء آن گذشته باشد، طبیعتاً با مشکلات ریز و درشت پوستی زیادی روبرو خواهید شد. تاریخ انقضای این محصول به صورت تخمینی گفته می شود و اگر روی بسته بندی بارکد داشته باشد با نصب نرم افزار می تواند بارکد را اسکن کرده و تاریخ انقضا آن را ببینید. اگر به تاریخ انقضای کرم پودر توجهی نداشته باشید، احتمالاً با صدمه های جبران ناپذیری روبرو خواهید شد. برای جلوگیری از سرطان، بانوان باید به این موضوع بسیار مهم در هنگام خرید کرم پودر توجه نشان دهند.

تفاوت بافت کرم پودر اصل با تقلبی

کرم پودر اصل بافت پیوسته ای از خود برجا می گذارد و کاملاً کرمی مانند بودن آن را می توان تشخیص داد. در صورتی که کرم پودر تقلبی این چنین نیست و چه بسا از روی ظاهر هم می توان به سادگی تشخیص داد که بافت کرم پودر اصل یا تقلبی است و شما در نحوه تشخیص کرم پودر اصل از تقلبی نباید این موضوع را نادیده بگیرید. در اینجا می توانید با روش های بیشتر از تشخیص کرم پودر اصل از تقلبی بیشتر اشنا شوید.

رنگ کرم پودر

توجه به طیف رنگی کرم پودر باعث می شود تا بتوانید به اصل یا تقلبی بودن آن پی ببرید. شما باید یک برند را بشناسید و بررسی کنید که چه طیف های رنگی را پشتیبانی می کند. سپس می توانید با خیال راحت به خرید کرم پودر مورد نظر خود بپردازید.

عطر و بوی کرم پودر

در بررسی نحوه تشخیص کرم پودر اصل از تقلبی همیشه باید بدانید که کرم پودر اصل از عطر بسیار خوشی بهره مند است و این یکی از راه های اصلی برای تشخیص به شمار می آید. کرم پودری که فاقد اصالت باشد، عطر خوشی ندارد و این مسأله به راحتی قابل بررسی است. توجه داشته باشید که اگر کرم پودر خراب شود شاید بوی تند و زننده ای داشته باشد، در غیر این صورت بوی آن دلنشین خواهد بود.

معتبر بودن محل خرید کرم پودر

دلیل این که امروزه مردم به راحتی می توانند محصولات مورد نیاز خود را در هر حوزه ای خریداری کنند این است که به فروشگاه اینترنتی اعتماد می کنند. شما اگر به صورت آنلاین به خرید کرم پودر بپردازید و سایت مطمئنی که دارای نماد اعتماد باشد را اعتماد کنید، علاوه بر تنوع برندها می توانید قیمت مناسب تری را هم بپردازید. به هر حال یک سایت اینترنتی برای اینکه مشتریان بیشتری کسب کند هیچ گاه به فروش محصولات تقلبی نمی پردازد. در این بین شما می توانید با خیالی آسوده به فروشگاه اینترنتی مژیتو اعتماد کرده و محصولات مدنظر خود را با بهترین قیمت و کیفیت از این سایت تهیه نمایید.

داشتن نماد اصالت کالا

نماد اصالت کالا که در نحوه تشخیص کرم پودر اصل از تقلبی می تواند به سلامت و کیفیت محصول اشاره کند یکی از بهترین گزینه هایی است شما را مطمئن می کند که خریدی مقرون به صرفه را انجام داده اید. این نماد نشان می دهد که محصول مورد نظر دقیقاً مطابق قانون وارد شده است و جزء محصولات قاچاق نیست.

سخن پایانی

در اینجا نحوه تشخیص کرم پودر اصل از تقلبی را مورد بررسی قرار دادیم. بهتر است بدانید که امروزه استفاده از کرم پودر بسیار مورد توجه قرار گرفته است و مردم حق دارند که بدانند چگونه یک کرم پودر اصل را می توان انتخاب کرد تا بدین ترتیب، بتوانند به محافظت از پوست خود بپردازند.

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها