چرا بیشترین تجویز دکترها برای خرید زانوبند زاپیامکس است؟


در روزگار ما کمتر میانسالی را می‌توان یافت که درد زانو را تجربه نکرده باشد. دردی که ریشه در عوامل گوناگونی دارد؛ از آسیب های جزئی ناشی از تصادف و صدمه در میادین ورزشی گرفته تا فرسایش غضروف‌ها و آسیب تاندون‌ها. پس از بروز درد نخستین نکته‌ای که اهمیت پیدا می‌کند یافتن راه درمان است. راهی آسان و کم هزینه. دردها هم کم و زیاد دارند. گاهی دردهای خفیف با توصیه‌های ورزشی، تغییر سبک زندگی و احتمالا قرص‌های مسکن ازبین می‌روند. اما گاهی مشکل جدی تر است و نیاز به درمان دارد.

افزون براین بسیاری از افراد میانسال ممکن است به دلیل مشکل معده از مصرف قرص های قوی امتناع کنند. این جاست که تکنولوژی پا به میدان گذاشته و جدیدترین یافته علمی خود را عرضه کرده است. زانوبند زاپیامکس این روزها به یکی از پرطرفدارترین درمان‌های زانو تبدیل شده است. زانوبندی که همه افراد به ویژه سالمندان به راحتی می‌توانند از آن استفاده کنند و ما در فروشگاه نوبت دکتر آنلاین، با ارائه زانوبند زاپیامکس اصل در کنار شما خواهیم بود.

آیا زاپیامکس مورد تایید تمامی پزشکان است؟

محققان علم پزشکی همواره در پی یافتن راه‌های تازه‌ای هستند تا روند درمانی موثرتر و در عین حال آسان‌تری به بیماران عرضه کنند. تمامی پزشکان نیز بر کارکرد موثر تکنولوژی در درمان دردهایی مانند زانو درد اذعان دارند. از همین رو تمامی متخصصان زانو درد با توجه به فناوری به کار رفته در زانو‌بند که مورد تایید پژوهشگران مهندسی پزشکی قرار گرفته، این زانوبند را عاملی کاملا موثر در درمان قطعی زانو درد معرفی می‌کنند. اما چرا؟

آشنایی با تکنولوژِی UIC زانوبند زاپیامکس آلمانی

فناوری UIC در زانوبند زاپیامکس نام اختصاری سه تکنولوژی فوق پیشرفته در حوزه درمان‌های فیزیوتراپی است. از این تکنولوژی در درمان انواع دردهای زانو کمر و گردن بهره می‌برند. این سه فناوری عبارتند از:

اولتراسوند از طریق ارتعاشات صوتی بر روی بهبود روند جریان خون تمرکز دارد. از این طریق گرمایی را در عمق بافت‌های آسیب‌دیده ایجاد می‌کند. این گرما به روند جریان خون و اکسیژن رسانی به عضو سرعت می‌بخشد.

هم‌راستا با اولتراسوند، مادون قرمز ، جریان خون را غنی از اکسیژن و مواد مغذی می‌سازد. روند ترمیم و بازسازی اندام زانو را با سرعت بیشتری پیش می‌گیرد.

کلاک پالس نیز با ایجاد پالس‌های الکتریکی بر اندام‌های زانو لرزش و ماساژ خفیفی را در بافت صدمه‌دیده به وجود می‌آورد. این روند به آرامش عضلات زانو، تسکین درد و رفع اسپاسم‌های عضلانی می‌انجامد.

آیا زانوبند زاپیامکس با عوارض همراه است؟

یکی از دغدغه‌های بیماران، استفاده از درمان‌هایی است که تا مدت ها عوارض آن برجای می ماند. بی شک نمی توان عوارض قرص های مسکنی که برای تسکین درد زانو تجویز می شود را نادیده گرفت. حتی جراحی به عنوان درمان نهایی نیز عوارض پس از عمل را با خود به همراه دارد که ممکن است مدت‌ها بیمار را درگیر کند و او را آزار دهد. اما در این میان استفاده از زانوبند زاپیامکس هیچ یک از این عوارض را ندارد. این زانوبند با استفاده از به روز ترین فناوری ها به صورت استاندارد تسکین درد و درمان زانو را برایتان به ارمغان می‌آورد. البته ملاحظاتی در مورد زنان باردار و افرادی که در ساختمان استخوان زانویشان از پلاتین استفاده می‌کنند وجود دارد. توصیه می‌کنیم این افراد پیش از استفاده از زانوبند زاپیامکس، با پزشک مشورت کنند.

ملاحظات بهداشتی در تولید زانوبند زاپیامکس

برای  جنس پارچه زاپیامکس از الیاف ضد حساسیت و تعریق استفاده شده که گرمایی ملایم را نه در سطح بلکه در عمق بافت‌های آسیب‌دیده به وجود می‌آورد. این گرما آرامش عضلات، تسکین درد و کاهش التهاب با خود به همراه دارد. در حالی که گرمای حاصل به سبب جنس پارچه تعریقی در قسمت زانو پدید نمی آورد و سبب ایجاد حساسیت پوستی نخواهد شد. به این ترتیب دیگر اعضای خانواده نیز می‌توانند از یک زانوبند استفاده کنند.

اثر گذاری زانوبند زاپیامکس چه مدت طول می کشد؟

تمامی روش‌های درمانی مانند جراحی، آب درمانی، فیزیوتراپی و دارو درمانی برای تاثیرگذاری به یک دوره ۲ تا ۳ ماه و حتی بیشتر نیاز دارند. این در حالی است که با استفاده منظم از زاپیامکس بعد از یک تا ۳ هفته بیمار متوجه تسکین درد خود می‌شود. از سوی دیگر به طور معمول استفاده از تجهیزات فیزیوتراپی به نظارت فیزیوتراپیست نیاز دارد و ماساژ درمانی نیاز به ماساژوری ماهر. این در حالی است که برای استفاده از زانوبند UIC زاپیامکس تنها باید آن را دور کمر خود ببندید. سپس آداپتور را به برق متصل کنید. برای ۴۵ تا ۶۰ دقیقه بنشینید یا درازکش استراحت نمایید.

زانوبند زاپیامکس را از کجا باید تهیه کنیم؟

برای خرید اینترنتی زانوبند زاپیامکس تنها باید به سایت‌ فروشگاهی نوبت دکتر آنلاین مراجعه کنید و زانوبند را سفارش دهید. سپس محصول را درب منزل تحویل بگیرید و هزینه آن را پرداخت کنید. خرید آنلاین زانوبند زاپیامکس صرفا به منظور راحتی مصرف‌کنندگان است. پس در انتخاب سایت برای خرید دقت کنید تا در دام سودجویان گرفتار نشوید و زانوبند تقلبی نخرید. با توجه به تکنولوژی موجود در این زانوبند، قیمت این محصول نیز کاملا منطقی و مناسب است.

تاثیر زانوبند زاپیامکس بر آرتروز زانو

آرتروز زانو امروزه به یکی از اصلی‌ترین دردهای مفصلی افراد بالای ۵۰ سال تبدیل شده است که فعالیت‌های روزمره آنان را مختل کرده است. در میان تمامی درمان‌های پیشنهادی برای درمان آرتروز زانو استفاده از زانوبند زاپیامکس جایگاه ویژه‌ای دارد. زانوبند زاپیامکس  بدون هیچ عوارضی برای دردهای آرتروز زانو استفاده  می شود. به گونه‌ای که شما هنگام استفاده از این زانوبند از مصرف قرص  بی‌نیاز خواهید شد. این زانو بند با افزایش گردش خون به وسیله حرارت، اسپاسم ناشی از آرتروز را از بین می‌برد و عملکرد حرکتی زانو را بهبود می‌بخشد. به این ترتیب در بازه زمانی دو تا سه هفته فرد تاثیر معجزه‌آسای آن را متوجه خواهد شد. از آنجایی‌که دستگاه زاپیامکس در زمان‌های قابل استراحت نیز می‌توان استفاده کرد، امکان استفاده را در هر مکانی برایتان فراهم می آورد . این زانوبند سبک و کم حجم است و به برق شهری وصل می‌شود. همین راحتی در استفاده این زانوبند را به درمانی محبوب برای مبتلایان به انواع دردهای زانو به ویژه آرتروز تبدیل کرده است.

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها