انواع زانو بند طبی و پخش مستقیم به وسیله تجهیزات پزشکی دکتر مهندس

خرید زانوبند طبی مناسب همیشه یکی از دغدغه‌های افرادی است که استخوان یا مفاصل‌شان آسیب دیده و به واسطه این موضوع نیازمند استفاده از این محصول هستند. این آیتم یک وسیله‌ی پوشیدنی برای استحکام بخشیدن به زانو موقع انجام فعالیت است و باعث می‌شود که زانوی شما کم‌ترین فشار و آسیب را در زمان انجام فعالیت‌های شدید، متحمل شود.

علاوه بر این، گونه‌هایی از این محصول زانوبند طبی باعث جلوگیری از فعالیت بسیار زیاد زانو و ساییدگی آن می‌شوند. گاهاً ورزشکاران از انواع این زانوبندها برای جلوگیری از تحلیل و ساییدگی کاسه زانو استفاده می‌کنند. یکی از بهترین وب‌ سایت‌ها برای خرید انواع زانو بند طبی و پخش مستقیم به وسیله تجهیزات پزشکی دکتر مهندس است. این فروشگاه یک وب سایت فروشگاهی است که دارای بیشترین تنوع و بهترین قیمت و ارسال سریع به سراسر کشور است. اگر به دنبال خرید یک زانوبند با کیفیت برای حفاظت از مفاصل زانو، حفظ سلامتی و جلوگیری از آسیب‌های احتمالی هنگام ورزش هستید، با ما در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

انواع زانو بند طبی

معمولاً موقع خرید زانوبند طبی، با انتخاب‌های زیادی روبه رو می‌شویم که ممکن است ما را دچار سردرگمی کنند. زانوبند‌ها را بر اساس محل قرارگیری و کارآیی آن‌ها به چند دسته مختلف تقسیم می‌کند که شما با توجه به نیاز و نوع آسیب زانو خود، می‌توانید آن‌ها را انتخاب  و از وب‌سایت فروشگاه دکتر مهندس به راحتی سفارش دهید.

  • زانوبندهای پشت زانو (Posterior Knee Braces): این نوع زانو بندها بر پشت زانو قرار می‌گیرند و به منظور کاهش فشار و استحکام بخشیدن به لیگامانت‌های پشت زانو استفاده می‌شوند.
  • زانوبندهای جلو زانو (Anterior Knee Braces): این نوع زانو بندها جلوی زانو قرار می‌گیرند و به منظور کاهش فشار و استحکام بخشیدن به لیگامانت‌های جلو زانو استفاده می‌شوند.
  • زانوبندهای جانبی (Lateral Knee Braces): این نوع زانو بندها روی جانب زانو قرار می‌گیرند و به منظور استحکام بخشیدن به لیگامانت‌های جانبی زانو و کاهش فشارهای جانبی مورد نیاز، استفاده می‌شوند.
  • زانوبندهای قفل شونده (Hinged Knee Braces): این نوع زانو بندها دارای مفصل قفل شونده هستند و حرکت زانو را محدود می‌کنند و به منظور استحکام بخشیدن به زانو در صورت ضرورت، استفاده می‌شوند. معمولاً از این نوع زانو بند‌ها برای اصلاح حرکت و شکل زانو هم استفاده می‌شود.
  • زانو بندهای کامل (Full Knee Braces): این نوع زانو بندها شامل یک ساختار پوشش دهنده کامل زانو است و به منظور حمایت کامل از زانو و استحکام بخشیدن به لیگامانت‌ها و بافت‌های عضلانی استفاده می‌شود. این محصولات معمولاً دارای تنوع در جنس و مدل هستند؛ مثل جنس‌های کبریتی، پشمی و…و مدل‌های چهار فنره که فشار را از زانو کم‌ می‌کنند. همچنین باعث بهتر شدن روند گردش خون درون زانو می‌شوند. همچنین‌ نوع دیگر این زانوبند‌ها شامل زانوبند‌های مفصل دار قابل تنظیم است.

حالا که با انواع زانوبند طبی آشنا شده‌اید، احتمالا راحت‌تر از قبل می‌توانید نیاز خود را شناسایی و برطرف کنید. شما می‌توانید برای مشاهده قیمت زانوبند‌ طبی به وب سایت دکتر مهندس مراجعه کنید.

برند های زانو بند طبی

خوشبختانه در ایران با توجه به پیشرفت تکنولوژی، تولید این نوع لوازم جانبی پزشکی، رونق گرفته است. به همین دلیل شما می‌توانید بهترین انواع زانوبند‌های ایرانی را با کیفیت و قیمت فوق‌العاده در وب‌سایت دکتر مهندس پیدا کنید. همچنین این برندها از تنوع محصولات و مدل‌های مختلف زانوبند طبی برخوردار هستند و شما می‌توانید از بین صدها محصول مختلف هر برند، دست به انتخاب بزنید.

●      برند سما طب

●      برند طب و صنعت

●      برند پاک سمن

تمامی این برند‌ها سابقه‌ای طولانی و درخشان در صنعت تجهیزات پزشکی دارند و شما می‌توانید با خیال راحت، محصول مورد نظر خود را از هر یک از این برند‌ها سفارش دهید.

بهترین قیمت زانو بند طبی در دکتر مهندس

همان‌طور که قبلاً هم ذکر شد، یکی از بهترین فروشگاه‌هایی که می‌توانید تجهیزات پزشکی مورد نیاز خود را از آن تهیه کنید، وب‌سایت دکتر مهندس است. این فروشگاه اینترنتی با تضمین کیفیت و خدمات پس از فروش برای شما، خریدی راحت و بدون دردسر را فراهم می‌کند. اگر هم صاحب کسب و کار هستید و به دنبال جایی می‌گردید که با خیال راحت اجناس عمده‌ی پزشکی مثل انواع زانو بند طبی و پخش مستقیم به وسیله تجهیزات پزشکی دکتر مهندس را تهیه کنید، پیشنهاد ما به شما، وب‌سایت دکتر مهندس است.

این وب‌سایت در قبال بهترین کیفیت کالای ایرانی، بهترین قیمت را به شما عرضه می‌کند. همچنین در صورت نیاز، می‌توانید کالای خود را مرجوع کنید و هزینه‌ی آن را پس بگیرید. لازم به ذکر است که در این فروشگاه، ارسال برای کالاهای بالای یک میلیون تومان، رایگان است. برای سفارش فقط کافی است که به وب‌سایت دکتر مهندس یا اپلیکیشن دکتر مهندس مراجعه کنید، کالای مورد نظر را سفارش داده و درب منزل تحویل بگیرید. این مجموعه علاوه بر محصول زانوبند طبی، دارای تنوع در محصولات پزشکی و بهداشتی است و اگر فکر می‌کنید که به مشاوره‌ی خرید محصولات نیاز دارید، می‌توانید با چت بات فروشگاه یا شماره‌ تلفن بخش فروش ارتباط برقرار کنید.

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها