شارژ کپسول آتش نشانی ایمن سازان سپهر

انواع مکان ‌های مختلف عمومی از جمله هتل ها، بیمارستان ها و فروشگاه ها نیازمند کپسول آتش نشانی شارژ شده به صورت ۲۴ ساعته هستند. علاوه بر آن بسیاری از مناطق مسکونی از جمله آپارتمان های چند طبقه نیز می بایست به صورت کامل به کپسول آتش نشانی مجهز باشند تا به هنگام بروز حادثه از پیشرفت آن جلوگیری به عمل آید؛ به همین علت نیز قیمت شارژ کپسول  co2 برای تمامی این مکان ها اهمیت بسیار زیادی دارد. قیمت شارژ کپسول co2 یکی از امکاناتی است که سایت تجهیزات آتش نشانی ایمن سازان سپهر در اختیار شما قرار می دهد. شما می توانید از طریق این سایت هر خاموش کننده و کپسولی را با نازل ترین قیمت موجود در بازار، خریداری نمایید.

کپسول های co2 در صورت استفاده هرچند هم کم یا حتی با گذشت مدت زمان مشخصی از نصب آنها، نیاز به شارژ مجدد خواهند داشت. به همین جهت نیز مصرف کنندگان این محصول به دنبال استعلام قیمت شارژ آن به مراکز مختلف مراجعه می کنند. ما در این مقاله به صورت اختصاصی به روش ‌های مختلف شارژ کپسول آتش نشانی و همچنین قیمت آن بیشتر پرداخته ایم.

شارژ کپسول co2

یک کارگاه مخصوص شارژ کپسول آتش نشانی باید ویژگی های خاص و منحصر به فرد خود را داشته باشد و از استانداردها و تجهیزات کاملا به روز و ایمن برخوردار باشد. به عنوان مثال یک کارگاه شارژ کپسول استاندارد باید یک میز کار کاملا تخصصی برای این زمینه داشته باشد. این میز با میزهای معمولی تفاوت های زیادی دارد و از انواع لوازم یدکی مخصوص پر کردن کپسول آتش نشانی از جمله گیره میزکار برخوردار است.
قیمت شارژ کپسول co2 در شرکت ها و نهادهای مختلف متفاوت است. برخی از شرکت‌ ها که نسبت به شارژ کپسول اقدام نموده، فاکتور شارژ را جداگانه نوشته و آن را کاملا شفاف سازی می کنند. به عنوان مثال هزینه گاز و اجرت شارژ را به صورت دو مبلغ جداگانه مشخص کرده و آنها را با قیمت گذاری مجزا در فاکتور درج می کنند. اما برخی از شرکت های دیگر اجرت شارژ و هزینه گاز را به صورت یک مبلغ واحد در فاکتور می نویسند. در هر صورت شارژ این کپسول‌ ها شامل دو هزینه می باشد که هزینه اجرت و هزینه گاز را در بر می گیرد.
شارژ کپسول به وزن آن نیز بستگی دارد. وزن کپسول های آتش نشانی بین دو کیلوگرم الی سی کیلوگرم متغیر است، که هر یک از این وزن ها به تناسب افزایش حجم، گاز بیشتری نیاز دارند و قیمت آنها نیز نسبت به افزایش حجم آن ها متغیر خواهد بود. اگر قصد دارید که کپسول آتش نشانی خود را با استاندارد ترین حالت ممکن و با مناسب ترین قیمت شارژ کنید پیشنهاد ما به شما خرید از سایت اینترنتی ایمن سازان سپهر است، زیرا این شرکت انواع مختلف کپسول های آتش نشانی را در وزن های متفاوت با مناسب ترین قیمت و در ایمن ترین شرایط ممکن شارژ نموده و ایرادات آن را نیز به صورت کامل برطرف خواهد نمود.

وزن کپسول

هزینه گاز CO2 اجرت جمع کل (ریال)

۶ لیتری

۹۹۰۰۰۰ ۶۶۰۰۰۰ ۱۶۵۰۰۰۰
۱۰ لیتری ۱۲۳۷۵۰۰ ۷۴۲۵۰۰

۱۹۸۰۰۰۰

۲۵ لیتری ۱۹۸۰۰۰۰ ۲۱۴۵۰۰۰

۴۱۲۵۰۰۰

۵۰ لیتری ۳۳۰۰۰۰۰ ۲۴۷۵۰۰۰

۵۷۷۵۰۰۰

ایمن سازان سپهر: شارژ کپسول co2

شرکت ایمن سازان سپهر نسبت به شارژ کپسول co2 با رعایت استانداردهای کامل اقدام نموده است. شارژ کپسول ها در این شرکت به صورت کاملا عالی و مقرون به صرفه انجام خواهد شد. در صورتی که در مورد شارژ کپسول آتش نشانی سوالات بیشتری داشتید می توانید از متخصصین ایمن سازان سپهر به صورت کاملا آنلاین و ۲۴ ساعته سوالات خود را بپرسید. متخصصین ایمن سازان سپهر در زمینه نگهداری از کپسول آتش نشانی نیز توصیه های بسیار مفیدی را برای شما عرضه نموده اند.
به عنوان مثال همیشه در حین شارژ کپسول یا برای نگهداری آن دقت داشته باشید که کپسول شما دچار شکستگی یا خوردگی نباشد. همچنین پلمپ کپسول نیز پس از شارژ مجدد باید به صورت کاملا سالم باشد و در غیر این صورت شما نیاز به شارژ مجدد کپسول خواهید داشت. به یاد داشته باشید پس از شارژ کپسول آتش نشانی حتما برچسب زمان روی آن زده شود. زمانی که شما به برچسب زمان دقت داشته باشید حتما تاریخ مجدد شارژ کپسول را رویت خواهید کرد و در زمان سر رسید آن تاریخ نسبت به شارژ کپسول خود اقدام خواهید نمود.
در زمینه شارژ کپسول حتما به این نکته نیز توجه داشته باشید که اگر محل زندگی شما دمای معتدل ندارد و از دمای هوا بسیار گرم یا بسیار سرد است، باید نسبت به شارژ کردن آن در فواصل زمانی کمتر اقدام نمایید. در واقع رطوبت زیاد هوا یا سرما و گرمای زیاد می ‌تواند روی سریع تر تخلیه شدن کپسول تاثیر داشته باشد و شما در فواصل زمانی کمتری نیاز به شارژ مجدد کپسول خواهید داشت.

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها