مدلهای لباس مجلسی بلند دخترانه نوجوان در ست شو آنلاین

اکثر ما در دوران نوجوانی و بلوغ، به ظاهر و استایل‌مان اهمیت ویژه‌ای می‌دهیم. برای مثال پیدا کردن یک لباس مجلسی مناسب، موضوعی است که فکر و ذهن یک دختر ۱۴ ساله را به خود مشغول می‌سازد. البته امروزه دختران نوجوان خوش شانس هستند. چون مادران آن‌ها هم به اندازه خودشان نسبت به این مسئله حساسیت دارند. ما در این مطلب، با معرفی فروشگاه اینترنتی ست شو آنلاین، قصد داریم که این دغدغه را با معرفی مدلهای لباس مجلسی دخترانه نوجوان برای همیشه برطرف سازیم. پس در صورت تمایل به آگاهی بیشتر در این زمینه، در ادامه این مقاله با ما همراه باشید. به شما کمک خواهیم کرد که بهترین تجربه را در انتخاب پوشاک مختلف داشته باشید.

انواع لباس مجلسی بلند دخترانه

قبل از رفتن به بازار برای خرید لباس مجلسی برای دختر نوجوان خود باید دو نکته زیر را در نظر بگیرید:

  • تناسب فرم صورت با یقه پیراهن
  • تناسب مدل لباس با فرم بدن

همچنین هرگز به فرزند کم سن و سال خود البسه‌ای نپوشانید که او را بزرگتر نشان دهد. برای مثال پیراهن‌های کار شده علاوه بر این‌که باعث بیشتر نشان دادن سن کودک می‌شوند، راحتی او را هم مختل می‌کنند. بسیاری از نوجوانان تمایل به انتخاب پیراهن‌هایی مطابق با مد روز دارند، اما مهم‌ترین مسئله در این زمینه، استایل آن‌ها است. در صورتی که پوشاک مورد نظر متناسب با فرم بدن کودک نباشد، ظاهرش آنچنان که باید جذاب به نظر نمی‌رسد.

دقت داشته باشید که قد پوشاک مخصوص عروسی و مراسم‌های خاص باید متناسب با فرم بدن و قد شخص انتخاب شود. رعایت این نکته باعث می‌شود که البسه شما زیباتر به چشم بیایند. همچنین افراد کوتاه قد در صورت پوشیدن پیراهن بلند، کوتاهتر به نظر خواهند رسید. در ضمن اگر فرزند شما پاهای کشیده‌ای دارد، بهتر است که از خرید لباس‌های کوتاه برای او اجتناب کنید. چون این مدل پوشاک، بیش از پیش، بلند به نظر می‌آیند. در ادامه انواع البسه مخصوص شرکت در مراسم‌های مختلف بر اساس دو فاکتور مذکور معرفی شده‌اند.

پیراهن مجلسی دخترانه نوجوانانه مناسب اندام شنی

خوشبختانه خانم‌های کم سن و سال با اندام شنی، می‌توانند بدون هیچ تردیدی، هر مدل پوشاکی را انتخاب کنند. نکته جالب اینجا است که همه این مدل‌ها هم در تن این افراد بسیار زیبا به نظر خواهد رسید. بنابراین برای خرید پیراهن برای افراد با اندام شنی مشکلی نداشته و می‌توانید مدل‌های بلند و کوتاه با هر طرح یقه‌ای را انتخاب کنید. البته به یاد داشته باشید که البسه تنگ، جذابیت خانم‌های جوان را بیشتر نشان می‌دهند.

لباس مجلسی دخترانه مناسب اندام گلابی شکل

در صورتی که فردی پایین تنه بزرگتری نسبت به بالا تنه خود داشته باشد، فرم بدن او گلابی شکل است. در نظر داشته باشید که مدلهای لباس مجلسی بلند دخترانه نوجوان به فرم A جذابیت اندام این افراد را بیشتر می‌کنند. البته دامن‌های این پیراهن‌ها نباید خیلی بلند باشد. همچنین خوب است بدانید که پارچه‌های طرح‌دار، جلوه زیباتری به فرم بدن این دختران نوجوان می‌بخشند.

کارشناسان ست شو آنلاین به شما توصیه می‌کنند که در انتخاب پیراهن مجلسی برای افرادی با اندام گلابی شکل به سراغ مدل‌های یقه هفت یا یقه قایقی بروید. بدین ترتیب می‌توانید تعادل را میان پایین تنه و بالاتنه شخص مورد نظر برقرار سازید.

البسه مجلسی مناسب فرم بدن سیب

دخترانی با بالاتنه پهن‌تر نسبت به پایین تنه خود دارای فرم بدنی به شکل سیب هستند. این افراد معمولاً قفسه سینه بزرگتری دارند که اصطلاحاً به آن‌ها چهار شانه گفته می‌شود. برای این افراد لباسی مناسب است که قفسه سینه آن‌ها را ظریف‌تر و کمرشان را باریک‌تر نشان دهد.

شما والدین عزیز بهتر است که برای فرزندان خود با این خصوصیات فیزیکی به سراغ پیراهن‌های مجلسی با یقه V بروید. همچنین پیراهن‌های بلند به فرم A یا طرح امپراتوری هم استایل چنین افرادی را جذاب‌تر می‌کنند. در ضمن البسه دخترانه بلند که خط چین آن‌ها زیر قفسه سینه نوجوان قرار بگیرد، انتخاب مناسبی برای این فرم از بدن است.

پیراهن مجلسی دختران نوجوان مناسب اندام مستطیل شکل

افرادی که حجم بدنشان از بالا تا پایین یکدست است، فرم بدن مستطیل شکل دارند. لباس‌های مخصوص مراسم که گردن و قفسه سینه را به نمایش بگذارند، زیبایی اندام چنین خانم‌های نوجوانی را بیشتر نشان می‌دهند. به همین دلیل بهتر است که برای این افراد، پیراهن‌های مجلسی با دامن‌های A شکل و آستین‌های کوتاه یا حلقه‌ای تهیه کنید.

لباس مجلسی مناسب دخترانی با فرم بدن مثلث برعکس

معمولاً اندام دخترخانم‌های ورزشکار به شکل مثلث برعکس است. این افراد باید لباس‌هایی بپوشند که اندازه شانه‌های آن‌ها را متعادل نشان دهد. بهترین انتخاب برای این خانم‌های کم سن و سال، پیراهن‌های مجلسی بلند با یقه هفت است.

مدلهای جدید لباس مجلسی بلند دخترانه

طراحان لباس و خیاطان برای دوخت مدلهای لباس مجلسی بلند دخترانه نوجوان از طرح‌های شیک و جذابی الهام می‌گیرند. این نوع پوشاک باید بتوانند به خوبی اندام دختران را نشان دهند و بر زیبایی آن بیفزایند. در واقع یک البسه خوب باید نقص‌های بدن فرد را به طور موثر بپوشاند. به عنوان مثال خانم‌های قد کوتاه بهتر است که از پیراهن‌های بلند به همراه کفش پاشنه بلند استفاده کنند. این در حالی است که رنگ پوشاک هیچ محدودیتی ندارد و همه افراد می‌توانند از رنگ‌های روشن و تیره بسته به سلیقه خود استفاده کنند. البته تناسب رنگ با پوست بدن مسئله مهمی است که در زمان خرید لباس باید به آن دقت کرد.

به طور کلی پوشاک دخترانه و زنانه تنوع بیشتری نسبت به البسه مردانه دارند. خانم‌ها می‌توانند از انواع کت و شلوار و کت و دامن گرفته تا بلوز، پیراهن بلند و بسیاری مدل‌های دیگر را انتخاب کنند، اما خوب است که برای انتخاب لباس برای فرزند کوچولو یا نوجوان خود حساسیت بیشتری به خرج دهید. چون شیک پوشی و خاص بودن از سنین کودکی آغاز می‌شود.

شما می‌توانید برای خرید اینترنتی لباس مجلسی دخترانه در مدل‌های متنوع مانند عروسکی، پرنسسی و ساده به فروشگاه اینترنتی ست شو آنلاین مراجعه کنید. اگر دوست دارید که دختر شما در مهمانی‌ها و مجالس مثل یک پرنسس به نظر برسد، پیراهن‌های عروسکی یا پرنسسی برای او بهترین انتخاب است. این پیراهن‌ها در رنگ‌های متنوع روشن و تیره موجود است، همچنین در دوخت بعضی از آن‌ها از ترکیب چند رنگ استفاده شده است. برای اطلاعات بیشتر کافی است به وبسایت مجموعه ست شو مراجعه کنید.

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها