مراکز فروش جعبه آتش نشانی

جعبه آتش نشانی یکی از ملزوماتی است که در تجهیز کردن انواع ساختمان مسکونی و اداری به آن پرداخته می‌شود. در این جعبه فلزی، تمامی تجهیزات اطفای حریق نگهداری می‌شوند. به این ترتیب موقع آتش سوزی و تا قبل از رسیدن ماموران آتش نشانی، می‌توان از آن‌ها برای مهار آتش استفاده کرد.

جعبه‌های آتش نشانی که به آن‌ها فایرباکس هم گفته می‌شود، به صورت روکار یا توکار نصب می‌شوند. شیلنگ، قرقره، کپسول، نازل و شیر فلکه از جمله مواردی هستند که در این جعبه‌ها نگهداری می‌شوند. جنس این محفظه‌های فلزی عموماً از فولاد، استیل و فایبرگلاس است. در حالت کلی، مقاومت بدنه فایرباکس اهمیت زیادی دارد. چون نباید در طول زمان، دچار خوردگی یا فرسودگی شود. خرید جعبه آتش نشانی از یک فروشگاه یا تولید‌کننده معتبر، مهم‌ترین اصلی است که باید به آن دقت کنید.

اهمیت خرید مستقیم از مرکز فروش جعبه آتش نشانی

وقوع آتش سوزی می‌تواند ضرر زیادی به ساختمان مبدأ و حتی ساختمان‌های اطراف آن وارد کند. از این رو، پیش‌بینی تجهیزاتی که بتواند به مهار آتش کمک کند، اهمیت زیادی دارد. معمولاً به یک محفظه محکم و مقاوم در برابر حرارت لازم داریم تا تجهیزات اطفای حریق در آن قرار بگیرند. جعبه آتش نشانی دقیقاً با همین هدف تولید و در انواع ساختمان‌های مسکونی و اداری نصب می‌شود.

برای خرید فایرباکس حتماً باید به مراکز معتبر مراجعه کرد. ضمن این که خرید مستقیم از مرکز فروش معتبر از چند نظر اهمیت دارد که در ادامه به آن می‌پردازیم.

اهمیت طریقه تولید فایرباکس

این جعبه‌ها باید از مراکز تولیدکننده معتبر خریداری شوند. چون جعبه‌های فایرباکس باید با روش‌های اتوماتیک تولید شوند. در واقع ساخت و تولید جعبه‌ آتش نشانی باید بر اساس دانش و تجربه کارشناسان خبره انجام شود. اگر جعبه مورد نظر، کیفیت لازم را نداشته باشد، قطعاً در زمان وقوع آتش سوزی، کارایی لازم را نخواهد داشت.

جنس جعبه و قفل و لولای آن

یک جعبه آتش نشانی باید از جنس فولاد یا استیل بگیر (یا نگیر) باشد. در این صورت از مقاومت کافی برخوردار بوده و دچار خوردگی نمی‌شود. از سوی دیگر، لولاهای فایر باکس و قفل درب آن باید به صورت منظم بررسی شوند. خرید مستقیم از مراکز فروش جعبه آتش نشانی، به کاهش هزینه‌ها و دریافت بهترین کیفیت کمک می‌کند.

دریافت خدمات بازبینی از سوی مرکز فروش

یک مرکز فروش جعبه آتش نشانی باید هر چند وقت یک بار برای بازبینی جعبه اقدام کند. سالم بودن ظاهر جعبه و تجهیزات داخل آن باید همواره بررسی شود. بسیاری از شرکت‌های بیمه، زمانی خسارت ناشی از آتش سوزی را پرداخت می‌کنند که تجهیزات اطفای حریق ساختمان، بی‌عیب و نقص باشند. بنابراین اگر هر اشکالی در عملکرد تجهیزات اطفای حریق وجود داشته باشد، نمی‌توانید خسارت خود را دریافت کنید.

خرید مستقیم فایرباکس از مراکز فروش، زمینه بازبینی دوره‌ای تجهیزات را فراهم می‌کند. هر مرکز فروش بر اساس تاریخ خرید و مدت زمان استفاده از تجهیزات، وظیفه بازبینی آن‌ها را بر عهده خواهد داشت.

کیفیت اجزای جعبه آتش نشانی

جعبه آتش نشانی فقط به یک جعبه فلزی درب‌دار، محدود نمی‌شود. در واقع هر فایرباکس باید شامل شیلنگ، شیر فلکه، نازل، قرقره، کوپلینگ و هیدرانت باشد. هر یک از این موارد هم باید مشخصات خاصی داشته باشند. در غیر این صورت، مورد تأیید سازمان آتش نشانی و در نتیجه شرکت‌های بیمه، نخواهند بود.

به عنوان مثال، جنس شیلنگ آتش نشانی باید بیشترین مقاومت و انعطاف را داشته باشد. این شیلنگ‌ها یکی از سه نوع برزنتی، منجید‌دار یا ضد اسید هستند. مشورت با کارشناسان مجرب، باعث می‌شود تا شما بهترین گزینه را انتخاب کنید.

قیمت مناسب‌تر جعبه و تجهیزات

خرید هر نوع وسیله یا تجهیزات از محل تولید آن، هزینه کمتری به خریدار تحمیل می‌کند. درباره خرید جعبه آتش نشانی هم این مسأله برقرار است. اگر شما به صورت مستقیم از مرکز فروش فایرباکس، خرید خود را انجام دهید، قطعاً هزینه کمتری را متحمل خواهید شد.

ایمن پیشتاز؛ مرکز فروش تجهیزات آتش نشانی و ایمنی

انتخاب یک مرکز معتبر برای خرید جعبه آتش نشانی و تجهیزات درون آن، اهمیت زیادی دارد. آتش سوزی بلای خطرناکی است که باید در کوتاه‌ترین زمان ممکن مهار شود. بنابراین کیفیت تجهیزات اطفای حریق، نکته بسیار مهمی خواهد بود.

در حال حاضر، تعدادی مرکز فروش جعبه آتش نشانی، در سطح کشور وجود دارند. برای خرید مستقیم جعبه آتش نشانی، می‌توانید سفارش خود را در ایمن پیشتاز ثبت کنید. این شرکت با برخورداری از کادر حرفه‌ای و کارشناسان خبره، باکیفیت‌ترین خدمات را به شما ارائه می‌دهد. جعبه‌های استاندارد و تجهیزات باکیفیت و اصولی از محصولات اصلی ایمن پیشتاز به حساب می‌آیند. برای اطلاع از نحوه ثبت سفارش، کافی است به وبسایت این مجموعه مراجعه کنید.

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها