راهکارهای سفر ارزان به کشورهای مختلف

راهکارهای سفر ارزان به کشورهای مختلف

بدون شک سفر به کشورهای خارجی و مشاهده فرهنگ و آداب و رسوم آن ها می تواند دید بسیار بازتری به شما بدهد و تجربه های ناب و منحصر به فردی را برایتان به ارمغان بیاورد؛ اما سفر به کشورهای مختلف ممکن است هزینه های زیادی را برای افراد در بر داشته باشد؛ بنابراین یادگیری جزئیات راهکارهایی از جمله تهیه بلیط هواپیما ارزان، رزرو هتل مناسب و… می تواند در کاهش هزینه های شما نقش بسیار کلیدی ایفا کند. در این مقاله به شرح راهکارهای سفر ارزان به کشورهای مختلف خواهیم پرداخت.

انتخاب مقصد مناسب

یکی از مهم ترین عوامل موثر در هزینه های سفر، انتخاب شهر مقصد است. قطع به یقین کشورهای مختلف از نظر هزینه های حمل و نقل، هزینه غذا و رستوران، هزینه اقامت در هتل ها و… با یکدیگر تفاوت دارند؛ بنابراین انتخاب مقصد متناسب با بودجه در دسترس، امری ضروری است. کشورهایی مانند ترکیه از جمله کشورهایی هستند که ظرفیت پذیرش طیف بسیار گسترده ای از مسافران مختلف را دارند؛ به عبارت ساده تر، هر کدام از شهرهای کشور ترکیه می توانند پذیرای مسافران مختلف با میزان بودجه های متفاوت باشند.

برای مثال هزینه های سفر به شهر وان ترکیه بسیار کمتر از استانبول و آنتالیا است؛ در نتیجه با اقامت در شهرهایی مانند وان و بورسا می توانید علاوه بر تجربه یک مسافرت خارجی، سفر ارزان قیمتی نیز داشته باشید. علاوه بر ترکیه، کشور تایلند نیز می تواند یکی از مقاصد مناسب و مقرون به صرفه برای سفر به کشورهای خارجی باشد. کشورهای ترکیه و تایلند از نظر پیشینه تاریخی و جاذبه های گردشگری بسیار غنی هستند و می توانند خاطراتی به یاد ماندنی را برایتان رقم بزنند.

خرید بلیط سفر

هزینه خرید بلیط های هواپیما بخش بزرگی از بودجه سفر به کشورهای خارجی را در بر می گیرد؛ بنابراین یادگیری راهکارهای مناسب خرید بلیط ارزان بسیار ضروری است. بهتر است خرید بلیط های سفر را به دقیقه ۹۰ موکول نکنید؛ زیرا هزینه اکثر آن ها در روزهای پایانی مانده به شروع پرواز بسیار بالا می رود.

بهترین راه خرید بلیط هواپیما ارزان، رزرو آنلاین آن است. می توانید این کار را از طریق سایت های تهیه بلیط انجام دهید؛ همواره به خاطر داشته باشید که انتخاب یک سایت معتبر می تواند گزینه های مختلفی را برای انتخاب پرواز و ایرلاین مدنظر پیش روی شما قرار دهد؛ به عبارت ساده، هر چقدر که سایت تهیه بلیط معتبر تر باشد، بلیط ایرلاین های بیشتری در آن ارائه می شود.

برای تهیه بلیط ارزان از این سایت ها باید به دنبال کدهای تخفیف باشید؛ اما چگونه باید این کد و کوپن های تخفیف را پیدا کرد؟ به کمک سه راهکار زیر می توانید این کدها را دریافت کنید:

دریافت کد تخفیف از سایت های مرجع تخفیف

ممکن است این موضوع برای شما نیز عجیب باشد؛ اما جالب است بدانید که سایت ها و استارتاپ هایی وجود دارند که کار تخصصی آن ها ارائه کدهای تخفیف برای انجام بسیاری از فعالیت های آنلاین از جمله رزرو بلیط سفرهای هوایی است. برای پیدا کردن این سایت ها کافی است عبارت «سایت های تخفیف» را در اینترنت جست و جو کنید. بعد از آن به جست و جوی نام سایت تهیه بلیط در آن ها بپردازید. به احتمال بسیار زیاد می توانید کدهای تخفیف مناسبی پیدا کنید. پلتفرم های ارائه دهنده تخفیف با بسیاری از سایت های فروش بلیط های هواپیما قرارداد داشته و درصدی از سود فروش بیشتر را برای خود برمی دارند.

عضویه در باشگاه مشتریان سایت های تهیه بلیط

یکی دیگر از راه های دریافت کدهای تخفیف شگفت انگیز، عضویت در باشگاه مشتریان سایت های تهیه بلیط سفرهای هوایی است. بسیاری از ایرلاین ها برای جذب مشتریان ثابت، امتیازات ویژه ای را در اختیار اعضای باشگاه مشتریان خود قرار می دهند. بهتر است در این بخش از سایت های تهیه بلیط عضو شده تا از مزایای مختلف آن از جمله کد و کوپن های تخفیف بهره مند شوید.

پایش فعالیت سایت ها در صفحات مجازی

بسیاری از سایت های فروش بلیط هواپیما در راستا افزایش مخاطبین صفحات مجازی خود اقدام به عرضه کدهای تخفیف در پلتفرم های مختلف می کنند. بهتر است صفحات مجازی این سایت ها را در اینستاگرام دنبال کنید تا بتوانید از این فرصت های کمیاب به بهترین شکل ممکن بهره ببرید.

رزرو هتل مناسب در کشور مقصد

در کنار هزینه تهیه بلیط سفر، هزینه اقامت در کشور مورد نظر نیز بخش بزرگی از بودجه را در بر می گیرد. برای کاهش هزینه های خود در این زمینه بهتر است هتلی متناسب با اولویت ها و نوع سفرهایتان انتخاب کنید؛ بگذارید این موضوع را در قالب یک مثال بهتر توضیح دهیم؛ برای مثال اگر شما جزو گروهی از افراد هستید که بیشتر وقت سفر را خارج از محل اقامت خود می گذارنید، بهتر است هتل های ۳ ستاره را به عنوان اقامتگاه برگزینید.

اگر هم زمان زیادی را در محل اقامت خود صرف می کنید، بهتر است هتل های چهارستاره ای را انتخاب کنید که کمی از شهر فاصله دارند؛ این هتل های چهارستاره نسبت به همتایان خود در مرکز شهر هزینه بسیار پایین تری دارند؛ اما سطح کیفیت خدمات رسانی آن ها بالا است. برای رسیدن به مرکز شهر نیز می توانید از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنید که هزینه معقول و مقرون به صرفه ای دارند.

فلای تودی، ‌مرجع تهیه ارزان ترین بلیط هواپیما

فلای توی یکی از معتبرترین سایت های تهیه بلیط های هواپیما و رزرو هتل است که خدمات گسترده ای در این زمینه عرضه می دارد. این سایت با ارائه رقابتی ترین قیمت ها زمینه رضایت بسیاری از مشتریان خود را فراهم کرده است. شما می توانید تمامی هتل های کشورهایی مانند ترکیه،‌ روسیه و… را در این سایت مشاهده و با مقایسه آن ها،‌ نسبت به رزرو بهترین مورد اقدام کنید.

با عضویت در باشگاه مشتریان فلای تودی شانس خود را برای دریافت کدهای تخفیف شگفت آور امتحان کنید.

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها