نقد کردن ووچر پرفکت مانی در یک چشم به هم زدن!

خرید ووچر پرفکت مانی راهی برای باز کردن قفل تحریم ها! این کوتاه ترین تعریفی است که برای ووچر پرفکت مانی می توان گفت. می دانیم که تحریم های بانکی به ما اجازه فعالیت در سیستم های بین المللی مالی را نمی دهند. اما با وجود خدماتی که پلتفرم پرفکت مانی برای کلیه کاربران خود از جمله کاربران ایرانی در نظر گرفته است، گره این مشکل به آسانی قابل باز شدن است. در این مقاله در رابطه با این سیستم و طریقه نقد کردن ووچر پرفکت مانی صحبت خواهیم کرد.

اگر قصد تبدیل ووچر پرفکت مانی به ریال را دارید این مطلب مناسب شماست! پس در ادامه همراه ما باشید.

درباره پرفکت مانی…

پرفکت مانی که زیر نظر شرکت Perfect Money Finance Corp فعالیت می کند، کار خود را در سال ۲۰۰۷ و در کشور پاناما آغاز کرد. شعب فعال دیگر این مجموعه نیز در بریتانیا و هنگ کنک مشغول به کار هستند و دفتر عملیاتی آن در زوریخ سوئیس واقع شده است. پرفکت مانی توانست از زمان شروع به کار خود، محبوبیت بسیاری به خصوص در میان کاربران مقیم در کشورهای تحریم شده، به دست آورد. استفاده از پرفکت مانی مزایای بسیاری دارد از جمله :

  • انتقال ارز به صورت آنلاین به سراسر دنیا

  • امکان تبدیل به دلار، یورو، بیت کوین و طلا

  • امکان خرید از سایت خارجی

  • خرید ووچر بدون نیاز به ثبت نام در سایت اصلی پرفکت مانی

  • به آسانی می توانید نقد کردن ووچر پرفکت مانی را انجام دهید.

پرفکت مانی سه حساب مختلف را برای کاربران خود در نظر گرفته است که عبارت اند از :

  1. حساب نرمال : همان حسابی که در زمان افتتاح حساب ( ثبت نام) به شما تعلق می گیرد.

  2. حساب ویژه : این حساب بعد از انجام مراحل وریفای حساب پرفکت مانی و بعد از گذشت یک سال از ثبت نام به فرد تعلق خواهد گرفت.

  3. حساب پارتنر یا همکاری : این نوع از حساب پرفکت مانی مخصوص کارگزاری ها، صرافی های آنلاین و نمایندگی هایی است که قصد سرمایه گذاری دارند. مزیت داشتن این حساب کاهش قابل توجه مبلغ کارمزد است.

نقد کردن ووچر پرفکت مانی با آریامانی

بهتر است خرید ووچر و یا دلار پرفکت مانی را از طریق صرافی های آنلاین معتبر انجام دهید. انتخاب صرافی معتبر امنیت خرید و کد ووچر شما را تضمین خواهد کرد. اما اگر به دلایل مختلف کد ووچر خریداری و یا به واسطه داشتن مشاغل فریلنسری، ووچر را به عنوان حقوق دریافت کرده اید و حالا به دنبال فروش ووچر پرفکت مانی آن هستید، آریامانی می تواند در این مورد به شما کمک کند.

برای این کار کافیست مراحل زیر را تنها در چند دقیقه بگذرانید:

  1. صرافی آریامانی را در گوگل سرچ کرده و وارد آن شوید.

  2. دکمه پنل کاربری را زده و با ثبت شماره تماس و یک رمز عبور وارد پنل کاربری خود شوید.

  3. در قسمت فروش ارز، ووچر پرفکت مانی را انتخاب کرده و با وارد کردن اطلاعات خواسته شده و تایید آن به آسانی کد ووچر شما به فروش می رسد.

  4. برای برداشت این مبلغ و واریز آن به حساب بانکی خود می توانید اطلاعات حساب خود را ثبت کرده و از دو روش کارت به کارت یا پایا درخواست برداشت بزنید.

سخن نهایی

نقد کردن ووچر پرفکت مانی در سایت های معتبر دغدغه اصلی افرادی است که به صورت فریلنسری برای شرکت های خارج از کشور کار می کنند. با یک انتخاب درست می توانید در کمترین زمین و با امنیت بالا موجود ووچر خود را تبدیل به ریال کرده و آن را به حساب شخصیتان در بانک انتقال دهید.

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها